مذاکره استقلالی ها با زهیوی/ شکست بلندقامتان شهرداری مقابل نفت/ برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خوزستان

 

استقلال خوزستان به مصاف استقلال اهواز می‌رود

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال اهواز در یک دیدار تدارکاتی رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

دوتیم همنام استقلال خوزستان و استقلال اهواز که شرایط مالی نامساعدی را سپری می‌کنند، با استفاده از تعطیلات میان فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول، در یک بازی دوستانه مقابل هم قرار خواهند گرفت تا پیش از آغاز نیم‌فصل دوم محک بخورند.

دیدار تدارکاتی تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال اهواز روز شنبه ۱۱ دی‌ماه در استادیوم تختی اهواز برگزار خواهد شد.


مدافع استقلال خوزستان به سپاهان پیوست

سید جلال عبدی مدافع راست تیم استقلال خوزستان به تیم سپاهان پیوست.

سید جلال عبدی مدافع راست تیم استقلال خوزستان با درخواست خود و موافقت سید سیروس پورموسوی از این تیم جدا شد و امروز به تیم سپاهان پیوست.

تیمی که عبدالله ویسی سرمربی آن است و خودش جلال عبدی را به استقلال خوزستان آورده بود.

عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود این خبر را تایید کرد.سید جلال عبدی سهمیه زیر ٢٣ سال حساب می شود.

گفتنه می شود علی هلیچی که در ابتدای فصل برای این پست به تیم سپاهان پیوسته بود در لیست مازاد قرار دارد.


بازیکنی که کلید انتقال زهیوی به استقلال است

هافبک شماره ۷ استقلال بازیکنی است که می تواند باعث صدور رضایت نامه زهیوی توسط آبی های خوزستانی شود.
رحیم زهیوی بازیکنی که کلید انتقال زهیوی به استقلال است

رحیم زهیوی اولین بازیکن لیست منصوریان بود که با توجه به مشکلات استقلال خوزستان خیلی زود با آبی ها به توافق رسید تا حالا دریافت رضایت نامه این بازیکن تنها گام باقی مانده برای انتقال او به استقلال باشد.

مدیران استقلال خوزستان که این روزها با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کنند در صورتی راضی به جدایی این بازیکن می شوند که منافع آن ها برای حضور در رقابتهای آسیایی تامین شود و به آسانی حاضر به از دست دادن ستاره خود نیستند. هر چند دریافت پول برای صدور رضایت نامه این بازیکن یک راهکار متداول است اما استقلالی های خوزستان برای صدور رضایت نامه ستاره خود، به دنبال پول نیستند.

آبی های خوزستانی که به خوبی می دانند پیدا کردن بازیکن جانشین به جای زهیوی در زمستان بسیار دور از دسترس است، قصد دارند تا زهیوی را با بختیار رحمانی مبادله کنند تا جای خالی ستاره خود را با یک ستاره پر کنند. موضوعی که با توجه به محبوبیت چشمگیر رحمانی در میان هواداران فولاد خوزستان، اتفاقی بسیار دور از دسترس به نظر می رسد.


پیروزی فوتسال ارژن در مقابل حفاری اهواز

تیم فوتسال ارژن شیراز در مقابل نماینده خوزستان به پیروزی دست یافت.
پیروزی فوتسال ارژن در مقابل حفاری اهواز
مرکز فارس، تیم لبنیات ارژن در هفته  پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، با نتیجه ۴ بر یک در مقابل تیم  حفاری اهواز به پیروزی رسید.
این بازی ساعت ۱۵ امروز در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار شد.


نانگ رسما به استقلال خوزستان پیوست

آلویس نانگ مهاجم کامرونی سابق تراکتورسازی به تیم استقلال خوزستان پیوست.

قرارداد نانگ و باشگاه استقلال خوزستان روز گذشته منعقد شد و قرار است این قرارداد روز شنبه در هیات فوتبال خوزستان ثبت بشود.

نانگ سابقه بازی در تیم های نفت، تراکتور و فولاد را دارد و مدت قراردادش با استقلال خوزستان به مدت نیم فصل است.

گفتنی است مصطفی ماهی نیز یکی دیگر از خریدهای استقلال خوزستان است و قراردادش به زودی در هیات فوتبال ثبت می شود.

تاکنون عزت پورقاز و سید جلال عبدی از این تیم جدا شده اند.

