مرحله رفت دور پایانی لیگ برتر گلف کشور در خوزستان برگزار شد/ سه مدال بوکسورهای خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور / بیت سعید بازیگر نقش زهیوی در غدیر

شهباززاده امروز جواب قطعی را می‌دهد/احتمال غیبت نوروزی تا پایان فصل

رضا مطلبی در خصوص پیشنهاد نفت آبادان به سجاد شهباززاده، اظهار کرد: ‌هر آن‌چه شهباززاده از نظر مالی گفته بود را پذیرفتیم و مورد توافق هم قرار گرفت. البته او از تیم‌های دیگر و پایتخت نیز پیشنهاد دارد ولی به نظرم پیشنهاد ما بهترین پیشنهاد موجودی است که شهباززاده با آن روبه‌رو است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال پیوستن این بازیکن به نفت آبادان وجود دارد؟ گفت: ‌به هر حال بستگی به نظر خود شهباززاده دارد. او به ما اعلام کرده که تا امروز (یکشنبه) جواب قطعی را به ما می‌دهد. ما به پیوستن او امیدواریم و تمام هم و غم مدیرعامل و کادر فنی نیز بر این است که او جذب شود؛ یعنی از طرف ما هیچ مشکلی برای جذب این بازیکن وجود ندارد.

وی همچنین درباره آسیب‌دیدگی رضا نوروزی، گفت: ‌او از ناحیه مینیسک پا دچار مصدومیت شد و امروز (یکشنبه) نیز مورد عمل جراحی قرار گرفت. احتمالا تا پایان فصل او را در اختیار نداریم و همین موضوع، نیاز ما را به جذب یک مهاجم بیشتر می‌کند.

دومین هفته از پیکارهای لیگ برتر تکواندو نونهالان خوزستان “جام شهدای مدافع حرم” برگزار شد.

این مسابقات جمعه (۱۵ بهمن‎ماه) با انجام چهار دیدار در سالن شهدای راه‎وترابری اهواز پیگیری شد.

در این هفته از رقابت‌ها شادمهر اهواز ۱۰ بر صفر از سد هیوا اهواز گذشت و در دیدار دوم، استعدادیابی خوزستان ۵ بر ۴ ملی‎حفاری را شکست داد. همچنین در دیگر دیدارها، هیات دزفول ۷ بر ۳ تیم ساکی اندیمشک را مغلوب ساخت و آکادمی رکنی و رنگ‎سازی روناس به تساوی  ۵ بر ۵ رسیدند.

نتایج جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان اعلام شد

این رقابت‎ها طی سه روز از ۱۳ تا ۱۵ بهمن‎ماه به میزبانی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز و در رده‎های اسب‎های خالص ایرانی و خون خارجی برگزار شد.

در این رقابت‎ها و در بخش کره نریان‎های یک ساله (کلاس A1 ) اسب ” آقاخان سنگسو” به مالکیت افشین مسیح‎پور از خوزستان با مجموع امتیاز ۴۲۹ به مقام اول دست یافت، اسب ” ارتمن بیرگان” به مالکیت محمد اشرفی از خوزستان با ۴۲۳٫۵ امتیاز دوم شد و اسب ” افعی ” به مالکیت علی جنابی و مهدی حیدری از خوزستان با ۴۲۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

بیشتر بازی‌ها را به دلیل اشتباهات فردی از دست دادیم

فاطمه قاسمی در ابتدا در خصوص شکست تیمش برابر همیاری آذربایجان در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: همیاری تیم خوب و یکدستی بود و برای پیروزی به اهواز آمده بود. ما هم برای امتیازگیری از این دیدار آماده بودیم که البته نشد.

وی افزود: بازیکنان ما در حد توان‌شان کار می‌کنند و واقعا توان‌شان بیشتر از این نیست. در بازی با همیاری خط حمله‌مان خوب بود ولی اشتباه فردی کوچک باعث شد که گل بخوریم که همین گل ها نیز تیم را از هم می‌پاشاند. ما نه تنها مقابل همیاری به خاطر اشتباهات فردی شکست خوردیم، بلکه ۹۰ درصد بازی‌های‌مان را به دلیل همین اشتباهات از دست داده‌ایم.

از پتانسیل اسب عرب در خوزستان به خوبی استفاده نشده است

مظفر علیشائی در جریان برگزاری روز پایانی بیست‎وسومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان (نهمین مسابقه ایکاهو رده C) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات که متعلق به استان خوزستان است خوشبختانه باشکوه خاصی طی سه روز متوالی به صورت منظم و مرتب برگزار شد و موجی از مخاطبان علاقه‎مند به این سرمایه ملی را به مجموعه نفت اهواز کشاند.

