پیش بینی حضور ۵٫۵ میلیون مسافر در نوروز ۹۶

به گزارش هورنیوز امروز همزمان با آغاز موج نخست سفرهای نوروزی مانور ایمنی راه ها و سفرهای نوروزی با مشارکت استانداری خوزستان، پلیس راه استان، پلیس راهور، هلال احمر، فوریت های پزشکی و امداد خودرو در پلیس راه اهواز-اندیمشک برگزار شد.

مسعود مصدقی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان با اشاره به اینکه معمولا هر سال از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین طرح جابجایی مسافران نوروزی را داریم اظهار داشت: با توجه به اینکه آغاز طرح از امروز هست مانور ایمنی را در دستور کار خود قرار دادیم استان خوزستان قریب به ۱۴ هزار کیلومتر راه دارد که ۶۰ درصد آن راه های روستایی و مابقی راه های شریانی، اصلی و فرعی است.

وی افزود: تردد در شبکه راه های استان بسیار سنگین است و بالغ بر ۱۲۰ میلیون تردد را در طول سال روی شبکه راه ها داریم که مدیریت این حجم تردد به هر حال سختی خودش را برای همه دستگاه های خدمات رسان به همراه دارد.

مصدقی بیان کرد: در استان خوزستان ۱۳ یادمان دفاع مقدس داریم و در ایام نوروز به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی فرصت خوبی برای سفر به این استان برای سایر هموطنان فراهم می کند. معمولا در این ایام اگر راهیان نور و مسافران نوروزی را جمع بزنیم حدود ۵.۵ میلیون نفر در ایام نوروز به خوزستان سفر می کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین دستگاه های خدمات رسان مثل هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس همکاری مناسبی در حوزه ارائه خدمات مطلوب و تأمین امنیت ترافیکی وجود دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان ادامه داد : در طرح نوروزی سال ۹۶ یکهزار دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مربوط به حوزه راهداری، پلیس و اورژانس در جاده های استان خدمت رسانی می کنند و امیدواریم در جاده ها خروجی موثری در ایمنی سفر مسافران داشته باشیم.

 

 

https://hoorkhabar.ir/651129کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.