برخی بازیکنان استقلال خوزستان بر سر تمرین حاضر نشدند

برخی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل آنچه که دریافت نکردن معوقات خود از این تیم عنوان کردند روز چهارشنبه بر سر تمرینات این تیم حاضر نشدند و برای حضور در تمرینات خواستار مطالباتشان از این باشگاه شدند.
تیم استقلال خوزستان یکی از نمایندگان استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که ماه ها است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند روز چهارشنبه در نیم فصل این رقابت ها تمرینات خود را از سرگرفت اما مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان بازهم تمرینات این تیم را تحت الشعاع خود قرار داد.
برخی از بازیکنان این تیم که پیش از این اعلام کرده بودند که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان بر سر تمرینات تیم حاضر نمی شویم، این بار نیز در این جلسه تمرینی حضور نیافتند تا بازهم به نوعی اعتراض خود را نسبت به وعده های مسئولان اعلام کنند.
سرمربی این تیم هفته های گذشته اعلام کرده بود که تیم ما مشکلات مالی دارد اما بازیکنان تیم این مشکلات را به صورت موقت به دست فراموشی سپرده اند و روی ارتقای جایگاه تیم تمرکز کرده اند.
این درحالی است که وضعیت مالکیت شرکت گروه ملی تنها حامی این باشگاه با گذشت چندین سال هنوز در هاله ای از ابهام بوده و بانک ملی هنوز جواب قطعی برای تملک کامل این شرکت نداده است و همین ابهامات باعث شده تیم استقلال خوزستان نتواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.
بازیکنان این تیم پیش از این نیز در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه چند جلسه در تمرینات حاضر نشده بودند تا اینکه استاندار خوزستان مبلغی را از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به این باشگاه اختصاص داد اما این مبلغ نیز نتوانست آن گونه که باید اعتراضات بازیکنان را کاهش دهد.

۲۶
شکست بلندقامتان شهرداری مقابل نفت

تیم شهرداری بندرعباس در بازی رفت مرحله حذفی رقابت های سوپرلیگ بانوان بسکتبال کشور مقابل میزبانش تیم پالایش نفت آبادان شکست خورد.
از بندرعباس،نماینده بندرعباس دررقابت های سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشور پیش از ظهر امروز مقابل میزبانش تیم نفت آبادان به میدان رفت که در پایان ۸۹ بر ۶۰ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
بازی برگشت این دو تیم بیست و دوم  دی در خانه بسکتبال  شهر بندرعباس برگزار خواهد شد، این در حالیست که پیش از این ۱۵ دی ماه امسال زمان برگزاری مسابقه برگشت  از سوی برگزار کنندگان مسابقات اعلام شده بود.
تیم پیروز مجموع دو مسابقه رفت و برگشت به جمع چهار تیم برتر رقابت های سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشور صعود خواهد کرد.
نماینده بندرعباس در مرحله گروهی این رقابت ها با کسب شانزده  امتیاز و ایستادن در مکان سوم جدول رده بندی گروه ب  مسابقات جواز حضور در مرحله حذفی  رقابت های سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشور را به دست آورد.
تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته مسابقات سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشور به مقام سوم دست یافته بود.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۱-۱۰-۴۸
 آغاز رقابت استقلال‌ خوزستان در نیم‌ فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ برتر بانوان کشور به مصاف نماینده سنندج می رود
رقابت های نیم ‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از روز جمعه (دهم دی ماه) آغاز می شود.

استقلال خوزستان در این هفته در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم راه‌یاب ملل سنندج می‌رود.

استقلالی‌ها در نیم‌فصل اول باتوجه به دیر بسته شدن این تیم و عدم جذب بازیکنان مورد نظر، عملکرد خوبی نداشتند و تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند.

نماینده خوزستان در حال حاضر در رده نهم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۱-۰۷-۵۴
مذاکره جدی سپاهان با طیبی

باشگاه سپاهان مذاکرات جدی خود را با مدافع استقلال خوزستان آغاز کرده است.

محمد طیبی که یکی از موثرترین بازیکنان استقلال خوزستان طی سال‌های اخیر بوده به دلیل مشکلات مالی این باشگاه ممکن است در ادامه فصل به تیم دیگری برود.

او که مورد توجه چند تیم قرار گرفته است دقایقی قبل به باشگاه سپاهان رفته تا صحبت‌های اولیه را مبنی بر حضورش در این تیم انجام دهد تا درصورت تعیین تکلیف باشگاه استقلال خوزستان و توافق با تیم اصفهانی، دوباره شاگرد عبدالله ویسی شود.

