اعلام موجودیت مستقلین اهواز

به گزارش هورنیوز ، عصر پنجشنبه هفدهم فرودین ماه، جلسه ای با حضور جمعی از فعالین سیاسی، اجتماعی، رسانه ای، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و … باموضوع بررسی مسائل مختلف کشور، استان و شهر اهواز تشکیل شد.

 

در این جلسه که به میزبانی علی بهمن یکی از فعالین اجتماعی رسانه ای استان خوزستان برگزار گردید، هیئت امنایی با انتخاب حضار شرکت کننده جهت تدوین آئین نامه و دستورالعمل فعالیتهای مذکور با مشی مستقل تشکیل و مقرر گردید در همه زمینه های پیش روی فعالیت گسترده داشته و نسبت به جذب فعالین در موارد مورد نظر اقدام شود.

 

در همین زمینه میزبان برنامه اظهار داشت: باتوجه به انتخابات پیش روی بهترین زمان را برای این نشست و تجدید دیدار با دوستان مستقل انتخاب کرده ایم تا نسبت به مسائل روز بررسی و گفتگویی داشته باشیم و موجودیت گروه مستقلین اهوازی را اعلام نمائیم.

 

وی افزود: در حال حاضر در مورد برنامه های و اساسنامه گروه مستقلین اهوازی تا تشکیل اولین جلسه هیئت امنا نمی توان صحبتی به میان آورد. ضمن اینکه این گروه در چهارچوب قانون اساسی و قوانین جاریه کشور حرکت می کند و هدف اصلی آن پیگیری مطالبات مردم، عمران و آبادی، توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی و برخی موارد دیگر است.

 

این فعال اجتماعی رسانه ایی در پایان گفت: گروه مستقلین اهواز قطعاً فارق از هرگونه وابستگی حزبی و جناحی حرکت می کند و تا به امروز در مورد هیچ نامزدی در انتخابات آینده تصمیمی نگرفته و همه برنامه های مستقلین در جلسات آینده این گروه مشخص شده و اعلام می گردد.

https://hoorkhabar.ir/653174کپی شد!
326
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.