رفع چالش های شهر در گرو حزب بازی ها به فراموشی سپرده شد/ لیست خدمت متشکل از متخصصان و صاحبنظران است

رامی علاسوند عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز ضمن انتقاد از برخی حزب گرایی و قوم گرایی ها در انتخابات شورای شهر اظهار داشت: شورای شهر اهواز در طول سالیان متمادی به علت قوم گرایی و حزب گرایی آسیب های فراوانی دیده است.

وی ادامه داد: احزاب سیاسی به جای آنکه درخصوص مشکلات شهر و راهکاری توسعه آن سخن بگویند مسائلی همچون فتنه ۸۸ و یا اظهارنظر درخصوص  قالیباف و رئیسی نامزدهای ریاست جمهوری را مطرح می کنند.

علاسوند با بیان اینکه رفع چالش های شهر در گرو حزب بازی ها به فراموشی سپرده شده، گفت: باتوجه به تجربه و شناختی که از شهرستان اهواز داریم به دنبال آن هستیم تا لیستی از متخصصان مورد نیاز شهر را در قالب لیست خدمت که متشکل از نامزدهای مختلف هستند را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این لیست استفاده از ظرفیت متخصصان، قومیت ها و گرایش های مختلف است، توضیح داد: در صدد هستیم تا چالش ها و مشکلات شهری را حل کنیم تا در شورای پنجم شاهد شورایی موفق تر باشیم.

عضو شورای شهر اهواز در ادامه با بیان اینکه قومیت های مختلف در شهر اهواز را به عنوان یک فرصت می بینم، یادآور شد: اقوام باید کمک کنند تا افراد صاحب صلاحیت و متخصص از قوم خود را راهی شورای شهر کنند.

وی با طرح این مطلب که قومیت ها باید در راستای خدمتگزاری فعالیت کنند، تصریح کرد: فعالیت احزاب در انتخابات شورای شهر را به هیچ عنوان قبول ندارم. این احزاب از مرکزنشینان دستور و مطابق میل آنها نیز عمل می کنند که همین امر باعث عدم توسعه یافتگی اهواز شده است.

علاسوند خطاب به شهروندان گفت: از مردم تقاضا می کنم به هیچ کدام از لیست های ارائه شده توسط احزاب سیاسی رأی ندهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آمار بالای نامزدهای انتخابات شورای شهر یک فرصت است یا ضعف پاسخ داد: این امر از دو دیدگاه فرصت و تهدید قابل بررسی است. احساس مسئولیت موجود در این افراد با توجه به تخصص های مختلف مطلوب است اما ضعف این آمار بالا در آنست که برخی نخبگان که پشتوانه سیاسی ندارند ممکن است از حضور در شورای شهر باز بمانند.

https://hoorkhabar.ir/654965کپی شد!
182
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.