طیبی درمورد حضورش در باشگاه سپاهان به “ورزش سه” می‌گوید: توافقی صورت نگرفته و فقط صحبت کردیم؛ منتظر تیم خودم استقلال خوزستان هستم تا وضعیت آن مشخص شود؛ اگر شرایط آن تا روز شنبه، یکشنبه هفته آینده تغییر نکند و مشخص نشود، من هم تصمیم دیگری می‌گیریم و شرمنده مردم خوزستان هستم چون خیلی صبر کردم و باید به دنبال زندگی و آینده‌ام باشم.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۱-۰۵-۲۲
نیمه دوم فروردین؛ زمان برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خوزستان

پس از برگزاری نشستی جهت برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خوزستان، مقرر شد که این یادواره، نیمه دوم فروردین ماه سال آینده برگزار شود.
در این نشست که روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای ورزشکار برگزار شد، در ابتدا گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده توسط دبیر ستاد این یادواره ارائه شد.

در این نشست، فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن قدردانی از فعالیت های مسوولان کمیته های این ستاد، گفت: شهدا افتخار ما و جامعه هستند، پس باید خدمت و تلاش در راه آن ها برای همه افتخار باشد.

وی با بیان این که باید همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌ داریم، چرا که امروز زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: هدف از برگزاری “یادواره شهدای ورزشکار”، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان یک اصل عمیق دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و پویای ایران اسلامی، در مقابله با موج فزاینده تهاجم نظام سلطه در همه ابعاد است.

کیانی‌زاده تصریح کرد: برگزاری این یادواره از اهمیت و نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ورزش و جوانان برخوردار است، بنابراین باید تمام سعی و همت خود را در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این یادواره به کار گیریم و از همه ظرفیت های استان در این راه استفاده کنیم.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۱-۰۲-۰۳
پورکیانی: رسانه‌ها و مردم حرفه‌ای نبودن کار استقلال را قضاوت کنند

قائم مقام تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت:‌ اینکه کار استقلال برای مذاکره با رحیم زهیوی حرفه‌ای بوده یا نه را مردم و رسانه‌ها قضاوت کنند.
علی پورکیانی در مورد مذاکره باشگاه استقلال با رحیم زهیوی، گفت: ایرادی ندارد استقلالی‌ها مذاکره کنند اما اینکه آیا مذاکره با بازیکن تحت قرارداد بدون هماهنگی با باشگاه‌ش حرفه‌ای است یا نه را مردم و رسانه‌ها قضاوت کنند.

وی افزود: روز گذشته باشگاه استقلال فکسی به باشگاه ما ارسال کرد که به دلیل اینکه باشگاه در آن زمان تعطیل شده بود ما این نامه را امروز دیدیم. همانطور که در این هفته بارها و به صورت مکرر اعلام کردم سرمربی و مدیرعامل تیم در مورد پیشنهاد بازیکنان تصمیم گیری می‌کنند و در هفته آینده نظر سرمربی و مدیرعامل تیم را در جلسه‌ای می‌پرسیم.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۱-۰۰-۱۳
فولاد خوزستان جمعه به میدان می‌رود

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز جمعه در یک دیدار تدارکاتی به میدان می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، دور جدید تمرینات تیم فولاد خوزستان از دیروز آغاز شده و فولادی‌ها طی امروز و فردا در دو نوبت صبح و عصر به تمرین می‌پردازند. شاگردان سعداوی که صبح‌ها کار با وزنه انجام می‌دهند و بعدازظهر در زمین چمن تمرین می‌کنند، روز جمعه در یک دیدار تدارکاتی به میدان خواهند رفت.

تیم جوانان فولاد خوزستان روز جمعه دهم دی‌ماه در زمین چمن باشگاه فولاد روبروی تیم اصلی فولاد قرار می‌گیرد تا فولادی‌ها در کنار تمرینات فشرده بدنسازی یک دیدار دوستانه را برگزار کنند.

فولاد خوزستان در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر میهمان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۰-۵۶-۴۴
پورموسوی: زهیوی می‌ماند

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان امید زیادی دارد تا مشکلات حل شود و بازیکنان ستاره تیمش در این تیم ماندنی شوند.

