دروازه‌بان فولاد خوزستان رباط پاره کرد/ کسب ۵ مدال رنگارنگ کشوری توسط ووشوکاران خوزستانی/ نتایج لیگ دسته یک فوتسال کشور

 

 دروازه‌بان فولاد خوزستان رباط پاره کرد

مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان فولاد، در دیدار مقابل پدیده در اواخر نیمه اول مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه زانو شد و جای خود را به وحید طالب‌لو داد.

مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان فولاد در دیدار مقابل پدیده در اواخر نیمه اول مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه زانو شد و جای خود را به وحید طالب‌لو داد. پس از بازی با او تماسی داشتیم و این دروازه‌بان اعلام کرد احساس می‌کند رباط صلیبی او پاره شده است.

پس از اینکه او نتیجه ام.آر.آی خود را دریافت کرد، مشخص شد که او رباط صلیبی پاره کرده و به زودی زانوی خود را به تیغ جراحان می‌سپارد.


در مسابقات تنیس‌روی‌میز بانوان کارگر کشور بانوان خوزستانی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم منتخب خوزستان عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس‌روی‌میز بانوان کارگر کشور را به دست آورد.

این مسابقات از ۲۶ بهمن‌ماه به مدت دو روز در شاهرود برگزار شد.

تیم تنیس‌روی‌میز خوزستان در گروه دوم این دوره از مسابقات با تیم‌های سمنان الف، خراسان شمالی و اصفهان هم‌گروه بود.

نماینده استان در مرحله مقدماتی این مسابقات برابر هر ۳ حریف خود به برتری رسید و  راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

تیم خوزستان در مرحله نیمه‌ نهایی نیز تیم تهران را با حساب ۳ بر ۲ شکست داد و فینالیست شد.

دیدار پایانی هم بین دو تیم خوزستان و اصفهان برگزار شد که نماینده استان در دیداری سخت و نفس‌‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست داد و به قهرمانی رسید.


کلاس‌های مربیگری  و داوری کیک‌بوکسینگ WKF خوزستان برگزار می‌شود.

کلاس‌های مربیگری درجه یک، دو و سه و همچنین کلاس‌های داوری درجه ۲ و ۳ در هر دو بخش آقایان و بانوان، از ۲۸ بهمن ماه به مدت دو روز به میزبانی شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

‌همچنین آزمون دان یک تا چهار این رشته به صورت کشوری، در همین تاریخ به میزبانی شوشتر برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ شرکت‌کننده آقا و خانم در این آزمون شرکت کنند.


ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی موی‌تای بانوان شرکت می‌کنند.

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان ‌اظهار کرد: ‌این مسابقات از یکم تا سوم اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی بیان کرد: ‌فریده قاعدی در وزن ۴۵ کیلوگرم، ‌فرزانه محمدپور در وزن ۵۱ کیلوگرم و ندا نصیری پور در وزن ۶۳٫۵ کیلوگرم به عنوان نمایندگان خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

دبیر هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت:‌ بانوان خوزستانی برای اولین بار است که در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنند و هدف ما بیشتر حضور آن ها و محک خوردن‌شان است و البته اگر بتوانند مقامی هم کسب کنند، بسیار خوب است.


ورزشکاران خوزستانی در رقابت‏های قهرمانی ووشو کشور به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این رقابت‎ها از روز یکشنبه (۲۴ بهمن‎ماه) به مدت سه روز به میزبانی هیات ووشو اصفهان و در شهر مبارکه برگزار شد.

در این رقابت‎ها که در دو بخش ساندا و تالو انجام شد، سعید بابا‎احمدی در وزن ۵۲-  کیلوگرم، مصطفی عزیزی در وزن ۵۶- کیلوگرم، علی حسینوند در وزن ۶۰- کیلوگرم، محمدعلی آلبوغبیش در وزن ۷۰- کیلوگرم، افشین مختاری در وزن ۸۵- کیلوگرم، رحیم غبیشاوی در وزن ۹۰- کیلوگرم و عبدالله حیدری در وزن ۹۰+ کیلوگرم، نمایندگان خوزستان در بخش ساندا بودند. همچنین رضا خلف‎زاده، بهروز بخشی‎زاده و محمد هندیجانی، سه نماینده استان در بخش تالو بودند که با حریفان به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‎ها و در بخش تالو، رضا خلف‌زاده  به ترتیب در فرم‎های “چیانگ‎شو” و “چانگ‎چوان” به یک مدال طلا و یک برنز دست یافت و بهروز بخشی‎زاده نیز به ترتیب در فرم‎های “جین‎شو” و “چیانگ‎شو” یک نقره و یک برنز از آن خود کرد.

در هفته داوزدهم لیگ دسته یک فوتسال کشور، زاگرس خوزستان برابر حریف خود به برتری رسید، استقلال نوین ماهشهر به نتیجه تساوی رضایت داد و نفت امیدیه این هفته استراحت کرد.

