برد دقایق پایانی تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان/ بازگشت احتمالی بختیار به فولاد/ پیروزی صنعت نفت با سرمربی جدید برابر صبا

ماجرای بختیار و ساسان/ اراده فولادی

دوران حضور بختیار رحمانی در استقلال از مدت‌ها قبل به بن‌بست نزدیک شده بود. او که قرار بود یک تفاوت باشکوه بین استقلال لیگ شانزدهم با تیم فصل گذشته رقم بزند، در استقلال هرگز به حد و اندازه‌های یک فوق ستاره نرسید. نمایش معمولی رحمانی با دستمزد غیرمعمولی او تناسبی نداشت و ماجراهای درون اردوی تیم موجب شد منصوریان رفته رفته تمایل‌اش را به استفاده از این بازیکن از دست بدهد. تعویض، تبعید به نیمکت و سکونشینی، مراحل قرارگرفتن بختیار رحمانی در فهرست سیاه سرمربی باشگاه بودند تا اولین خرید فصل استقلال، یکی از اولین خروجی‌های این تیم در پنجره زمستانی نقل و انتقالات باشد.

نمره قبولی آرش افشین در آزمون اول

آرش افشین مهاجم رامهرمزی استقلال خوزستان در نمایش اول بسیار آماده عمل کرد و ٩٠ دقیقه برای این تیم بازی کرد.
او در نمایش اول خود برای تیم پورموسوی نمره قبولی گرفت تا با نمایش قابل قبول برای دیدار هفته بعد برابر تیم منصوریان آماده شود.

مهاجم تیم‌ملی فوتبال نوجوانان در استقلال خوزستان

مسوولان باشگاه استقلال خوزستان پس از مذاکره با وحید نامداری با او برای ادامه رقابت های فصل جاری لیگ برتر کشور به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند.

نامداری ۱۷ ساله که از آکادمی باشگاه فولاد خوزستان رشد کرده است، یکی از مهاجم مان تیم ملی نوجوانان نیز محسوب می شود.

شاگردان پورموسوی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر تراکتورسازی مغلوب شدند.

استقلالی ها از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای شاگردان امیر قلعه نویی بودند.

در نیمه نخست این بازی که استقلالی ها خوب و آماده نشان دادند، افشین و نانگ از خریدهای جدید آبی پوشان برای چندین بار صاحب موقعیت های خوب گلزنی شدند که اخباری، گلر تراکتورسازی مانع از گلزنی آن ها شد. این نیمه در نهایت بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز که هر دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار بودند، حملاتی روی دروازه های یکدیگر داشتند که سهم تبریزی ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی این نیمه بیشتر بود. در ادامه هر دو تیم حملات خود را بیشتر کردند تا این که تراکتورسازی در دقیقه ۸۶ توسط مهدی شریفی، یار تعویضی خود به گل رسید.

این دیدار در نهایت با تک گل تراکتورسازی به پایان رسید تا آن ها دست پر به تبریز برگردند.

پیروزی پتروشیمی و نفت‌آبادان در لیگ برتر بسکتبال کشور

این هفته از مسابقات امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

در این هفته از رقابت ها، پتروشیمی بندرامام با نتیجه ۷۳ بر ۶۶ برابر میهمان خود دانشگاه ‌آزاد به برتری رسید تا همچنان صدرنشین بماند.

پالایش نفت آبادان هم در دیداری خارج از خانه موفق شد با حساب ۸۴ بر ۴۹ به پیروزی برسد. آبادانی ها با این برد در رده دوم جدول رده بندی باقی ماندند.

دلیل رفتن بختیار مشخص شد

البته با خداحافظی رسمی بختیار از استقلال به نظر پیوستن این بازیکن ازبک به استقلال قطعی شده و بختیار که جای خود را در تیم آبی پوش سست تر از همیشه میبیند ترجیه میدهد در تیمی فوتبالش را ادامه دهد که بتواند توانایی هایش را نشان دهد.

از فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز به عنوان جدی ترین مشتریان بختیار نام برده میشود.


جماعتی با سایپا به توافق رسید

مهرداد جماعتی مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان که ساعاتی قبل قرارداد خود را با سرخ پوشان خوزستانی فسخ کرد، با مسئولان باشگاه سایپا تهران به توافق رسیده و به احتمال فراوان در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان می رود.

این مدافع چپ پا، سابقه همکاری با حسین فرکی سرمربی سایپا را در کارنامه دارد و زیرنظر این مربی گل قهرمانی فولاد را در لیگ سیزدهم به ثمر رساند.

البته باشگاه سایپا برای ثبت قرارداد این بازیکن باید نام ابراهیم شکوری که در لیست مازاد قرار گرفته از فهرست نفرات خود خارج کند.