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با “ورزش سه”، درباره جدایی بازیکنان استقلال خوزستان گفت: «من تمام تلاشم را می کنم تا بازیکنان تیمم را حفظ کنم و به خاطر مردم خوب خوزستان در تیم بمانم و امیدوارم با تمام توان برای نیم فصل دوم و مسابقات آسیایی آماده شویم.»

سرمربی استقلال خوزستان درباره پیشنهاد استقلال به زهیوی گفت: «زهیوی یکی از ستارگان تیم ما است که پیشنهاد دارد اما باز هم می گویم که ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکلات را طی روزهای آینده با تلاش مسئولان حل کنیم و همه بازیکنان را حفظ کنیم، شب گذشته با آقای استاندار جلسه داشتیم و ایشان گفتند مشکلات حل می شوند، پس زهیوی نیز می ماند.»

وی در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان رفتنی شدند او هم می رود گفت: «بازهم می گویم امید ما به حل مشکلات است اما اگر خدایی نکرده مشکلات حل نشد، می مانم، این اخلاقی نیست، مطمئن باشید ما می مانیم و با تمام وجود برای خوزستان و ایران بازی می کنیم.»

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۰-۵۳-۱۱
برنامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال

پنجشنبه  ۹ دی، ساعت۱۶

یاسین پیشرو قم – مقاومت البرز
فرش آرا مشهد – دانشگاه آزاد تهران
شهروند ساری – گیتی‌پسند اصفهان
شهرداری ساوه – آذرخش بندرعباس
لبنیات ارژن شیراز – شرکت ملی حفاری اهواز
طرح و توسعه الوند – مس سونگون ورزقان
دبیری تبریز – تاسیسات دریایی تهران

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۰-۴۸-۵۷
مرتضی‌زاده: تلاش نفت آبادان صعود به نیمه نهایی است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری بندرعباس بیان کرد: تلاش تیم صعود به نیمه نهایی رقابتها است.

نخستین دیدار از دور رفتِ رقابت های پلی آف سوپر لیگ A بسکتبال بانوان، با پیروزی پالایش نفت آبادان مقابل شهرداری بندر عباس  آغاز شد.

سرمربی پالایش نفت آبادان درباره بازی مقابل شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در نیمه نخست از بازیکنانم راضی نبودم چرا که نتوانستند بازی خوبی را ارائه دهند اما در نیمه دوم خود را جمع و جور کردند و بازی خوبی را از خود ارائه کردند. البته ناگفته نماند که تیم بندر عباس به دلیل اینکه دیر پرواز کرده بودند  به سختی و با تاخیر بسیار به آبادان رسیدند، به همین دلیل استراحت خوبی نداشتند و نتوانستند بازی خوبی را از خود ارائه دهند.

او در ادامه درباره صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها بیان کرد: دور نخست رقابت ها را با موفقیت و با اختلاف ۲۹ گل پشت سر گذاشتیم. برنامه تیم ما شکست حریف با اختلاف بسیار بود تا در دور برگشت با خیال آسوده‌تری کار کنیم. تلاش بر این است تا با کسب پیروزی در دور برگشت به نیمه نهایی صعود کنیم.

مرتضی زاده سطح اختلاف تیم های حاضر در سوپر لیگ را بسیار بالا دانست و افزود: با توجه به تغییراتی که برخی از تیم ها در اسپانسر های خود داشته اند، اختلاف تیم ها با یکدیگر بسیار است. برخی از تیم ها توانسته‌اند رشد بسیار خوبی را داشته باشند اما برخی تیم ها نیز به دلیل اینکه نتوانسته اند در نقل و انتقالات خوب عمل کنند ضعیف هستند برای مثال  تیم شهرداری بندرعباس در سال جاری نتوانست بازیکن خارجی در اختیار داشته باشد  و این صد در صد در قدرت یک تیم تاثیرگذار است.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۰-۱۵-۱۹
جلسه مجدد استقلال – زهیوی

مهاجم استقلال از ساعات دیگر مجددا وارد جلسه با مدیران استقلال خواهد شد.

رحیم زهیوی که ظهر امروز جلسه ای بی نتیجه با مدیران استقلال برگزار کرده بود، از ساعتی دیگر جلسه ای مجدد در این باشگاه برگزار خواهد کرد.

گفته می شود مدیران استقلال در تلاش هستند هرچه زودتر تکلیف قرارداد بستن این بازیکن را روشن کنند تا سراغ گزینه های بعدی فصل نقل و انتقالات بروند.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۰-۳۶-۵۱
نفت و استقلال خوزستان به استقلال: بازیکن نمی‌دهیم!  

