اینگونه طرح سوال شبیه به تسویه حساب شخصی بود/ برخی اعضاء مانع از جابجایی مدیران دستگیر شده بودند

به گزارش هورنیوز ؛ جلسه طرح سوال از شهردار اهواز روز گذشته (شنبه) در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز برگزار شد و طی آن ۵۹ سوال از سوی هوشنگ شیرمردی رئیس شورا مطرح شد.

 

رامی علاسوند در حاشیه برگزاری این جلسه به خبرنگار هورنیوز گفت: معمولاً قاعده بر این اساس است که سوالات مطرح شده باید کم و با معنی باشند ما مطرح نمودن ۵۹ سوال آن هم در جلسه ای که آخرین روز کاری سال است، نشان می دهد این کار شعاری است و شعور هر انسانی این را می پذیرد.

وی افزود: اکنون شهر باید برای میزبانی از راهیان نور و میهمانان نوروزی آماده می شد اما چند هفته ای است که شهردار و اکثر پرسنل شهرداری درگیر یافتن پاسخ مناسب برای سوالات مطرح شده هستند و باعث شده خدماتی مانند فرش گل، برپایی اردوگاه و.. امسال انجام نشوند.

عضو شورای شهر اهواز در ادامه عنوان کرد: ابهامات موجود در این سوالات باید توسط شهردار پاسخ داده شوند و اگر سوال کننده قانع نشود، برگزاری جلسه استیضاح به شور اعضاء خواهد رسید.

علاسوند تصریح کرد: اعضایی که در جلسه نسبت به شیوه طرح سوال تذکراتی دادند، کاملاً درست بود و این اعتراضات نشان می دهد طرح سوال بیشتر شبیه به تسویه حساب شخصی است تا شفاف سازی.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات خود در جلسه طرح سوال، خاطرنشان کرد: چندماه پیش آقای شهردار به من اطلاع دادند که به وی عنوان شده باید تعدادی از مدیران جابجا شوند، من نیز به ایشان گفتم حتماً این کار را انجام دهید، شهردار نیز پذیرفت اما متاسفانه برخی از اعضای شورا مانع از انجام این کار شدند.

این عضو شورای شهر اهواز افزود: این مدیران همانهایی هستند که طی چند روز اخیر توسط دستگاه های امنیتی و نظارتی دستگیر شدند.

رامی علاسوند در ادامه با اشاره به دستگیری های اخیر در شهرداری اهواز گفت: این دستگیری ها نشان می دهد که دستگاه هایی ناظر بر عملکرد ما هستند و این نکته ی مثبتی است اما این موضوع تاثیرات منفی اش را در جامعه گذاشته است.

https://hoorkhabar.ir/651598کپی شد!
252
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.