نگرانی اصلاح طلبان از کاهش محبوبیت روحانی در خوزستان تا انتقاد استاندار از روند تأیید صلاحیت ها

به گزارش هورنیوز استان خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته یکی از روزهای انتخاباتی شلوغ و پر ترافیک خود را سپری کرد که در این بسته خبری گزیده ای از آنها بیان خواهد شد.

 

روحانی در خوزستان قطعا اول می شود

کهرام رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، روحانی قطعاً در خوزستان و کشور اول خواهد شد و انتخابات یک مرحله‌ای است؛ زیرا روحانی ۵۰ درصد آرا در شهرها و روستا را دارد. حدود ۱۷ میلیون رأی در شهرهای بزرگ، حدود ۱۷ میلیون رأی و در روستاها و حدود ۱۸ میلیون رأی در شهرهای کوچک و متوسط وجود دارد و با توجه به میزان مشارکت در انتخابات و انتخابات گذشته، روحانی بیش از ۵۰ درصد رأی دارد.

 

چرا پس از ۴ سال قفل‌های کسب‌وکار باز نشده است؟

حجت الاسلام رئیسی در مصلای اهواز گفت: ما آنچه که در استان خوزستان در رابطه با فقر، بیکاری، مسکن و نظام اداری کم‌کار می بینیم، قطعاً در شأن ملت غیور و جوانان این خطه و مردم اثرگذار استان خوزستان نیست. سؤال این است که چه باید کرد؟ سؤال مردم این است که پس از گذشت چهار سال با طرح مباحث فرعی به جای سؤال اصلی، چرا قفل های کسب‌وکار در زندگی مردم باز نشده است؛ چرا مسکنی که می‌توانست در دسترس مردم باشد، در سال ۶ درصد پیشرفت دارد؟

 

انتقاد استاندار خوزستان از روند تأیید صلاحیت نامزدهای شورای شهر

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با انتقاد از  روند رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی گفت: انتظار داریم با محور قانون، هیات های نظارت استان و هیات مرکزی نظارت با تجدید نظر در عدم تائید صلاحیت ها، زمینه مشارکت حداکثری تمامی شهروندان را در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

 

سفر دومین نامرد ریاست جمهوری به خوزستان

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان تصریح کرد: فردا، هم‌زمان با حضور آقای قالیباف در جمع مردم خوزستان در مسجد ارشاد اهواز، در سه شهرستان ماهشهر، ایذه و خرمشهر نیز گردهمایی‌های بزرگ مردمی در حمایت از کاندیداتوری قالیباف و با حضور اعضای ستاد مرکزی این کاندیدا برگزار می‌شود.

 

دست‌اندرکاران و مدیران اجرایی مراقب استفاده از امکانات دولتی باشند

علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در شورای اداری شهر اهواز با بیان این‌که در جهت مشارکت حداکثری همه باید تلاش کنند تا این تحقق پیدا کند، خاطرنشان کرد: انتخابات به معنای کار سالم و قانونمند است و ما مجریان و ناظران بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که مر قانون، آرامش و امنیت انتخابات به عنوان حق‌الناس است، نباید آخرت خود را فدای دنیا کنیم.

وی با هشدار این‌که دست‌اندرکاران و مدیران اجرایی مراقب استفاده از امکانات دولتی باشند، گفت: تأکید وزیر کشور رعایت قانون است؛  فرمانداران و بخشداران زمینه حضور را فراهم کنند؛ چرا که میزان رأی ملت است و رأی مردم حق الناس است.

تغییر دولت روحانی شوک به اقتصاد کشور است

مشاور عالی ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستانگفت: اعتماد به دولت روحانی در کشور وجود دارد اما باید به قشرهای مختلف نیز این مساله گفته شود و اجازه ندهیم سررشته های کلیدی اقتصاد کشور بار دیگر با شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه دست افرادی بیفتد که فاقد برنامه و نگاه مشخص هستند.

 

درخواست آیت الله جزایری از رئیسی برای حضور در انتخابات

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: بنده و جمعی از اعضای خبرگان رهبری کتبا و شفاها از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی درخواست کردیم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کند.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحال و خرسندیم که وی با قبول این مسؤولیت سنگین پا در این عرصه گذاشت.

https://hoorkhabar.ir/656657کپی شد!
233
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.