سیزدهمین برد حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور/ پایان مسابقات وزنه‌برداری کشور در اهواز/ پاسخ افشین به شایعه قهر

 

تورنمنت بین المللی کبدی جام فجر از فردا (یکشنبه) با حضور شش تیم داخلی و خارجی در خرمشهر آغاز می شود.

نخستین تورنمنت بین المللی کبدی جام فجر از فردا (یکشنبه) در سالن خلیج فارس شهرستان خرمشهر آغاز می شود.

تیم ملی جوانان ایران، دو تیم از خوزستان، تیم ملی بزرگسالان و جوانان عراق و تیم ملی افغانستان، در این رقابت ها حضور دارند.

گفتنی است، پذیرش و مراسم وزن کشی این مسابقات از عصر امروز (شنبه) در محل برگزاری مسابقات با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار می شود.

وزنه بردار همدانی از عملکرد خود در مسابقات قهرمانی کشور در اهواز ابراز رضایت کرد.

حسن گل پرور درباره قهرمانی اش در مسابقات کشوری به میزبانی اهواز، اظهار کرد: امسال رقابت در دسته ۵۶ کیلوگرم نسبت به سال های گذشته خوب بود و از سطح بالایی برخوردار بود.

وی افزود: حریفان من از استان های زنجان، سیستان و بلوچستان و گیلان بودند که من توانستم در یک ضرب رکورد ۱۰۹ کیلوگرم و در دو ضرب رکورد ۱۲۵ کیلوگرم را به ثبت برسانم و عنوان قهرمانی را به دست آورم.

این وزنه بردار همدانی گفت: وزن شلوغی نداشتم ولی رقابت سخت بود. من از نتیجه حاصل شده و رکوردی که به ثبت رساندم، راضی هستم.

تیم های برتر رقابت‎های قهرمانی والیبال دانش‎آموزان دختر ابتدایی خوزستان مشخص شدند.

حسنعلی افروزی‎زاده، رییس هیات ورزش دانش آموزی استان اظهار کرد: این رقابت‎ها از چهارشنبه ( ۲۰ بهمن‎ماه) تا جمعه (۲۲ بهمن‎ماه) به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‎ها یازده تیم از سراسر استان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان ماهشهر به مقام قهرمانی دست یافت، تیم بهبهان بر سکوی دوم ایستاد و بندرامام نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. عنوان چهارم این دوره از مسابقات نیز به دزفول رسید.

رییس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان گفت: ماهشهر در دیدار فینال که در دو سِت برگزار شد، با حساب ۲ بر صفر بهبهان را شکست داد و قهرمان شد.

دو خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان فراخوانده شدند.

زهرا کوراوند و سحر رمضانی از استان در یان اردو حضور دارند.

اردوی تیم ملی که از روز گذشته (جمعه) در تهران آغاز شده است تا ۲۶ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، فروزان سلیمانی، مربی خوزستانی هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‎های کشور با پیروزی تیم‎های پتروشیمی مارون و هیات هندبال شوشتر همراه بود.

این رقابت‎ها روز پنج‎شنبه (۲۱ بهمن ماه) در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از این دیدارها پتروشیمی مارون میزبان ستارگان دشتستان برازجان بود که در پایان با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ از سد این تیم گذشت و سومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد.

همچنین هیات هندبال شوشتر دیگر نماینده استان که در دو دیدار قبلی خود متحمل شکست شده بود، در دیداری خانگی با حساب نزدیک ۲۴ بر ۲۳ بر تیم هیات هندبال بوشهر غلبه کرد و نخستین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را جشن گرفت.

تیم واترپلوی نفت امیدیه در آخرین هفته از رقابت های مرحله گروهی لیگ برتر واترپلو برابر حریف خود شکست خورد.

نفت امیدیه روز گذشته (جمعه) در دیداری حساس به مصاف تیم سایپا رفت.

