سعداوی: می‌توانیم با شکست گسترش فولاد به بالای جدول برگردیم

هورنیوز – نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد، اظهار کرد: بازی سختی داریم به دلیل اینکه با تیمی بازی داریم که صاحب مهره‌های خوب و باکیفیت است و هدف‌شان حداقل کسب سهمیه آسیایی است. آن‌ها در نیم فصل خودشان را خوب تقویت کردند و هفته گذشته کیفیت‌شان را به همه نشان دادند. آن‌ها در حالی که ۱۰ نفره از حریف‌شان شکست خورده بودند بازی را برگرداندند و پیروز از زمین بازی بیرون آمدند و این نشان دهنده بازی سخت ما مقابل آن‌هاست.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: آن‌ها در فاز تهاجمی خوب هستند و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند ولی در کنار این مسائل ما فولاد هستیم و علی‌رغم اینکه به خاطر مسائل مختلف هواداران‌مان از ما ناراحت بودند، به مسائل داوری، مصدومیت‌ها و بخشی از آن به تدابیر خودمان برمی‌گردد ولی همه این عوامل باعث نمی‌شود ما عقب بکشیم. خوشبختانه بچه‌های ما باانگیزه کارشان را دنبال می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: به جرات می‌توانم بگویم که یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل‌مان بازی با گسترش فولاد است و ما می‌توانیم با برد در این دیدار به بالای جدول برگردیم. ما این شرایط را درک می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که توقع هواداران‌مان را برآورده کنیم و روز فوتبالی خوبی را به آن‌ها تقدیم کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا هدف‌شان کسب سهمیه آسیایی است؟ گفت: امسال تمام تمرکز و توان بر این است که بازی‌های باکیفیتی ارائه دهیم و امیدوارم این بازی نیز با کیفیت و توام با نتیجه خوب باشد. ما منتظر بودیم که روزهای خوب را رقم بزنیم و کار بسیار سختی در بازی هفته گذشته داشتیم و توانستیم از آن میدان با نتیجه برگردیم. باید بگویم در کارشناس داوری این دیدار گل سالم ما را مردود اعلام می‌کنند در حالی که پنالتی مسلم ما اعلام نشد. با توجه به اتفاقاتی که در خصوص داوری متوجه ما بود ما از جمله تیم‌هایی بودیم که به شدت از این موضوع متضرر شدیم و در بازی فردا نیز هواداران نگرانی‌هایشان را به ما انتقال می‌دهند. امیدوارم گروه داوری با تمرکز حداکثری تلاش کند تا دو تیم بازی خوبی را ارائه دهند و مشکلات داوری گریبانگیر فوتبال و بازی ما نشود و هر کسی در چارچوب کاری خود عمل کند.

سعداوی خاطرنشان کرد: رویاهای خوبی در سر می‌پرورانیم ولی قرار نیست تمام این اتفاقات خوب امسال برای فولاد بیفتد و باید صبر و حوصله داشته باشیم ضمن اینکه باید حمایت‌ها هم صورت بگیرد و مطمئن باشید با این روند روزهای خوبی در انتظار است. ما خیلی بزرگ فکر می‌کنیم و دوست داریم پیش کسانی که از صمیم قلب فولاد را دوست دارند سرافراز باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری باید در جهت رفع مشکلات داوری اندیشیده شود گفت: همان طور که گفتم باید هر کس در چارچوب وظایف کاری خودش کار کند و همچنین باید اجازه دهیم که داوران با اعتماد به نفس و آرام کار کنند و فشار بیهوده به آن‌ها وارد نکنیم. ضمن اینکه کمیته داوران نیز باید از طریق آموزش علم داوران را نیز ارتقا دهد و مطمئنا داوران بسیار خوبی داریم که قضاوت‌های بسیار خوبی در بازی‌ها داشته‌اند که این نشان می‌دهد ما پتانسیل لازم را دارم و باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که هر کس به نحو احسن کار خود را انجام دهد تا جای هیچ گله‌ای باقی نماند.

او افزود: داور دیدار ما با سیاه جامگان محروم شد و باید بگویم رییس دپارتمان داوری، وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال با باشگاه ما تماس داشتند و از اتفاقاتی که در آن بازی از طرف ما رخ داد، تشکر کردند اما اکنون دپارتمان داوری از ما به کمیته داوری شکایتی داشته و اکنون نمی‌دانم کار ما در بازی با سیاه جامگان درست بوده یا خیر! اگر تماس می‌گیرند و تشکر می‌کنند پس شکایت‌شان چیست؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم که برخی اتفاقات و تصمیمات عرف و عادت نشود. در بازی لیگ یک شاهد صحنه‌ای همچون بازی ما با سیاه‌جامگان بودیم پس باید عزم، قدرت و تفکری باشد تا از این رسم و رسومات غلط در فوتبال ما جا نیفتد چرا که می‌تواند آسیب جدی به پیکره فوتبال وارد کند.

سعداوی در پاسخ به این سوال که چرا ضربات کاشته تیم از هر دو سمت راست و چپ توسط رحمانی زده می‌شود؟ گفت: ما در زمینه‌های مختلف بازیکنان را بر اساس قابلیت‌شان قرار می‌دهیم و علاوه بر رحمانی در این ناحیه از مطلق‌زاده، عبدالله‌زاده و حبیبی نیز بهره می‌بریم و فکر نمی‌کنم مسئله خیلی حساسی باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای این بازی ناصری را به دلیل مصدومیت نداریم ضمن اینکه رحمانی و مریدی هم از آسیب دیدگی رنج می‌برند ولی با این وجود ترس و واهمه نداریم چرا که بازیکنان قابلی داریم که علی‌رغم کار در پست غیر تخصصی‌شان خوب کار می‌کنند.

https://hoorkhabar.ir/646787کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.