تاکید استاندار براحداث یک سالن چند منظوره و تکمیل فرهنگسرای عین ۲

هورنیوز – غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در حاشیه بهره برداری از زمین چمن مصنوعی منطقه عین ۲ اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این زمین چمن مصنوعی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و توازن منطقه ای و اعتدال و عدالت خدمات در منطقه عین ۲ اهواز احداث شد.

وی افزود: همچنین در ۲ ماه آینده ۲ زمین چمن دیگر نیز برای استفاده جوانان با استعداد در این منطقه به بهره برداری می رسد.

استاندارخوزستان ادامه داد: احداث یک سالن چند منظوره نیز یکی دیگر از اقدامات اساسی برای توسعه ورزش در منطقه عین ۲ اهواز است که این پروژه نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین تکمیل فرهنگسرای این منطقه که تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته در اولویت کار قرار گرفته و به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شریعتی گفت: قرار است نشستی با حضور مدیران گاز، برق و آب خوزستان برای کمبودها و مشکلات این منطقه تشکیل شود و به زودی بخش عمده ای از این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی اظهارکرد: برای رفع کمبود آب در مناطق ملاشیه ، پردیس و عین ۲ هماهنگی لازم با تصفیه خانه گروه ملی انجام شده و با روی مدار آمدن این تصفیه خانه در چند روز آینده مشکل آب این مناطق برطرف می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اهواز به غیر از این زمین چمن مصنوعی قرار است ۲ زمین چمن دیگر در این منطقه و تعدادی دیگر در سایر مناطق اهواز احداث شود.

افشین حیدری افزود: باتوجه به دستور استاندار خوزستان مبنی بر احداث سالن چند منظوره در این منطقه نیز به زودی اقدامات لازم صورت می گیرد.

https://hoorkhabar.ir/656572کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.