در این بازی دو تیم در حالی به آب زدند که در امتیاز ۱۶ برابر بودند و با توجه به دیدارهای رو در رو، نفت امیدیه در جایگاه دوم و سایپا در رده سوم قرار داشت. در پایان این دیدار نفتی ها با نتیجه ۸ بر ۱۴ شکست خوردند تا جایگاه دومی خود را به سایپا بدهند.

به این ترتیب کار نفت امیدیه در مرحله گروهی با قرار گرفتن در رده سوم به پایان رسید و این تیم باید در مرحله رفت پلی آف مجددا به مصاف سایپا برود.

۱۰ ووشوکار در قالب تیم خوزستان در رقابت‏های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان شرکت خواهند کرد.

این رقابت‎ها از روز یکشنبه (۲۴بهمن‎ماه) به مدت سه روز به میزبانی هیات ووشوی اصفهان و در شهر مبارکه برگزار خواهد شد.

در این رقابت‎ها که در دو بخش ساندا و تالو انجام می‎شود، سعید بابا‎احمدی در وزن ۵۲- کیلوگرم، مصطفی عزیزی در وزن ۵۶- کیلوگرم، علی حسینوند در وزن ۶۰- کیلوگرم، محمدعلی آلبوغبیش در وزن ۷۰- کیلوگرم، افشین مختاری در وزن ۸۵- کیلوگرم، رحیم غبیشاوی در وزن ۹۰- کیلوگرم و عبدالهع حیدری در وزن ۹۰+ کیلوگرم، نمایندگان خوزستان در بخش ساندا خواهند بود.

رضا خلف‎زاده، بهروز بخشی‎زاده و محمد هندیجانی نیز سه نماینده استان در بخش تالو هستند که با حریفان رقابت خواهند کرد.

بازگشت عالی طالب لو در مشهد

در شرایطی که مهرداد طهماسبی، دروازه بان تیم فولاد از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده است وحید طالب لو با دروازه بانی خوب خود در نیمه دوم مسابقه مقابل پدیده خیال سعداوی را برای ادامه فصل راحت کرد. طالب لو که البته در بازگشت به فوتبال در تیم فولاد از عوامل برتری های این تیم بود، پس از بازی پرسپولیس نیمکت نشین شد با این حال دوباره با مصدومیت رقیب خود فرصتی برای حضور در میادین پیدا کرده و او با تجربه ای که دارد دیروز عملکرد خوبی در بازی مقابل پدیده داشت.

طالب لو در زمان کوتاه حضور در ترکیب فولاد دو بار با مهاجمان پدیده تک به تک شد و دو بار دیگر هم توپ های ارسالی که از جناحین دروازه فولاد را با خطر مواجه کردند در اختیار خود درآورد تا هواداران فولاد خیال آسوده ای برای بازی های آینده داشته باشند.


شیخ ویسی: هدفم ملی پوش شدن است

دروازه بان استقلال خوزستان می گوید که با توجه به عملی نشدن وعده ها احتمال اینکه در مسابقات آسیا شرکت نکنند زیاد است!​​​​​​​

وحید شیخ ویسی درباره بازی روز گذشته، به ما گفت: خدارا شکر با تسلط زیادی که بچه ها داشتند و اجرای یک بازی منطقی، توانستیم پیروز شویم و سه امتیاز مهم دربی خوزستان را به نفع استقلال خوزستان به دست بیاوریم.

گلر استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه مشکلات مالی ادامه دارد و قول ها عملی نشده است، احتمال اینکه در مسابقات آسیایی شرکت نکنیم، زیاد است. تنها استاندار تاکنون به ما کمک کرده است و از او ممنون هستیم.

ارش افشین پاسخ یه شایعه قهرش از تیم استقلال خوزستان را داد

استقلالی های خوزستان امروز تمرین خود را در حالی پیگیری کردند که پیروزی در دربی خوزستان آنها را بسیار بسیار امیدوارتر از قبل کرده است.

شاگردان پورموسوی امروز به طور کامل در تمرین حضور داشتند و برای بازی با پیکان آماده شدند. بازیکنان اصلی روز گذشته ریکاوری کردند تا خستگی دربی از تنشان خارج شود.