 فولاد برای برگرداندن سروش رفیعی به اهواز بیانیه داد

دپارتمان حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در بیانیه‌ای خواستار بی‌طرفی فدراسیون فوتبال ایران در بررسی پرونده سروش رفیعی شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در بیانیه یکی از اعضای این دپارتمان خطاب به مسوولان فدراسیون فوتبال آمده است: “موضوع خواسته باشگاه فولاد خوزستان در مورد وضعیت سروش رفیعی به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع شده اما پیش از آن که این پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد برخی افراد که در فدراسیون سمت دارند و باید جایگاه خود را بشناسند داروغه‌وار دادگاه صحرایی تشکیل داده و با تفسیر به رای مقررات، سعی در محکوم کردن باشگاه فولاد دارند. این است عدالت و بیطرفی فدراسیون؟ آقای براتی،رییس محترم کمیته حقوقی، با کمال احترام لطفا رعایت این موارد را به اعضای کمیته خود تذکر دهید؟ لابد پاسخ‌شان این است که من به اتکای شخصیت حقیقی ام صحبت می کنم و ربطی به عضویتم در کمیته حقوقی ندارد. شخصیت حقیقی‌تان زمانی جدای از شخصیت حقوقی‌تان است که از کمیته ای که در آن عضویت دارید جدا شوید.


صنعت نفت آبادان میهمان خود را در وقت‌های اضافی با شکست بدرقه کرد

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد میهمان خود را در وقت‌های اضافی با شکست بدرقه کند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در بازی آغازین نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور در هفته شانزدهم، صبا قم را با نتیجه دو بر یک از مقابل بردارد.

این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان با حضور بالغ بر ۷ هزار تماشاگر برگزار شد.

گل‌های این دیدار توسط وحید امرایی در دقیقه ۵۹ برای صبا و حکیم نصاری در دقایق ۷۱ و ۹۱ به برای نفت آبادان به ثمر رساندند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و با یک پله صعود موقتاً در رده دهم جدول ایستاد، این تیم در هفته آینده این رقابت‌ها، روز سه شنبه ۲۸ دی‌ماه در تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود.


فیروز کریمی: چنین فحاشی در هیچ جای دنیا ندیده‌ام

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در انتخاب دروازه‌بان تنها مربی دروازه‌بان صاحب‌نظر است و اگر زمانی حس کنیم که دروازه‌بانی بهتر از هوری وجود دارد مطمئناً از این بازیکن یک ثانیه هم استفاده نخواهیم کرد.

فیروز کریمی عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل صبای قم در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی به لحاظ فنی قابلیت‌های بسیاری داشت و بر خلاف چیزی که از برخی تیم‌های کشور سراغ  داریم از زمانی که ما مسابقه را شروع کردیم تا زمانی که گل دریافت کردیم هیچ‌گونه بازی هوایی از تیم صنعت نفت مشاهده نکردیم.


برنامه هفته دوازدهم لیگ دسته یک بسکتبال

هفته دوازدهم از لیگ دسته یک بسکتبال مردان روز جمعه هفته جاری ۹۵٫۱۰٫۲۴ با انجام ۹ دیدار در دو منطقه جنوب و شمال آغاز خواهد شد.

برنامه هفته دوازدهم لیگ دسته یک بسکتبالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال در یکی از این بازی ها تیم های شهرداری اراک و ماشین سازی اراک در شهر آورد بسکتبال این شهر مقابل هم قرار خواهند گرفت.برنامه این هفته به صورت زیر است :

پدافند رعد دزفول                         پتروشیمی بندر امام

ساحل نشینان بوشهر                     پالایش نفت آبادان

نفت امیدیه                                   مهروبان نوین

آدمیس میناب                               مس کرمان

ماشین سازی اراک                        شهرداری اراک

قطران کاوه گرگان                       مهرام تهران

هیات بسکتبال خراسان رضوی    هیات بسکتبال البرز قزوین

پرواز اصفهان                               آرارات تهران

هیات بسکتبال کردستان               پارسا مشهد


تقابل صدر نشینان لیگ برتر واترپلو در هفته سوم دور برگشت

آغاز هفته سوم از دور برگشت بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با انجام ۳ دیدار پیگیری خواهد شد.

هفته سوم از دور برگشت بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با انجام دو دیدار در تهران و یک مسابقه در اصفهان روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه پیگیری خواهد شد. تیم نفت و گاز گچساران در این هفته با قرعه استراحت بازی نخواهد کرد


مسابقات وزنه برداری دهه مبارک فجر به میزبانی خوزستان

اولین جلسه ستاد برگزاری مسابقات وزنه برداری بین المللی دهه مبارک فجر به میزبانی خوزستان،برگزار می شود.

این جلسه ۲۲ دی ماه رأس ساعت ۲۳  با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان به انجام خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان،مسئولین هیأت وزنه برداری و جمعی از مسئولین استانی در این جلسه حضور خواهند داشت و در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر این دوره از رقابتها به گفت و گو و تبادل نظر خواهند پرداخت.

https://hoorkhabar.ir/642488کپی شد!
130
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.