سعداوی:دایی و خداداد رسم های بدی در فوتبال راه انداخته اند / استعفا کتبی ام را فردا تحویل می دهم

هورنیوز – سعداوی در این برنامه اعلام کرد که از فولاد خوزستان استفعا کرده است.

در مسابقات مختلف حق ما پایمال شده است
من نگرانی هایی از داوری امروز داشتم و ترس از این داشتم که اتفاقات بازی گذشته سیاه جامگان را جبران کنند ۲ خطا باعث شد چاگو اخراج شود ، ما همیشه به بازیکنان گفته ایم که داوران جایز الخطا هستند اما در بازی های مختلف مانند ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال داوری ها علیه ما بود.

انتقاد از دایی و خداداد
من از دوستان قدیمی خودم که خاطرات خوبی با آنها دارم گله دارم ، با تمام احترامی که به عزیزی و دایی دارم اما آنها رسم و رسوم را به راه انداخته اند که به فوتبال ما ضربه می زنند ، همه این اتفاقات را دیدند.

رفیعی با ما قرارداد داشت
سروش رفیعی با ما قرارداد داخلی داشته و قراردادش موجود است اما کمیته انضباطی اعلام کرده بعد از سربازی در این باره نظر می دهیم و بعد از پایان سربازی با پرسپولیس قرار داد بست و خیلی سریع کارت بازی او صادر شد این در حالی است که پرسپولیس برای ثبت قرارداد او باید حتما درصدی از بدهی اش به بازیکنان قبلی را پرداخت می کرده است ، این در حالی است که باشگاه هایی مثل نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز به دلیل بدهکاری اجازه ثبت قرار داد با بازیکن جدید را ندارند.

من نگفتم پنالتی را نگیرند
برخلاف چیزی که عنوان شده است من نگفتم که داور پنالتی نگیرد ، مگر با حرف من پنالتی اعلام شد که با حرف من رای داور برگردد ، مگر می شود در حین بازی بروند چک کنند و نظرشان را عوض کنند ، مگر کشتی است که ویدئوچک داشته باشد؟

استعفایم را کتبی می‌کنم
من از سرمربیگری فولاد استعفا داده ام و فردا استعفایم را مکتوب میکنم ، استعفای من به دلیل بازی امروز است و یک سری مسائل داخلی که امیدوار هستم با رفتن من این مشکلات حل شود.
در لیگ شرکت نمیکنیم
خیلی سخت هست که با این همه تلاش چنین اتفاق هایی صورت بگیرد بازیکنان من ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره تلاش کردند ،  برای بازیکنان خیلی سخت است که تلاش کنند ونتیجه اش این شود ، تصمیمی که در آن زمان گرفتیم این بود که در لیگ شرکت نکنیم.

https://hoorkhabar.ir/644277کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.