کمالوند: بازی در خوزستان همیشه سخت است

هورنیوز – فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به استان دوست‌داشتنی و فوتبال‌خیز خوزستان آمدم. بازی در خوزستان همیشه سخت است. فردا هم بازی دشواری مقابل فولاد داریم که کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد ولی خدا را شکر، تیم ما روند خوبی را پیش گرفته است. فردا در درجه اول تلاش ما این است که بازی تماشاگرپسندی ارائه دهیم و پس از آن با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: در هر صورت گسترش فولاد تیم نوپایی است و سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم به دنبال تثبیت خود در لیگ برتر بوده و در این امر موفق شده است. ما سال به سال بهتر شده‌ایم. سال گذشته توانستیم رتبه تک رقمی کسب کنیم و امسال هم هدف‌مان قرار گرفتن در جمع ۶ تیم بالای جدول است که این امر دور از دسترس نیست و با تلاش بازیکنان به آن می‌رسیم.

وی درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل فولاد اظهار کرد: بابک حاتمی که در بازی گذشته اخراج شد، محروم تیم ماست و خالقی فر و کوروش ملکی تنبیه انضباطی شدند و در دیدار مقابل فولاد حضور ندارند. این دو بازیکن خارج از قاعده انضباطی تیم کار کردند و از یک دیدار تیم محروم شدند.

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا تا اینجای کار از کارنامه خودتان راضی هستید؟ گفت: رضایت را باید باشگاه داشته باشد و باید بگویم من از حضور در این باشگاه بسیار راضی هستم.  ارکان باشگاه و مجموعه ما همه به هم نزدیک هستند و همدلی و وحدت هم وجو دارد و روند رو به رشدی که داشته‌ایم موید همین موضوع است. امیدوارم که فصل آینده نیز به روند رو به رشدمان ادامه دهیم. گسترش فولاد کم کم در حال رسیدن به باروری است تا بتواند در آینده تیم مدعی لیگ هم باشد.

https://hoorkhabar.ir/646673کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.