در تمرین امروز آرش افشین نیز حضور داشت تا شایعات قهرش کاملا تکذیب شود. آرش افشین روز گذشته توسط یکی از لیدرهای باشگاه مورد اهانت قرار گرفت که این اهانت ها با واکنش شدید افشین همراه شد و البته یک کارت زرد برای او به همراه داشت.

تیم‎ملی بانوان دوچرخه‎سواری کشورمان با رکابزن خوزستانی خود عنوان چهارم رقابت‎های قهرمانی آسیا در ماده مدیسون را کسب کرد.

در آخرین روز از مسابقات دوچرخه‎سواری پیست قهرمانی آسیا در دهلی‎نو، بانوان رکاب‎زن ایران امروز (جمعه) در ماده‎های کایرین و مدیسون پا به رکاب شدند.

دراین رقابت‎ها پرستو باستی به همراه فروزان عبدالهی، رکابزن خوزستانی، در قالب تیم مدیسون ایران به رقابت پرداختند که در پایان در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

همچنین در ادامه روز پایانی مسابقات فاطمه هداوند و ریحانه طالبی در ماده کایرین به رقابت پرداختند که  هداوند و طالبی که از مرحله مقدماتی راهی شانس مجدد شده بودند، در مرحله شانس مجدد هر دو در یک گروه قرار داشتند که هداوند چهارم و طالبی پنجم شد و هر دو از رسیدن به مرحله دوم بازماندند.

تیم پالایش نفت آبادان در هر دو دیدار خود از مرحله نهایی سوپر لیگ A بسکتبال بانوان کشور به برتری رسید.

دیدارهای پایانی دور رفت و اولین بازی های دور برگشت مرحله نهایی از روز چهارشنبه به مدت دو روز در آبادان برگزار شدند.

در روز نخست این رقابت ها پالایش نفت آبادان با نتیجه ۹۲ بر ۶۲ برابر شرکت ملی گاز تهران به پیروزی رسید و کوشا سپهر سبلان با حساب  ۷۹ بر ۷۶ از سد گروه بهمن تهران گذشت.

در دیدارهای دور برگشت نیز پالایش نفت آبادان با نتیجه ۷۶ بر ۶۰ موفق به شکست تیم گروه بهمن تهران شد و کوشاسپهر سبلان برابر شرکت ملی گاز تهران با حساب ۷۷ بر ۷۰ به بررتری رسید.

تا این جای رقابت ها کوشا سپهر سبلان با ۶ امتیاز، پالایش نفت آبادان با ۵ امتیاز، شرکت ملی گاز تهران با ۴ امتیاز و گروه بهمن تهران با ۳ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با شرایطی که تیمش دارد نمی‌توانند در آسیا شرکت کنند.

سیداکبرپورموسوی اظهارکرد: اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم با این وضعیتی که پیش‌رو است، نمی‌توانیم در آسیا شرکت کنیم. حتما باید شرایط تغییر کند و به تیم ما رسیدگی شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از مدیریت و نمایندگانی که برای رای گرفتن از مردم شعار می‌دهند گله دارم و می‌خواهم بگویم که اگر استاندار به ما کمکی نمی‌کرد تکلیف ما چه بود؟ می‌خواهم به مردم بگویم که در این مدت به ما فقط قول و وعده دادند و به ما دروغ گفتند و ما با این وضعیت نمی‌توانیم در مسابقات آسیایی بازی کنیم. این بازیکنان به عشق مردم خوزستان و به عشق تیم‌شان تا پایان مسابقات نیز در تیم باقی خواهند ماند و با این بازی‌هایی که می‌کنیم نشان دادیم که می‌توانیم در بازی‌های آینده نیز شگفتی سازی کنیم. خدا را شکر می‌کنم که تا به امروز توانسته‌ایم به مسابقات ادامه‌ دهیم و نتیجه‌ هم بگیریم، اما از امروز به بعد روزهای خوبی را برای این تیم متصور نیستم. می‌خواهم به مردم واقعیت را بگویم.

