ژاوی نظم فرودگاه امام را بهم ریخت (عکس)

هورنیوز کاروان تیم السد قطر دقایقی قبل وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد که به محض ورود مردم ایران و به ویژه طرفداران بارسلونا شروع به تشویق ژاوی ستاره السد کردند.

با ورود ژاوی به فرودگاه علاقه‌مندان به این بازیکن به سمت او هجوم بردند که موجب ترس او شد و نیروی انتظامی به اجبار او را به مکانی برد تا تعداد جمعیت کمتر شود.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی السد هم با هواداران ژاوی گفت‌وگو کرد و از آنها خواست تا اجازه بدهند ژاوی از فرودگاه امام خمینی خارج شود.

ژاوی که از استقبال هوادارانش شوکه شده بود پس از دقایق زیادی توقف در فرودگاه امام خمینی و آرام شدن جو، به همراه پورعلی‌گنجی با ماشین نیروی انتظامی موفق به خروج از بین استقبال کنندگان شدند.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی السد هم با هواداران ژاوی گفت‌وگو کرد و به آنها اعلام نمود این اتفاقات موجب ترس این بازیکن شده است؛ پورعلی‌گنجی پس از لحظاتی صحبت با استقبال کنندگان از آنها خواست تا اجازه بدهند ژاوی از فرودگاه امام خمینی خارج شود اما همچنان هواداران او مشغول عکس گرفتن بودند.

ژاوی که از استقبال هوادارانش شوکه شده بود توسط نیروی انتظامی به مکانی برده شد تا تعداد جمعیت کمتر شود؛ بالاخره بعد از ۲۰ دقیقه معطلی ستاره سابق بارسلونا در فرودگاه امام و آرام شدن جو، او نتوانست با اتوبوس السد به هتل محل اقامت‌شان در تهران برود و به همراه پورعلی‌گنجی با ماشین نیروی انتظامی موفق به خروج از بین استقبال کنندگان شد.

السد قطر سه‌شنبه شب هفته جاری در ورزشگاه آزادی دیدار مهم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را با استقلال برگزار می‌کند که پیش‌بینی می‌شود علاوه بر هواداران نماینده ایران، تماشاگران بارسلونایی هم برای تشویق ژاوی به استادیوم بروند.

 

https://hoorkhabar.ir/645157کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.