نخستین دوره مسابقات جام پیشکسوتان بختیاری در اهواز برگزار شد

به گزارش هورنیوز ؛ ورزش در تمامی سطوح جامعه کارکردهای فراوانی دارد که دو مورد از کارکردها در اولویت قرار دارند یکی ورزش به عنوان عامل و زمینه ساز شادابی و نشاط و سلامت بین افراد جامعه و دیگری ورزش به عنوان زمینه ساز تعامل اجتماعی سالم و سازنده آنها به شمار میرود.

به همین دلیل و به منظور پر نمودن اوقات فراغت، تحرک و فعالیت بدنی، ایجاد همکاری، همدلی و رقابت سالم و ایجاد زمینه الفت و محبت بین افراد اولین دوره مسابقه جام پیشکسوتان بختیاری (ساکن اهواز) بین ده تیم برگزار گردید.

در آیین مقدس اسلام، بدن آدمی مورد تحقیر نیست. اسلام بدن انسان را چیزی بی ارزش نمی شمارد، زیرا بدن انسان ابزار تکامل روح است.

از طرفی، رابطه تنگاتنگی بین ورزش و سلامتی وجود دارد، به گونه ای که به طور معمول کلمه “ورزش” به کلمه “تربیت بدنی” عطف شده و گفته می شود: “ورزش و تربیت بدنی.”

پس از دوماه مسابقات فشرده، در نهایت دو تیم بازفت نشینان موری و شهدای قندعلی به فینال راه یافتند که در روز جمعه ۲۲ بهمن ماه رقابت بین دو تیم برگزار شد و تیم بازفت نشینان موری توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم شهدای قندعلی را مغلوب و به مقام قهرمانی دست یافت.

https://hoorkhabar.ir/646179کپی شد!
226
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.