اخبار کوتاه از فولاد و استقلال خوزستان/ آرش افشین جایگزین رحیم زهیوی می‌شود؟ / برگزاری فوتبال ساحلی جوانان خوزستان

آرش افشین جایگزین رحیم زهیوی می‌شود؟

احتمال پیوستن مهاجم نیم‌فصل اول استقلال تهران به تیم استقلال خوزستان وجود دارد.

رحیم زهیوی ستاره استقلال خوزستان امروز قراردادش با این تیم را فسخ کرد تا آماده‌ی سفر به قطر و انجام مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد با تیم الشحانیه شود.

در همین رابطه خبر می‌رسد که آرش افشین مهاجم نیم‌فصل اول تیم استقلال تهران، جزو گزینه‌های استقلال خوزستان برای جایگزینی رحیم زهیوی در نقل‌وانتقالات زمستانی است و احتمال می‌رود که افشین با عقد قرارداد رسمی به استقلال خوزستان منتقل شود.

آرش افشین سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، ملوان انزلی و استقلال تهران را داشته است و در صورتی که انتقال این بازیکن به استقلال خوزستان انجام شود، این تیم پنجمین تیم افشین در لیگ برتر خواهد شد.

آغاز کار پتروشیمی در لیگ برتر تنیس‌روی‌‌میز از پنجم بهمن

این رقابت‌ها از پنجم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و پتروشیمی بندرامام در اولین دیدار خود پذیرای تیم تایدواتر بندرعباس خواهد بود.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی میزبان تیم صندوق ضمانت صادرات است و ذوب آهن اصفهان در تهران به مصاف رعد دانشگاه پدافند خاتم الانبیاء می‌رود.

در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر تنیس‌روی‌میز (جام خلیج‌فارس) مقرر شد پس از پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی برای تعیین میزبان دیدارهای نخست مرحله نیمه‌نهایی و فینال قرعه‌کشی انجام شود.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ۲۲ اسفندماه به پایان می‌رسد و مرحله نیمه‌نهایی نیز اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان با این باشگاه فسخ قرارداد کرد

اکبر ایمانی پس از مذاکره با مسوولان باشگاه فولاد خوزستان، با این باشگاه فسخ قرارداد کرد و از جمع سرخ پوشان خوزستانی جدا شد.

فولادی ها تاکنون نیز در فصل نقل و انتقالات بازیکنی را به خدمت نگرفته اند.

مربی تیم فوتسال حفاری: خوشحالم که بازی باخته را به تساوی کشاندیم

کیاوش علاسوند پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر دبیری تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی برای ما خیلی خوب نبود، چرا که محکوم به کسب سه امتیاز این دیدار بودیم ولی از این که فاصله امتیازی مان با تیم دبیری حفظ شد، خوشحال هستم.

وی گفت: خوب بازی می کردیم که در لحظات پایانی حریف از غفلت ما بهره برد و به گکل رسید ولی توانستیم گل تساوی را بزنیم تا همچنان در کورس رقابت باقی بمانیم.

مربی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: نیم فصل دوم را با توجه به محرومیت بازیکنانم خیلی خوب شروع نکردیم و در این بازی سه بازیکن محروم داشتیم و فکر می کنم در دیدار آینده مان هم سه بازیکن محروم دیگر داشته باشیم.

اولین تمرین تیم فوتبال نفت آبادان با سرمربی جدید، همراه با اعتراضات هواداران نسبت به برکناری دست نشان بود

تمرین نفتی ها عصر امروز (چهارشنبه) با حضور فیروز کریمی، سرمربی جدید این تیم برگزار شد.

امروز نزدیک به ۳۰۰ تماشاگر به محل تمرین نفت آبادان آمده بودند و با تشویق های بی امان خود و سر دادن شعار ” دست نشان امپراطور” اعتراض خود را به برکناری این مربی نشان دادند.

این هواداران همچنین شعارهایی علیه مدیرعامل باشگاه و حسن هوری، دروازه بان نفت آبادان سر دادند و عقیل اعتمادی، گلر دورگه این تیم را تشویق کردند.

فیروز کریمی نیز در واکنش به اعتراضات تماشاگران آبادانی به سمت آن ها رفت و گفت: ما در تیم با کمبود بازیکن مواجه هستیم و در حال حاضر چهار جای خالی داریم. من در پرطرفدارترین تیم های ایران از جمله استقلال تهران، ابومسلم، شاهین بوشهر، تراکتورسازی و سپاهان نیز کار کرده ام.

