یک میلیارد تومان به استقلال خوزستان اختصاص یافت

به گزارش هورنیوز ؛ به دنبال مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان که سال گذشته موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور شده بود، روز گذشته لایحه کمک یک میلیارد تومانی به این تیم با حمایت استاندار خوزستان، در دستور کار یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر اهواز قرار گرفت.

حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز در این خصوص گفت: لایحه ای از سوی استاندار خوزستان برای کمک به این تیم به شورا ارسال شده است که ابتداً منبع مالی آن مالیات بر ارزش افزوده بود.

این عضو شورا افزود: باتوجه به مشخص نبودن میزان دقیق مالیات بر ارزش افزوده، استاندار عنوان کرد که این مبلغ را از تهران گرفته و ربطی به مالیات بر ارزش افزوده استان ندارد.

رامی علاسوند دیگر عضو شورای شهر اهواز در این باره عنوان کرد: هر شهرداری در کشور یک تیم دارد، حداقل شهرداری اهواز که تیمی ندارد به یک تیم شهر کمک کند.

عاشور سواری پور نیز در این خصوص گفت: تیم استقلال خوزستان مایه افتخار ماست و حفظ آن بر همه مسئولین واجب است.

حجت الاسلام کاظم سواری نیز خاطرنشان کرد: تاکنون کمک های زیادی به ادارات مانند آموزش و پرورش شده است، اخیراً نیز یک میلیارد تومان برای دفع آب های سطحی به آبفا کمک شد، حال ما می خواهیم به یک تیم قهرمان کمک کنیم تا حفظ شود.

بنا بر این گزارش، در پایان این جلسه لایحه کمک یک میلیارد تومانی به تیم استقلال خوزستان با رای اکثریت شورا به تصویب رسید که باعث واکنش هواداران استقلالی حاضر در جلسه و سر دادن شعارهای تشکر از اعضای شورا شد.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان در این خصوص به «امروز آنلاین» گفت: جا دارد از استاندار، شهردار و اعضای محترم شورای شهر تشکر ویژه داشته باشم.

وی افزود: این مبلغ قرار است روز سه شنبه به حساب باشگاه واریز شود و یک میلیارد تومان دیگر نیز از سوی یک شرکت خصوصی به باشگاه پرداخت می‌شود که با این ۲ میلیارد تومان می‌توانیم مشکلات فعلی‌مان را حل کنیم.

https://hoorkhabar.ir/641562کپی شد!
219
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.