لیگ دسته یک کشور در دو گروه برگزار می شود که تیم استقلال نوین ماهشهر در گروه اول و تیم های نفت امیدیه و زاگرس خوزستان در گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.

در هفته دوازدهم این مسابقات که روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد، استقلال نوین ماهشهر برابر میهمان خود حاجی منصف قائم شهر به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد. نماینده استان اکنون در رده پنجم گروه اول قرار دارد.

زاگرس خوزستان هم در دیداری خانگی موفق شد با حساب ۴ بر ۲ از سد بالان صنعت شیراز بگذرد. نفت امیدیه نیز این هفته با قرعه استراحت مواجه بود.

نفت امیدیه و زاگرس خوزستان نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و هفتم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته اند.


شیخ ویسی: برابر پیکان ۳ کیلو خاک اره خوردم!

دروازه بان استقلال خوزستان با دریافت ۴ گل روز بدی را در استادیوم شهدای شهر قدس  پشت سر گذاشت.

وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان در پایان دیدار تیمش برابر پیکان روبه روی خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد: بازی پرگلی بود اما مسلما زیبا نبود. من شنا بلد نبودم و نمی دانم چه باید بگویم. همین الان دوش گرفتم و از دهانم دو، سه کیلو خاک اره بیرون آمد!

وی در ادامه در خصوص وضعیت دانیال ماهینی که در این بازی دچار مصدومیت و روانه بیمارستان شد گفت: من دقیقا متوجه نشدم چه شده و فقط دیدم که از سرش خون می آید و امیدوارم اتفاق بدی رخ نداده باشد.


تنیسور خوزستانی در مسابقات پیشکسوتان کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.

این مسابقات از ۲۸ بهمن‌ماه به مدت دو روز در آکادمی مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود.

اکبر بهمنی در رده سنی ۴۰ سال، به عنوان تنها نماینده استان در این پیکارها برای کسب سکوهای برتر با حریفان خود رقابت می‌کند.

این مسابقات به‌ صورت ۳ گیم از ۵ گیم برگزار خواهد شد.


دبیر هیات تکواندو خوزستان از برگزاری پیکارهای پیش‎خردسالان خوزستان برای نخستین بار خبر داد.

حسن محمدزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات ویژه کودکان متولد ۱۱ دی‌ماه ۸۶ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۶ است که در حال حاضر شرایط حضور در مسابقات را به لحاظ سنی دارا نیستند و از سال آینده وارد اولین رده سنی (خردسالان) می‎شوند.

وی ادامه داد: این مسابقات با پیشنهاد کمیته استعدادیابی و نخبه‎گزینی استان انجام می‎شود و قرار است در دو رده کمربندی سبز – آبی و قرمز – مشکی به انجام برسد.


مسابقات هندبال نوجوانان دختر باشگاه‎های خوزستان، گرامی‎داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برگزار می‎شود.

ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان اظهار کرد: این رقابت‎ها از فردا (چهارشنبه) به مدت سه روز به میزبانی ایذه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات هفت تیم اهواز، شوشتر، پیشتاز بهبهان، پتروشیمی بندرامام، ایذه، آبادان و بندرامام حضور خواهند داشت.

هفته گذشته نیز این رقابت‎ها در رده سنی جوانان به میزبانی شوشتر انجام شد که در نهایت با قهرمانی تیم هیات این شهرستان به پایان رسید.


سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در حال حاضر مشکل جذب مهاجم داریم و من به باشگاه هم گفته ام که باید یک مهاجم داشته باشیم.

فیروز کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، درخصوص شرایط تیمش پیش از بازی با پدیده، اظهار کرد:‌ ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر مشکل جذب مهاجم داریم و من به باشگاه هم گفته ام که باید یک مهاجم داشته باشیم. باشگاه نیز تلاش هایی در این زمینه داشته است و اگر تا این جای کار موفق به جذب یک مهاجم نشده اند، به این دلیل است که هم اکنون چنین بازیکنی گیرمان نمی آید.


استاژ فنی و کلاس‌های داوری و مربیگری درجه ۳ سیستم “شین‌موهاپکیدو” خوزستان برگزار می‌شود.

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان ‌اظهار کرد: ‌این استاژ و دوره‌های داوری و مربیگری، ۲۹ بهمن‌ماه به میزبانی آبادان برگزار می‌شوند.

وی با بیان این‌که این دوره‌های آموزشی زیر نظر علیرضا رشنو کرمی، نایب‌رییس سیستم شین‌موهاپکیدو کشور برگزار می‌شود، گفت: در استاژ فنی، تکنیک‌ها و آموزش‌های لازم به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.


اولین شکست پتروشیمی در لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور

دیدار پایانی دور رفت این رقابت ها عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد که نماینده خوزستان در تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت.