وی در پاسخ به سوال یکی از تماشاگران که چه تضمینی وجود دارد که مانند زمانی که در استقلال اهواز بودید تیم را رها نکنید؟ عنوان کرد: تا زمانی که آقای شفیع زاده رضایت جدایی من و پیوستنم به استقلال تهران را که از یک خانواده بودند به من نداد، نرفتم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان برای مذاکره با باشگاه الشحانیه قطر، قرارداد خود با آبی پوشان را فسخ کرد

رحیم زهیوی که با درخشش در لیگ ایران مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت، چند روزی است که با پیشنهاد جدی باشگاه الشحانیه قطری مواجه شده است.

بر این اساس زهیوی امروز (چهارشنبه) قرارداد خود را با باشگاه استقلال خوزستان فسخ کرد تا فردا (پنجشنبه) جهت مذاکره با تیم مورد نظر، به قطر برود.

همچنین در صورتی که او با باشگاه الشحانیه به توافق نرسد دوباره به استقلال خوزستان بر می گردد.

 زهیوی اردوی تیم ملی را ترک کرد

مهاجم استقلال خوزستان برای تعیین تیم آینده‌اش اردوی تیم ملی را ترک کرد.

کارلوس کی‌روش پس از جنجال‌هایی که به وجود آمد و مصاحبه‌های برانکو ایوانکوویچ در خصوص اردوی تیم ملی که بدون اطلاع‌رسانی به باشگاه‌ها انجام شد، تصمیم به بازگرداندن هفت ملی‌پوش پرسپولیس کرد.

جالب است که مهدی رحیم‌زهیوی همراه پرسپولیسی‌ها اردوی تیم ملی را ترک کرده تا تیم آینده خود را مشخص کند. یک تیم قطری خواهان مهاجم استقلال خوزستان شده و او برای مذاکره و عقد قرارداد با این تیم قطری تصمیم به ترک اردوی تیم ملی گرفته است.


 جدایی زهیوی، بیت سعید و طیبی منتفی است

سرمربی بومی استقلال خوزستان می گوید تنها در صورت پیشنهاد خارجی با جدایی بازیکنانش موافقت می کند.

سید سیروس پورموسوی درباره جدایی بازیکنانش گفت: روز گذشته جلسه بسیار خوبی برگزار شد و یک میلیارد از طریق شورای شهر محترم به باشگاه کمک شد و قرار است یک میلیارد دیگر نیز کمک بشود، با این وجود و با دستور استاندار هیچ کدام از بازیکنان تیم حق جدایی ندارند و با تمام وجود همه ما در تیم خواهیم ماند و برای رقابت های آتی می جنگیم.

وی در باره مذاکره زهیوی با استقلال و طیبی با سپاهان؛ نیز اینگونه پاسخ داد: این مذاکرات از نظر من مشکلی نداشت چرا که اگر مشکلات حل نمی شد بازیکنان می توانستند جدا شوند اما اکنون مشکلات حل شده است، جدایی زهیوی، طیبی، بیت سعید و دیگر نفرات از تیم به طور کامل منتفی است.


مذاکره باشگاه نفت آبادان با فیروز کریمی

باشگاه صنعت‌نفت آبادان با سرمربی نیم‌فصل اول تیم اکسین البرز وارد مذاکره شده است.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر اختلاف بین نادر دست‌نشان سرمربی تیم نفت آبادان و مدیران باشگاه صنعت‌نفت در رسانه‌ها منتشر شد. مصاحبه‌ی یک عضو هیئت مدیره باشگاه نفت و اشاره به کاندیدا شدن چهار-پنج مربی برای جایگزینی دست‌نشان نیز بیانگر اوج شکاف ایجاد شده بین کادر فنی و مدیریتی این باشگاه بود.

در عین حال، از باشگاه نفت آبادان خبر می‌رسد که از سوی این باشگاه مذاکراتی با فیروز کریمی سرمربی نیم‌فصل اول تیم اکسین البرز صورت گرفته است. این مذاکرات امروز وارد مراحل جدی‌تر شده و کریمی برنامه‌هایش را هم ارائه کرده است تا در صورتی که دست‌نشان برای ادامه همکاری با مسئولان تیم صنعت‌نفت به تفاهم نرسد، کادر فنی تیم زردپوش آبادان دچار تغییر شود.

فیروز کریمی در مذاکره با مسئولان باشگاه نفت آبادان اعلام کرده که در صورت به‌دست گرفتن سکان هدایت این تیم، باید در زمینه مسائل فنی اختیار تام داشته باشد.


استقلال خوزستان شارژ مالی شد

با توجه به شارژ مالی باشگاه استقلال خوزستان حضور دو بازیکن این تیم در سپاهان منتفی شد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در این فصل با بحران بی‌پولی شدیدی روبه رو شد؛به طوریکه قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نتوانست عملکرد مانند فصل گذشته داشته باشد.

بی‌پولی باشگاه و عدم پرداخت به موقع به بازیکنان باعث شده بود که بازیکنان این تیم اعلام کنند در صورت پرداخت مطالباتشان در نیم فصل دوم از این تیم جدا خواهند شد.

