مدیرعامل استقلال اهواز: اعتقادی به خرید امتیاز ندارم

هورنیوز – عزیز صادقی در خصوص سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته ۲ کشور، اظهار کرد: من و آقای جهانداری (مالک باشگاه) از ابتدای فصل با تیم نبودیم و سه چهار بازی است که تیم را همراهی می‌کنیم. باید بگویم این تیم از ابتدا خوب بسته نشد و بازیکنان موجود به‌جز یکی دو نفر، در حد لیگ دسته ۳ و لیگ استان هستند و از این بازیکنان که شرایط لازم را ندارند، توقعی هم نیست.

وی بیان کرد: شرایط خوبی نداریم و از روزی که تیم را به‌عنوان مدیرعامل تحویل گرفتم، یک لحظه به آینده و مسایل کلان فکر نکرده‌ام و دائما جوابگوی طلبکاران پنج، شش سال پیش بوده‌ام. به هر حال من با علم و آگاهی به این مسایل، تیم را تحویل گرفتم و با این دیدگاه و پتانسیل که بتوانم به تیم کمک کنم، آمده‌ام تا در نهایت بتوانیم یک تیم مقتدر، قوی و در شان لیگ ۲ ببندیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: در لیگ ۲ نیز قصد داریم با بازیکنان صد درصد بومی و همچنین مربیان بومی کار کنیم تا تیم مجددا به لیگ یک برگردد که این مهم نیز قطعا انجام خواهد شد. ما با مشکلات جدی از نظر مالی مواجه هستیم که البته طی جلساتی که با استاندار خوزستان داشتیم، قول مساعد داد که در سال ۹۶ به تیم کمک کند. همچنین چند جلسه با افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان داشتم و او از نظر فکری و مالی کمک‌هایی به ما داشت و ما بسیار از او احساس رضایت داریم، حتی بازی هفته گذشته که به انزلی رفتیم هم با کمک‌های حیدری بود.

وی در خصوص حضور تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک با توجه به مسجل شدن سقوط این تیم، عنوان کرد: اگر دو بازی متوالی را شرکت نکنیم، به لیگ دسته سه سقوط خواهیم کرد و ما هر طور که شده است باید بازیکنان را داشته باشیم تا در بازی‌های باقی‌مانده نیز آبرومندانه حضور پیدا کنیم. تلاش این است که تا پایان رقابت‌ها بر بازیکنان تسلط داشته باشیم تا تحت تاثیر جو قرار نگیرند و به نوعی شرایط را کنترل کنیم.

صادقی خاطرنشان‌کرد: شرایط بسیار سخت و بهم ریخته است و هیچ کسی جز استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، ما را نمی‌بیند و تحویل نمی‌گیرد و تنها دلگرمی ما این دو نفر هستند که پای کار هستند.

وی بیان کرد: این سوال از ما پرسیده می‌شود که آیا قصد خریدن امتیاز برای بازگشت به لیگ یک را دارید؟ باید بگویم منِ صادقی به خریدن چنین امتیازی اعتقاد ندارم و می‌گویم باید تلاش‌مان را به کار بگیریم تا تیمی در حد فوتبال خوزستان بسازیم و با دسترنج خودمان به لیگ یک و حتی لیگ برتر برگردیم. ما با این انگیزه و امید و همچنین پتانسیلی که در خوزستان و بازیکنان آن است، این کار را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: ما یکسری مخالف داریم که شاید اذیتمان کنند ولی ما محکم پای کار هستیم و می‌خواهیم یک کار خوب انجام دهیم. من از روزی که در فوتبال بوده‌ام، تلاشم این بوده که همیشه جوابگو باشم و سالم کار کنم و بی‌جهت هم قول ندهم و اگر قولی داده‌ام نیز به آن جامه عمل پوشانده‌ام.

 

https://hoorkhabar.ir/652718کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.