مدیران استانی نسبت به حضور سرمایه گذار اهتمام لازم را ندارند

امید حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در گفتگو با هورنیوز درخصوص واگذاری واحدهای نیمه تمام اظهار داشت: واگذاری پروزه های نیمه تمام به دو عامل یعنی جدیت مدیران استان در واگذاری پروژه ها و تقاضای بخش خصوصی بستگی دارد.

وی ادامه داد: در جلسات نیز از مدیران استانی گله و از آنها خواستیم در فرصت باقی مانده نسبت به واگذاری این طرح ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

حاجتی در خصوص تقاضای بخش خصوصی تصریح کرد: کاهش تقاضای سرمایه گذاران تابع عوامل مختلفی است حتی ریزگردها نیز در کاهش این علاقه مندی بی تأثیر نیست اما درهرحال دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا به هدف تعیین شده برسیم.

وی در بخشی دیگر پیرامون سخت گیری بانک ها و بروکراسی اداری در اعطای تسهیلات خاطر نشان کرد: فرآیندهای قانونی تعیین شده باید مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت مشکلاتی ایجاد می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به اینکه بروکراسی اداری لزوما بد نیست، توضیح داد: اگر سخت گیری ها بیش از حد معمول باشد باید از آن پرهیز کرد. اگرچه تعداد مجوزهای اخذ شده در خوزستان بیش از سایر استان ها است اما باید توجه داشت که این عامل به دلیل ظرفیت هایی همچون نفت و گاز است.

وی ادامه داد: نکته مهمی که باید توجه آنست که زمان این مجوزها باید کاهش یابد. دستگاه های اعطای مجوز در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام کنند که آیا واگذاری ممکن است یا خیر.

 

https://hoorkhabar.ir/649151کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.