مطرح کردن مسائل قومیتی در این شرایط به صلاح نیست/ لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو

هورنیوز – همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه ضمن تبریک سال نو به هموطنان و همه ایرانی های جهان، در واکنش به محکوم شدنش به مسائل قومیتی در فضای مجازی گفت: به نظر نمی رسد و فکر نمی کنم چنین صحبت هایی در فضای فعلی به صلاح باشد، چون دو انتخابات مهم را پیش رو داریم و صحبت های ما باید به رأی حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات منجر شود.

یوسفی اظهار کرد: نماینده همه مردم از همه اقوام هستیم و اعتقاد راسخ به زندگی مسالمت آمیز اقوام مختلف در کنار یکدیگر داریم.

وی افزود: مشکلات مردم و اقوام خوزستان مشترک است و به دنبال حل آنها بودن باعث کمک به همه اقوام می شود.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در واکنش به محکوم شدنش به مسائل قومیتی در فضای مجازی گفت: متن منتشر شده را خواندم و چنین حرف ها و صحبت های منتشر شده را کاملا تکذیب می کنم. همچنین قطعا صحت و سقم خبر را پیگیری و در صورت نیاز از طریق مجاری قانونی پیگیری می کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: به نظر نمی رسد و فکر نمی کنم چنین صحبت هایی در فضای فعلی به صلاح باشد چون دو انتخابات مهم را پیش رو داریم و صحبت های ما باید به رأی حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات منجر شود.

وی در پایان تأکید کرد: همه نمایندگان باید فارغ از مسائل جناحی و حزبی به حل مشکلات خوزستان بپردازیم هرچند که الحمدلله در مجمع نمایندگان خوزستان برای پیگیری مشکلات استان اجماع کامل داریم.

https://hoorkhabar.ir/651632کپی شد!
84
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • طرفی بدون تایید صحت و سقم این خبرنمایندگان محترم و مردم ولایتمدار استان و کشوررا به اتحاد، همدلی و چاره اندیشی مشکلات مردم دعوت میکنم.و این را مد نظر داشته باشند که ۱٫ بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند/چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار / تو گز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی.۲٫گرامی ترین شما نزد خدا با تقواترین شماست.
منتشر شده۱