ماهشهری ها که در چهار هفته گذشته برابر تمامی رقیبان خود به برتری رسیده بودند، امروز برابر دانشگاه آزاد با حساب ۲ بر ۴ شکست خوردند تا اولین شکست این تیم در لیگ برتر رقم بخورد.
در این دیدار عمر عصاری، بازیکن مصری تیم پتروشیمی برای این تیم بازی کرد.


رقابت های بین‌المللی کبدی “جام فجراروند خرمشهر” با قهرمانی تیم ملی جوانان ایران به پایان رسید.

غلامرضا خنفری، رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، اظهار کرد:‌ این مسابقات از روز گذشته (یکشنبه) در خرمشهر آغاز شد و امروز با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

وی بیان کرد: عنوان قهرمانی این تورنمنت به تیم ملی جوانان ایران رسید، تیم منتخب خوزستان نایب قهرمان شد و تیم های فجر اروند خرمشهر و تیم ملی جوانان عراق نیز به صورت مشترک سوم شدند. در پایان نیز با اهدا مدال و جام قهرمانی، از تیم های برتر تجلیل به عمل آمد.


مسابقات بین‌المللی شمشیربازی؛ جام فجر اروند، به میزبانی خرمشهر برگزار می‌شود.

‌این رقابت‌ها از ۲۷ بهمن‌ماه به مدت دو روز به میزبانی خرمشهر و با عنوان “جام فجر اروند” برگزار می‌شود.

قرار است سه تیم از عراق، ‌یک تیم از کویت و همچنین دو تیم از ایران در قالب تیم‌ملی و منطقه آزاد اروند در این مسابقات شرکت کنند.

در حاشیه این رقابت ها، خانه شمشیربازی خرمشهر نیز با حضور رییس فدراسیون و دیگر مسوولان استانی افتتاح خواهد شد.


بیت سعید: هیچکدام از وعده‌ها عملی نشده است

گلزن تیم استقلال خوزستان می گوید: در حالی تنها چند روز تا آغاز بازی هایمان در لیگ قهرمانان باقی مانده که هیچکدام از وعده های مسئولان عملی نشده است.

از میکسدزون ورزشگاه شهرقدس، حسن بیت سعید در رابطه با بازی تیم های پیکان و استقلال خوزستان گفت: ما می توانستیم توپ و زمین را اداره کنیم و به گل های سوم و چهارم برسیم اما به ناگاه کل تیم ما به عقب برگشت، البته تیمی که بتواند بازی دو بر صفر باخته را به سود خود به پایان برساند تیم شایسته ای است و ما هم به پیکانی ها تبریک می گوییم. ما هم باید کار کنیم چون که نماینده ایران در آسیا هستیم.

او ادامه داد: متاسفانه مسئولین فقط وعده دادند و آنها را عملی نکردند ما پنج، شش روز دیگر در آسیا باید به میدان برویم. در حدود ۱۰،۱۲ بازیکن ما فقط بیست درصد از پول قرارداد خود را دریافت کردند و بقیه چیزی نگرفتند و این برای تیمی که باید در لیگ قهرمانان به میدان برود، شرم آور است، امیدوارم در فرصت باقی مانده که فکر نمی کنم اتفاقی بیفتد، مسئولان کمی به وعده های خود عمل کنند.


 حسن بیت سعید موفق شد با گلزنی در بازی برابر پیکان در جدول گلزنان ۷ گله شود.

حسن بیت سعید با به ثمر رساندن گل تیمش در دقیقه ۱۲ موفق شد تعداد گل هایش در لیگ برتر را به عدد ۷ برساند و البته در جدول با ارزش ترین ها نیز همچنان صعود کند. ستاره سوسنگردی استقلال خوزستان علاوه بر این ۷ گل، ۴ پاس گل نیز داده است. گل او در برابر پیکان با بغل پای زیبا روی پاس عالی مهدی مومنی زده شد.

 در حالی که زمان زیادی از دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان نگذشته است دانیال ماهینی به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.

خوزستانی ها در اولین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر، تلفات دادند، مصدومیتی که یکی از مدافعان این تیم را از حضور در ادامه دیدار بازداشت و به همین دلیل پیش از پایان نیمه اول خوزستانی ها مجبور به تغییر در ترکیب خود شدند.

دانیال ماهینی که در این بازی از ابتدا در ترکیب استقلالی ها حضور داشت در دقیقه بیستم بازی و به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و مصطفی ماهی به جای وی در ترکیب این تیم قرار گرفت، مصدومیت ماهینی به اندازه ای بود که بازیکن پس از خروج از زمین روی نیمکت ذخیره ها قرار نگرفت و با یک دستگاه آمبولانس راهی بیمارستان شد تا روند درمانی خود را خیلی سریع از سر گیرد.

https://hoorkhabar.ir/646505کپی شد!
213
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.