بیت سعید و طیبی دو بازیکن تیم استقلال خوزستان بودند که قرار بود در نیم فصل دوم به تیم سپاهان ملحق شوند اما گویا مبلغی پول به باشگاه استقلال خوزستان واریز شده تا مدیران این باشگاه بتوانند با بازیکنان خود تسویه حساب مالی کنند از این رو این دو بازیکن در تیم سپاهان منتفی شده است.


سرمربی بسکتبال نفت‌ آبادان: در دور برگشت شروع خوبی داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت ‌آبادان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دور برگشت لیگ برتر کشور، گفت:‌ باید تلاش کنیم تا همین روند را ادامه دهیم.

حماد ثامری اظهار کرد: ‌پیش‌بینی بازی سخت‌تری را می‌کردیم و فکر می‌کنم نبود یکی دو بازیکن خوب حریف، بسیار در روند تیمی‌شان تاثیرگذار بود.

وی بیان کرد: ‌بعد از نیم‌فصل‌ اول و نوساناتی که داشتیم در دیدار با نیروی زمینی توانستم به صورت کامل بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. خدا را شکر در دور برگشت شروع خوبی داشته‌ایم و در هر دو دیدارمان به برتری رسیده‌ایم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشند.


استقلال خوزستان دفاع وسط و مهاجم خارجی جذب می‌کند

سرمربی استقلال خوزستان درصدد تقویت تیمش برای نیم فصل دوم است.

بعد از حل شدن قسمتی از مشکلات مالی استقلال خوزستان، حالا سید اکبر پورموسوی در صدد است تیمش را با جذب دو بازیکن دیگر تقویت کند. او دنبال جذب یک دفاع وسط و یک مهاجم است و در این زمینه روی گزینه‌های خارجی نظر دارد.

این در حالی است که استقلال خوزستان در روزهای گذشته نفراتی مثل نانگ، ماهی و مدافع شهرداری همدان را جذب کرده است.


فوتبال ساحلی جوانان خوزستان برگزار می‌شود

رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی جوانان خوزستان با شرکت شش تیم برگزار خواهد شد.

جلسه قرعه‌کشی و هماهنگی مسابقات لیگ فوتبال ساحلی جوانان خوزستان با حضور ناصر ترابیان دبیر هیئت فوتبال خوزستان، علی شریفات مسئول کمیته فوتبال ساحلی استان و نمایندگان شش تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها به انجام رسید.

پس از صحبت‌های دبیر هیئت فوتبال خوزستان و مسئول فوتبال ساحلی استان، قرعه‌کشی بین شش تیم شرکت کننده انجام شد و تیم‌ها در دو گروه تقسیم شدند.


پاسخ منفی طیبی به پیشنهاد سپاهان

محمد طیبی مدافع تیم استقلال خوزستان که مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفته بود، در این تیم ماندنی شد.

مدافع استقلال خوزستان که سال گذشته به همراه عبدا.. ویسی و در کنار موسی کولیبالی در قلب خط دفاعی این تیم موفق شده بود مقام قهرمانی لیگ پانزدهم را کسب کند، در نیم فصل لیگ شانزدهم مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفت.

این بازیکن چندی پیش در تمرینات تیم سپاهان حاضر شد و شایعات مربوط به پیوستن به زردپوشان را تقویت کرد؛ اما زمزمه هایی مبنی بر حل شدن مشکلات مالی استقلال خوزستان باعث شده تا طیبی تصمیم بر ادامه فوتبال خود در باشگاه استقلال خوزستان بگیرد.


خبرهای کوتاه از گوشه و کنار دوتیم خوزستانی استقلال و فولاد را  دنبال کنید

شاگردان پورموسوی روز پنج شنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم پیکان در تهران خواهند رفت.

پیوستن رحیم زهیوی به استقلال لغو شد تا او نیم فصل دوم نیز در استقلال خوزستان توپ بزند.

شورای شهر اهواز با کمک یک میلیاردی به باشگاه استقلال خوزستان موافقت کرد.

شاگردان سیروس پورموسوی مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند.

حسین ابراهیمی هافبک سابق تیم های نفت و فولاد پیوستنش به سپیدرود رشت را تکذیب کرد.

سروش رفیعی به فولاد برنمی‌گردد/دیروز در فضای خبری گفته شد بر اساس حکم تازه ای که کمیته انضباطی صادر کرده سروش رفیعی باید به تیم فولاد بازگردد و باقی مانده تعهد خود به این باشگاه را اجرایی کند ولی این خبر صحت ندارد

فولاد باشگاهی که به تیم ملی بازیکن نداد!/امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان در مصاحبه دیروز خود از برخی باشگاه ها که مانع از حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی جوانان شدند، گله کرد.

https://hoorkhabar.ir/641539کپی شد!
391
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.