شکست استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان در لیگ یک/ اعلام رای دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس/جشنواره گل حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور

عضو هیات رییسه سازمان لیگ از دریافت ابلاغیه کمیته‌ استیناف مبنی بر برنده اعلام شدن ملی‌حفاری در دیدار جنجالی لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز (چهارشنبه) با حضور علی کفاشیان، سعید نجاریان، محمدرضا غفاری، حامد نجفی، علیرضا سهرابی و کریم منصوری برگزار شد و رضا افتخاری، مشاور سازمان لیگ نیز به دلیل حضور در وزارت امور خارجه برای پیگیری مشکل محرومیت باشگاه استقلال در این جلسه غایب بود.

حامد نجفی، عضو هیات رییسه در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در جلسه امروز حکم بازی گیتی پسند و حفاری از سوی کمیته‌ استیناف به دست ما رسید و مشخص شد که این بازی با نتیجه‌ شش بر صفر به سود حفاری اهواز اعلام شده است. همچنین دیدار تیم‌های دبیری تبریز و شهروند ساری با نتیجه‌ پنج بر صفر به سود شهروند اعلام شد.

آزمون ۲۳۷ کشوری ارتقا کمربند درجه قرمز تا دان ۲ تکواندو در اهواز برگزار می‎شود.

این آزمون در دو بخش آقایان و بانوان به انجام می‎رسد.

آزمون بخش خانم‎ها، پنج‎شنبه (هفتم بهمن‎ماه) با شرکت ۸۱ تکواندوکار در سالن “شهدای راه و ترابری” و آزمون بخش آقایان نیز با حضور بیش از ۱۸۳ ورزشکار جمعه (هشتم بهمن‎ماه) در همین سالن برگزار می‎شود.

علی‌محمد بسحاق به عنوان ناظر فدراسیون و سید محمود تفاخ، محمد اکبری، اسماعیل اسفندیاری، حسن حمادی، احمد رحیمی‌دوستان و مهدی رحیمی نیز به عنوان ممتحن بر روند برگزاری این آزمون نظارت خواهند کرد

ملی حفاری در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم دانشگاه آزاد را گلباران کرد.

ملی حفاری امروز (پنجشنبه) در اهواز پذیرای دانشگاه آزاد بود و موفق شد حریف تهرانی خود را با نتیجه پر گل ۱۱ بر صفر از پیش رو بردارد.

همچنین پیش از آغاز این بازی بازیکنان دو تیم و کادر داوری به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو با لباس آتش نشانی وارد سالن بازی شدند.

از دیگر نکات قابل توجه این دیدار حضور فرید نمازی، کاپیتان ملی حفاری پس از چندین هفته محرمیت در ترکیب این تیم بود.

حفاری در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان شایعه قهر حسن هوری، دروازه بان این تیم را رد کرد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که گفته می شود، حسن هوری قهر و تیم را ترک کرده است؟ عنوان کرد: خیر، این موضوع اصلا درست نیست و او قهر نکرده است. در بازی با تراکتورسازی، عضلات پشت زانوی او شدیدا دچار گرفتی شد. در دیدار با استقلال تهران نیز ضربات کاشته پایان بازی را نمی توانست بزند و دفاع این کار را انجام می داد.

وی در پاسخ به این سوال آیا قرار است کارتان را با پنج دروازه بان دنبال کنید؟ گفت: هر گلری که بهتر باشد، درون دروازه نفت آبادان قرار می گیرد.

با نظر هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان، علی کاهکش از سرپرستی این تیم برکنار و سرپرست جدید معرفی شد.

پس از تصمیم هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر برکناری علی کاهکش از سرپرستی این تیم، عبدالمهدی زهره بخش جایگزین وی شد.

قرارداد سرپرست جدید باشگاه فولاد خوزستان دقایقی پیش در هیات فوتبال استان به ثبت رسید.

کاهکش به مدت یک سال و نیم سرپرستی تیم فوتبال فولاد خوزستان را بر عهده داشت.

تیم های استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

امروز (چهارشنبه) نفت مسجدسلیمان در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر برابر گل گهر سیرجان شکست خورد.

استقلال اهواز نیز برابر میزبان خود فولاد یزد با حساب یک بر ۲ مغلوب شد.

نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز در حال حاضر با ۱۹ و ۸ امتیاز در رده های پانزدهم و هجدهم جدول رده بندی قرار دارند.

مومنی از استقلال خوزستان جدا نمی‌شود

مهدی مومنی بازیکن شمالی تیم استقلال خوزستان که از فحش ها و توهین ها و البته مشکلات مالی دلخور شده است، از باشگاه درخواست رضایت نامه کرد تا از این تیم جدا شود.

البته این موضوع با واکنش پورموسوی سرمربی استقلال قرار گرفته است، او درباره این موضوع گفته است:

تماشاگران پس از این که مومنی این پنالتی را از دست داد به او توهین کردند ولی باید یادمان باشد همین بازیکن هفته گذشته برابر استقلال تهران درحالی که خودش در موقعیت گلزنی بود به بازیکن دیگری پاس داد تا او گل بزند. شاید او تا حالا در این فصل گلی به ثمر نرسانده است اما واقعا زحمت می‌کشد و در زمین دوندگی دارد

حسن بیت سعید که بازوبند کاپیتانی را در بازی با سپاهان بسته بود، به خوبی توانسته نبود زهیوی را با درخشش پر کند.

رحیم زهیوی در نیم فصل از استقلال خوزستان جدا شد و به تیم الشحانیه پیوست و البته با بدشانسی چند بازی را از دست داده است. اما با رفتن رحیم زهیوی، دیگر ستاره سوسنگردی توانسته به خوبی جایش را پر کند.

بیت سعید در بازی با تراکتورسازی بسیار خوب و عالی عمل کرد و شاید اگر دقت خودش و مهاجمان دیگر استقلال بیشتر بود استقلال خوزستان می توانست آن بازی را ببرد، او در بازی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی همه کاره زمین بود.

حضور افشین نوروزی در ۴ رویداد بین‌المللی تنیس‌روی‌میز

با پیشنهاد مدیریت تیم‌های ملی و سرمربی تیم بزرگسالان و بررسی و تایید فدراسیون تنیس‌روی‌میز، ترکیب تیم‌های اعزامی به چهار رویداد بین‌المللی پیش رو مشخص شد.

بر این اساس افشین نوروزی در تور حرفه‌ای قطر، مسابقات قهرمانی تیمی، انفرادی و دونفره بزرگسالان آسیا در چین، رقابت‌های کشورهای اسلامی و مسابقات انفرادی و دونفره قهرمانی جهان در دوسلدورف شرکت‌ می‌کند.

این رویدادها از فروردین تا خردادماه سال آینده برگزار خواهند شد.

اعلام رای دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس روز ۲۹ دی ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه در دقایق ۳،۵۳ و ۵۵ این بازی رخ داد. کمیته انضباطی طبق بند یک ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی با توجه به سوابق تخلفات تماشاگران در هفته‌های ۴،۶،۱۱ و ۱۶ لیگ برتر، این تیم را به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه فولاد خوزستان نیز به خاطر پرتاب ترقه از سوی تماشاگرانش در دقایق ۴۳،۳۱،۶۳،۶۶،۶۹ و ۷۰ مسابقه طبق بند یک ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی با توجه به سوابق تخلفات تماشاگران در هفته‌های ۱۰،۱۴ و ۱۵ لیگ برتر به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داوری بازی، طبق بند ۳ ماده ۷۹ و با توئجه به سوابق در هفته‌های ۱۰،۱۴ و ۱۵ باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رییس هیات خوزستان: روزهای خوبی در انتظار اسکواش آبادان است

آرش احمدی‌میرقائد در خصوص جلسه هفته گذشته فدراسیون با مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان، اظهار کرد: تیم پالایش نفت آبادان در حال حاضر در لیگ دسته یک کشور حضور دارد و این باشگاه درخواست داشت که وضعیت آن‌ها از سوی فدراسیون جهت حضور در لیگ برتر کشور بررسی شود که بر همین اساس هفته گذشته جلسه‌ای با حضور نماینده فدراسیون و هیات استان در آبادان برگزار شد.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که آبادان در این رشته از نظر زیرساخت‌ها کمی مشکل دارد و سالن‌های موجود قدیمی و کمی از حالت استاندارد خارج هستند، حضور آن‌ها در لیگ برتر مقدور نبود ولی قرار شد اگر مسوولان باشگاه پالایش نفت آبادان این سالن‌ها را استاندارد یا سالن جدید احداث کنند، در لیگ برتر حضور پیدا کنند.

