استقلال خوزستان با اقتدار در جام قهرمانان آسیا شرکت می کند

هورنیوز – همایون یوسفی اظهار کرد: هواداران و مردم خوزستان مطمئن باشند مشکلات تیم استقلال خوزستان برطرف می شود و این تیم درجام باشگاههای آسیا حضور خواهد داشت.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس افزود: در روزهای آینده قرار است پولی تامین و به باشگاه تزریق شود تا آن ها بتوانند برای شرکت در مسابقات به عمان سفر کنند.

وی با اشاره به این که مشکلات شرکت گروه ملی و بانک ملی منجر شد که استقلال خوزستان در این فصل با مشکلات مالی شدیدی مواجه شود ، افزود: امیدواریم با پیگیری های لازم مشکلات شرکت گروه ملی و به دنبال آن تیم استقلال خوزستان برطرف شود.

یوسفی در خصوص حرف های اخیر مسئولان و سرمربی باشگاه استقلال خوزستان مبنی برندادن کمک های مالی به این تیم گفت: با پیگیری های استاندار و نمایندگان مجلس تاکنون به باشگاه استقلال خوزستان ۳ مرحله پول تزریق شده است و صحبت های مسئولان، سرمربی و اعضای تیم در خصوص تامین نشدن حمایت مالی صحت ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: قرار است در همین روزها پولی از طریق منطقه آزاد اروند به باشگاه داده شود تا مشکلات این تیم برای سفر به کشورهای خارجه و حضور در جام باشگاه های آسیا برطرف شود.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس با بیان این که مشکلات استقلال خوزستان نشات گرفته از مشکلات شرکت گروه ملی بوده که کارکنان آن نیز ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند، افزود: ما نمایندگان به شدت پیگیر تیم استقلال خوزستان هستیم چرا که این تیم علاوه بر خوزستانی بودن نماینده کشورمان ایران است.

تیم استقلال خوزستان در اولین دیدار خود در جام قهرمانان آسیا باید روز ۲ اسفندماه در مسقط عمان به مصاف تیم الفتح عربستان برود.

https://hoorkhabar.ir/646623کپی شد!
127
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.