عذرخواهی از مردم شعار و بازی با احساسات مردم است/جلسه رسیدگی به تخلفات شهرداری باید در روزهای نخست برگزار می شد

حجت الاسلام کاظم سواری عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز درخصوص مسائل مطرح شده در آخرین جلسه علنی شورای شهر و مسائل مطرح شده در آن اظهار داشت: فیلمی که از بنده در صحن شورا منتشر شده ناقص است و بیانگر تمام سخنان من نیست.

وی با اشاره به اینکه اعتراض من درخصوص برگزاری جلسه علنی بود، افزود: این جلسه باید به صورت غیرعلنی برگزار می شد و درواقع این جلسه بازی با احساسات مردم بود.

حجت الاسلام سواری با بیان اینکه این جلسه بدون هماهنگی سایر اعضاء علنی شد، تصریح کرد: جلسه رسیدگی به تخلفات مدیران شهرداری باید در نخستین روزهای دستگیری متهمان برگزار می شد. ضمن آنکه این جلسه باید باحضور حراست شهرداری، شهردار و اعضای شورا و بدون حضور هیچ گونه مستمع، رسانه ها و پرسنل شهرداری برپا می شد.

وی با اشاره به اینکه دلایل وقوع این تخلفات باید آسیب شناسی شود، یادآور شد: باید به دنبال راهکاری بود تا از بروز تخلفات این چنینی جلوگیری شود.

عضو شورای شهر عذرخواهی از مردم را شعاری بیشتر ندانست و گفت: اینگونه اظهارات دیگر برای مردم رنگی ندارد. در اینکه مردم اهواز محرم هستند شکی نیست اما باید مسائل واقعی را به آنها منتقل کرد نه شک و گمانه زنی ها را.

وی تخلفات صورت گرفته را خدشه به آبروی مردم شهر اهواز دانست و خاطر نشان کرد: این افراد در مظان اتهام قرار دارند و خوشبختانه ما در یک نظامی قرار داریم که با متخلفان طبق شرع برخورد می شود.

حجت الاسلام سواری با تذکر این امر که این افراد متهم هستند و نه مجرم، اظهار داشت: باید در یک جلسه محرمانه تخلفات این افراد بررسی شود نه آنکه شایعات و واقعیات متعلق به این افراد به صورت گسترده منتشر شود.

وی افزود: پس از آنکه جرم این متخلفان ثابت شد می توان این افراد را معرفی کرد. دفاع من از انسان های مجرم نیست و دفاع از خود مردم است.

 

https://hoorkhabar.ir/649773کپی شد!
97
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.