وی ادامه داد: ما طی دو، سه روز گذشته قبل و بعد از تمرین تغذیه برای بازیکنان‌مان نداشتیم و باشگاه نیز هیچ پولی برای پرداخت ندارد. ما چهار بازی را انجام داده‌ایم و تمام اینها با قرض بوده است. به آژانس هواپیمایی بدهکار هستیم. فروشگاه ورزشی نیز به همین ترتیب. سرویسی که بازیکنان را جا به جا می‌کند از ما پول می‌خواهد و تمامی اینها در دل من عقده شده است. تا به امروز به عشق هواداران و مردم ایستادم و بعد از این هم می ایستم،  ولی هیچ قول و قراری با هیچ کسی نمی گذارم.

رقابت های قهرمانی وزنه برداری کشور در اهواز به پایان رسید.

این پیکارها که از روز سه شنبه در اهواز آغاز شده بود، امروز (پنجشنبه) با شناخت نفرات برتر دسته های ۱۰۵ و ۱۰۵+ به پایان رسید.

در پایان رقابت دسته ۱۰۵ کیلوگرم، محمدرضا غنی لو از تهران به قهرمانی رسید، میلاد رهبری نژاد از خوزستان نایب قهرمان شد و عماد باقری از تهران در رده سوم قرار گرفت.

در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم نیز مهدی میرزایی از ایلام نشان طلا را به خود اختصاص داد، محسن دادرس از اردبیل به عنوان دومی رسید و غلامرضا اصغرخواه از گیلان سوم شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گل آبی پوشان خوزستانی را شانسی دانست و می‌گوید هیچ کدام از بازیکنانش روی این گل مقصر نبودند.

فیروز کریمی، پس از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان اظهارکرد: معتقدم که این بازی بار فنی خوبی داشت. ما این دیدار را با سیستم ۲-۵-۳ شروع کردیم و سپس آن را به ۲-۴-۴ و ۳-۳-۴ تغییر دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تیم فوتبال صنعت نفت را در شرایطی تحویل گرفته است که آن را خودش نبسته است و این که این مساله را چگونه ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: تیمی که در نیم فصل پنج بازیکن جدید به خدمت گرفته است و هر پنج بازیکن نیز در ترکیب ثابت تیم به میدان می‌رود، نکته قابل تاملی است و باید گفت‌ که هم اکنون نیمی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در نیم فصل به جمع ما ‌اضافه شده‌اند.

تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیست و یکم لیگ برتر کشور برابر حریف خود به پیروزی رسید.

ملی حفاری در دیداری خانگی امروز (پنجشنبه) پذیرای مس سونگون بود.

حفاری که در نیم فصل اول بازی را به حریف خود واگذار کرده بود، در این دیدار برای جبران پا به میدان گذاشت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

نماینده خوزستان در حال حاضر با ۴۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر کشور برابر حریف خود تن به شکست داد.

استقلالی ها امروز (پنجشنبه) میهمان تیم آینده سازان میهن نجف آباد بودند.

این بازی در نهایت پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید تا استقلالی ها دست خالی به اهواز برگردند.

استقلال خوزستان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

شکست حفاری برابر رقیب دیرینه/نفت آبادان برد

ملی حفاری امروز (پنجشنبه) در دیداری خارج از خانه میهمان تیم دانشگاه آزاد بود.

ملی حفاری در حالی به مصاف دانشگاه آزاد، حریف دیرینه خود رفت که تا این جای رقابت ها شکستی در کارنامه اش نداشت. ملی حفاری در پایان دیدار امروز شکستی سنگین را متحمل شد و با نتیجه پر گل ۱۰ بر یک بازی را به حریف تهرانی واگذار کرد.

در دیگر دیدار این هفته، پالایش نفت آبادان در خانه موفق شد با نتیجه ۵ بر یک از سد دختران کویر کرمان بگذرد.

در حال حاضر ملی حفاری با ۵۱ امتیاز، دانشگاه آزاد با ۴۷ امتیاز و پالایش نفت آبادان با ۴۳ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

https://hoorkhabar.ir/645979کپی شد!
435
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.