آغاز لیگ برتر تنیس روی میز؛ پیروزی پتروشیمی بندر امام مقابل تایدواتر

تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام در هفته اول رقابت های لیگ برتر در مصاف با تیم تایدواتر بندرعباس پیروز میدان شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا عصر سه شنبه در هفته اول رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز تیم پتروشیمی بندر امام در ماهشهر میزبان تایدواتر بندرعباس بود که در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد.
تیم پتروشیمی بندر امام در حالی پا به این مسابقات می گذاشت که سال گذشته مقام قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.
با توجه به عدم اطلاع رسانی مناسب و شروع هفته اول مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز تماشاگران اندکی به سالن مسابقات آمدند.
حضور بازیکنان ملی پوش در هر دو تیم باعث شد که این رقابت دیدنی ۳ ساعت به طول انجامد.


کمبود امکاناتم شرایط را سخت کرده است

رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: به دلیل کمبود امکانات شرایط بسیار سختی را دارم چون با این امکاناتی که من دارم رقابت با دیگر رکابزنان بسیار سخت است.

اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان کشور چند روزی است که در شهر اهواز آغاز شده است و تا قبل از اعزام به مسابقات آسیای هند ادامه خواهد داشت که فاطمه فیضی تنها نماینده استان در این اردو است.

فاطمه فیضی رکابزن استان که در اردوی تیم ملی حضور دارد در مورد آخرین وضعیتش در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: اردو از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه رکابزنان تلاش می‌کنند تا با درخشش خود را به ترکیب اصلی تیم ملی در مسابقات آسیایی برسانند.

وی گفت: تمرینات بسیار سخت و پرفشار است و همه رکابزنان در یک سطح و شرایطی قرار دارند که این باعث ایجاد رقابت بین نفرات برای انتخاب در اردو نهایی باشد.


جانشین هوری از لیگ یک می آید

فیروز کریمی بعد از باخت سنگین برابر اسقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نیمکت نشینی هوری در بازی های بعدی گفت: «او از عقیل اعتمادی بهتر است و باید به دنبال یک نفر در سطح هوری یا بهتر از او باشیم.»

شنیده ها حاکی از آن است که فیروز کریمی قصد دارد گلر لیگ یکی را به خدمت بگیرد و گلر  تیم پارس جنوبی جم مد نظر اوست.


آغاز دور رفت از مرحله نهایی رقابت‌های سوپر لیگ A بسکتبال بانوان از فردا

دور رفت از دیدارهای نهایی رقابت‌های سوپر لیگ A بسکتبال بانوان فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود.

دور رفت از دیدارهای نهایی رقابت‌های سوپر لیگ A بسکتبال بانوان فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود. کوشا سپهر سبلان، گروه بهمن، پالایش نفت آبادان و شرکت ملی گاز چهار تیم حاضر در نیمه نهایی هستند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


فرنگی کاران خوزستانی در اردوی تیم ملی

۹فرنگی کار به همراه ۱ مربی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی حضور دارند.
در وزن ۵۹ کیلوگرم مهرداد مردانی، در وزن ۶۶ کیلوگرم امین سوری، مهدی زیدوند و محمد الیاسی، در وزن ۷۱ کیلوگرم عظیم گرمسیری، در وزن ۷۵ کیلوگرم رسول گرمسیری، در وزن ۸۰ کیلوگرم رامین طاهری، در وزن ۹۸ کیلوگرم سیدمصطفی صالحی‌زاده و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی به عنوان ورزشکار و مهرزاد اسفندیاری‌فر به عنوان مربی در این اردو شرکت می‌کنند.

رقابت‌های قهرمانی فوتسال دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود.

حسنعلی افروزی‌زاده، رییس هیات ورزش دانش‌آموزی استان اظهار کرد: این رقابت‌ها از فردا (پنج‌شنبه) به مدت سه روز به میزبانی ایذه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات در مقطع ابتدایی و با شرکت ۱۸ تیم از سراسر استان به انجام خواهد رسید و تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها به عنوان نماینده استان به مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/643979کپی شد!
247
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.