وی با بیان این‎که بیشتر علاقه‎مندانی که برای تماشای این مسابقه زیبا به مجموعه آمده بودند نسبت به هیات سوارکاری استان اظهار تشکر و قدرانی داشتند، افزود: انصافا جهت برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات زحمات بسیاری از سوی هیات سوارکاری خوزستان و همچنین اداره‎کل ورزش و جوانان استان کشیده شد و سعی بر آن بود تا فضایی مطلوب و آرام جهت برگزاری رقابت‎ها فراهم آید.

معاون توسعه ورزش اداره‎کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: قطعاً برگزاری دوره‎های بعدی این مسابقات را نیز برای سال‎های آینده پیش‎بینی خواهیم کرد تا شهروندان عزیز از دیدن این رقابت‎ها لذت ببرند.

عنوان قهرمانی رقابت های فریزبی ساحلی بانوان کشور به خوزستان رسید.

وحید کاظمی‌نژاد، رییس هیات ورزش‌های همگانی ماهشهر در خصوص میزبانی مسابقات فریزبی بانوان کشور در ماهشهر، اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه رشته فریزبی در ماهشهر و در جهت معرفی بیش از پیش این رشته در شهرستان، میزبانی این دوره از مسابقات راه بر عهده گرفتیم.

وی با بیان این که مسابقات ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه برگزار شد، عنوان کرد: در این مسابقات شش تیم از استان های اصفهان، بوشهر، یزد، فارس، گیلان و خوزستان حضور داشتند که خوزستان در فینال این مسابقات با برتری ۹ بر ۲ برابر اصفهان به قهرمانی رسید و  تیم اصفهان نایب قهرمان شد و استان بوشهر با غلبه بر تیم گیلان توانست عنوان سوم را کسب کند. جام اخلاق نیز به گیلان رسید.

دیدارهای هفته دوم مرحله رفت دور پایانی لیگ برتر گلف کشور با حضور نمایندگان خوزستان برگزار شد.

این رقابت‌ها ۱۴ بهمن ماه با حضور تیم‌های خوزستانی، ملی‌حفاری، آزادگان مسجدسلیمان، سورتمه اهواز و نفت و گاز مسجدسلیمان در مسجدسلیمان برگزار شد.

ملی‌حفاری در پایان هفته دوم موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر از سد آزادگان مسجدسلیمان بگذرد و سورتمه اهواز نیز با حساب یک بر ۳ بازی را به نفت و گاز مسجدسلیمان واگذار کرد.

دیدارهای مرحله رفت با انجام یک هفته دیگر به پایان می‌رسد و در حال حاضر تیم‌های ملی‌حفاری، نفت و گاز مسجدسلیمان، سورتمه اهواز و آزادگان مسجدسلیمان به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

مسابقات تنیس‌روی‌میز دسته یک نوجوانان کشور طی دو روز در آبادان برگزار شد.

این رقابت‌ها از ۱۴ بهمن ماه به مدت دو روز به میزبانی آبادان به انجام رسید.

در پایان این مسابقات ایلیا جهان‌فر از کرمانشاه به قهرمانی رسید، آرین غفاری از البرز دوم شد و محمدرضا مُهری از خوزستان عنوان سوم را به دست آورد.

همچنین جمال باقرزاده از آذربایجان غربی، مصطفی نوری از مازندران و پوریا وفایی از قم به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

شش نفر برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات دسته برتر نوجوانان کشور را به دست آوردند.

رییس هیات دوچرخه‎سواری خوزستان: درحال رایزنی با شرکت‎های صنعتی هستیم

امیر آهنجان اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب در استان، به خصوص در شش ماهه دوم سال و همچنین وجود پیست دوچرخه‎سواری در کلانشهر اهواز، فرصتی به وجود آمد تا امسال نیز میزبان اردوی ملی‎پوشان پیش از رقابت‎های قهرمانی آسیا باشیم.

وی با بیان این‎که در اولین سالی که ریاست هیات دوچرخه‎سواری خوزستان را در سال ۹۲ بر عهده گرفتم،‌ توانستیم میزبانی اردوی تیم‎ملی را نیز بگیریم، افزود:‌ پس از آن سال، دو سال متوالی دیگر میزبانی این اردو را گرفتیم.

رییس هیات دوچرخه‎سواری خوزستان عنوان کرد: در سال‎های گذشته برگزاری اردوها در اهواز با نواقص و ایراداتی همراه بود که به لطف خدا امسال توانستیم این ایرادات را به حداقل برسانیم و امیدواریم که در سال آینده آن‎ها را به صورت کامل رفع کنیم تا بتوانیم در شش ماهه دوم سال که خوزستان شرایط آب و هوایی مطلوب دارد، نهایت استفاده را از پیست برای کمک به دوچرخه‎سواری کشور ببریم.

بوکسورهای خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور به سه مدال دست پیدا کردند.

حمید زنگنه‌منش، نایب‌رییس هیات بوکس استان اظهار کرد: این پیکارها ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه در صومعه‌سرا استان گیلان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات، حسن حزباوی و رضا حیدری هر دو به نشان طلا رسیدند و دانیال مطوری به مدال نقره دست پیدا کرد.

نایب‌رییس هیات بوکس خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران استان، گفت: خوزستان با سه بوکسور در این پیکارها شرکت داشت که همگی نیز موفق به کسب مدال شدند و این جای امیدواری است.

مدافع تیم فوتبال سپاهان به نفت آبادان پیوست.

مسوولان باشگاه نفت آبادان پس از توافق با علی هلیچی، مدافع راست تیم سپاهان با او قرارداد همکاری امضا کردند.

قرارداد این بازیکن خوزستانی با نفت آبادان برای مدت یک فصل و نیم است.

با توجه به این که هلیچی در دوره نقل ‌و انتقالات زمستانی با سپاهان فسخ قرارداد کرده بود، توانست به ‌عنوان بازیکن آزاد سهمیه فیفا با نفت آبادان قرارداد منعقد کند


پیروزی فولادنوین و شکست نفت امیدیه در لیگ ۲

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در گروه اول این رقابت‌ها پیگیری شد.

دیدارهای هفته بیست‌ودوم از گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر امروز انجام شد و تیم اروند خرمشهر با وجودی که به قید قرعه استراحت داشت، در صدر جدول باقی ماند.

تیم نفت امیدیه که در یک بازی حساس میزبان برق جدید شیراز بود، با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف شد و فولادنوین اهواز با چهار گل مقابل تیم ته جدولی شهباز نوژان البرز به پیروزی رسید تا به رده چهارم جدول این گروه صعود کند.


مؤمنی: خوشحالم که طلسم گل نزدنم شکسته شد

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان از اینکه طلسم گل نزدنش در لیگ برتر شکسته شده است، ابراز خوشحالی کرد.

مهدی مؤمنی در مورد برتری استقلال خوزستان مقابل پدیده در هفته بیستم لیگ برتر گفت: ما بازی را طوفانی شروع کردیم و در همان ابتدا چند موقعیت مسلم را از دست دادیم. در نیمه اول می‌توانستیم سه گل بزنیم، ولی فقط یک گل زدیم که آن را هم من زدم. تا به اینجای مسابقات در لیگ برتر گل نزده بودم و خوشحالم که طلسم گل نزدنم شکسته شد. در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردم و ضربات مرا گلرها با واکنش‌های خوب خود مهار می‌کردند.

فولاد نیم فصل دوم بدون یک گل زده!

تیم سعداوی در نیم فصل دوم موفق نشده حتی ۱ گل وارد دروازه حریفان کند.

فولاد خوزستان در حالی ششمین بازی بدون برد خود را برابر سایپا به اتمام رساند که رکوردهای منفی دیگری نیز دارد. شاگردان سعداوی در هیچ کدام از ۵ بازی نیم فصل دوم خود موفق به گلزنی نشده‌اند و تمام تیم‌های مقابل آنها کلین شیت کرده‌اند.

باید دید طلسم گل نزدن‌های فولاد در بازی بعدی در مشهد شکسته می‌شود یا خیر. آخرین گل فولادی‌ها در بازی با پیکان توسط هافبک حریف ماهان رحمانی به اشتباه زده شد.

فولادی‌ها نیم فصل اول ۲۱ گل زدند و تا کنون ۲۱ گل خورده‌اند، تفاضل گل آنها ۰ است.


بیت سعید بازیگر نقش زهیوی در غدیر

حسن بیت سعید به خوبی موفق شده است جای زهیوی را در زمین پر کند و این برد مهم با کرنرهای بیت سعید به دست آمد.

حسن بیت سعید روز گذشته ستاره تیمش بود و توانست دو پاس گل بدهد تا استقلال خوزستان یک برد شیرین برابر پدیده به دست بیاورد.

با رفتن زهیوی، بیت سعید کرنرهای سمت چپ را خودش می زند و نشان داده که توانسته جای او را به خوبی پر کند. بیت سعید با این ۲ پاس گل تعداد پاس گل‌هایش را ۲ برابر کرد و به عدد ۴ رساند.

او همچنین ۶ گل زده و یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ به حساب می‌آید.

تیم خوزستان عنوان قهرمان پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان کشور در گروه “ج” را به دست آورد.

این رقابت ها که روز گذشته (پنجشنبه) در آبادان آغاز شد، امروز (جمعه) با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

این پیکارها به مناسب “گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره آتشنشانان قهرمان”، با حضور ۱۲۶ کشتی گیر برگزارشد.

در پایان این رقابت ها نیز پس از قهرمانی تیم خوزستان، فارس نایب قهرمان شد و کرمان در رده سوم قرار گرفت.

پالایش نفت آبادان در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برابر دانشگاه آزاد به نتیجه تساوی رسید

پالایش نفت آبادان امروز (جمعه) در حساس ترین دیدار این هفته پذیرای دانشگاه آزاد بود.

آبادانی ها که بازی رفت را به حریف تهرانی خود واگذار کرده بودند، امروز برای جبران این نتیجه به مصاف دانشگاه آزاد رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در دیگر دیدار این هفته نیز قرار بود، ملی حفاری از تیم می رشت پذیرایی کند که حریف حاضر به رویارویی با اهوازی ها نشد و انصراف داد. بر این اساس بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود ملی حفاری اعلام شد.

هدایت تیم فوتبال استقلال اهواز به علی حنطه سپرده شد.

ارسطو جهانداری، مالک باشگاه استقلال اهواز با تایید این خبر، اظهار کرد: به صورت تلفنی با علی حنطه صحبت کردم و با یکدیگر به توافق رسیدیم. او فردا (جمعه) به اهواز می آید و پس از عقد قرارداد، کار خود را در استقلال اهواز آغاز می کند.

وی درباره مدت قرارداد حنطه نیز گفت: قرارداد او طولانی مدت و بیش از یک سال است.

نیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر بانوان کشور برابر نماینده آذربایجان شکست خورد.

این دیدار امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

استقلالی ها که اولین حضور خود در لیگ برتر کشور را تجربه می کنند و در نیم فصل دوم نیز کمی دچار تحول شده اند، امروز در حالی که تا اواسط نیمه دوم همپای حریف با تجربه خود، همیاری آذربایجان کار می کردند و بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ دنبال می شد، در دقایق پایانی دو گل دریافت کردند تا بازنده این نبرد باشند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سوی همیاری آذربایجان به پایان رسید.

آبی های اهواز در حال حاضر در قعر جدول رده بندی قرار دارند.

راهیابی ۲ تکواندوکار خوزستانی به اردوی تیم‎ملی دانشجویان

رقابت‎های انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان که از صبح چهارشنبه (سیزدهم بهمن‎ماه) با حضور ۲۴۵ دانشجوی تکواندوکار از سراسر کشور در خانه تکواندو فدراسیون تکواندو آغاز شد، روز گذشته (پنج‎شنبه) با شناخت نفرات برتر هشت وزن (۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم) به کار خود پایان داد.

به این ترتیب، این دو ورزشکار به همراه ۲۲ تکواندوکار مدال‎‎آور دیگر این رقابت‎ها به اردوی تیم‎ملی دانشجویان کشور راه یافتند.

دومین دوره مسابقه کشوری اسب اصیل عرب خوزستان در اهواز برگزار شد

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان اظهار کرد: این مسابقه چهارشنبه (۱۳ بهمن‎ماه) در مجموعه ورزشی شهدای صنعت‎نفت برگزار شد و سوارکاران در رده‎های مبتدی، آزاد و محلی با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: چابکسواران در رده محلی با لباس‎های شوشتری، عربی و بختیاری باهم مسابقه دادند؛ ضمن این‎که در این رده یکی از شرکت‎کنندگان به احترام شهدای آتش‎نشان حادثه ساختمان پلاسکو، با لباس آتش‎نشانی به رقابت پرداخت.

رییس هیات سوارکاری خوزستان با اشاره به نتایج این مسابقات عنوان کرد: در گروه مبتدی این رقابت‎ها، محمدحسین خیاطی‎پور با اسب “لوگان احسان” و با امتیاز ۶٠، مقام اول را کسب کرد و پس از او نیلوفر کریمی‎پور با اسب “گشنیز بیرگانی” و با ۵٧ امتیاز و مصطفی اسدی با اسب “بی‎بی بلقیس” با ۵۶٫۵ امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

https://hoorkhabar.ir/644853کپی شد!
332
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.