انتشار رسمی لیست خرید منصوریان برای نقل و انتقالات نیم فصل، استقلال را در صدر اخبار نقل و انتقالات قرار داده است. آن‌ها امروز با مهدی زهیوی هم وارد مذاکره شدند تا نقل و انتقالات‌شان را رسما آغاز کرده باشند. هر سه بازیکن مورد نظر استقلال، با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و بجز شهباززاده که در ترکیه بازی می‌کند، باشگاه‌های آن‌ها در واکنش به پیشنهادات استقلال جواب منفی داده‌اند.

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان، گفته زهیوی اجازه مذاکره داشته اما با حل مشکلات مالی به هیچ تیمی نخواهد رفت: «بازیکنان با توجه به متممی که در دست دارند با تیم‌ها مذاکره می‌کنند. شب گذشته با استاندار جلسه داشتیم و قرار شد تمام بازیکنان در تیم ما بمانند. مشکلی از این بابت وجود ندارد. استاندار خوزستان به ما قول داد که مشکلات را حل کند. به همین دلیل زهیوی هم ماندنی است.» شهریاری مدیرعامل نفت هم با انتقاد از انتشار لیست استقلال گفته ستاره تیم‌شان را به این باشگاه نمی‌دهند: «کار استقلالی‌ها اصلا حرفه ‌ای و اخلاقی نبود. مگر ما چه مشکلی داریم که بازیکن بخواهد از تیم ما برود؟ برای چه باید ستاره تیم‌مان را از دست بدهیم؟ نه ایمان مبعلی و نه هیچ بازیکن دیگری از جمع ما جدا نمی‌شوند و هیچ بازیکنی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم.»

مهدی زهیوی با توجه به مشکلات مالی استقلال خوزستان و دریافت نکردن مطالباتش اجازه فسخ قرارداد با این باشگاه را داشت و دایی، موافقت اولیه را با جدایی مبعلی کرده بود. اتفاقات روزهای اخیر، باعث شده استقلال خوزستان دنبال پرداخت مطالبات بازیکنانش باشد و نفتی‌ها هم در موضعی رسمی، جدایی مبعلی را تکذیب کنند. حالا مسیر استقلال برای رسیدن به اهدافش در نیم فصل دوم، سخت‌تر از قبل شده است.

photo_2016-12-23_19-17-41
بختیاری‌زاده:بازیکنان خاطی را دار می‌زنم

سرمربی استقلال اهواز گفت: اگر صحبت‌های مطرح شده در مورد پول دادن بازیکنان برای بازی کردن در استقلال اهواز درست باشد تنها برخورد من این است که آنها را در میدان چهار شیر اهواز «دار» می‌زنم.

سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص اهدافش در تیم استقلال اهواز عنوان کرد: من یا هر شخص دیگری که این افتخار نصیبش شود، هدفش ماندن این تیم ریشه‌دار در لیگ دسته اول است. مسئولان باشگاه خیلی تلاش کردند و مربیان زیادی تغییر دادند تا تیم از شرایط بحرانی خارج شود اما هیچ کدام فایده‌ای نداشت. کمک کردن براداران شفیع‌زاده را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم حمایت‌های او به تیم کمک کند و بتوانیم استقلال اهواز را در لیگ دسته اول حفظ کنیم.

وی افزود: استاندار محترم چند بار به تمرینات استقلال خوزستان سر زد اما متأسفانه یک بار هم به تیم مظلوم استقلال اهواز سر نزده است. از همین‌جا از او دعوت می‌کنم تا با کمک‌هایش و همچنین حمایت‌های برادران شفیع‌زاده بتوانیم به تنها هدف‌مان که ماندن در لیگ دسته اول است، برسیم.

بختیاری‌زاده در مورد صحبت‌های اخیر ابراهیم تهامی مبنی بر اینکه مربی و بازیکن پول می‌دادند تا در استقلال اهواز بازی کنند، تصریح کرد: این صحبت‌ها برای فوتبال ما، لیگ ما و فوتبال خوزستان خوب نیست. تمام عزیزانی که قبل از من بودند و چه بعد از من می‌آیند، تلاش کردند تیم را نگه دارند. اینکه یک مربی یا بازیکن پول داده باشند، در شأن و شخصیت فوتبال ما نیست. تهامی اسطوره فوتبال ما و شهر خوزستان است و دلش برای این تیم می‌سوزد. تمام حرف‌های او را روی چشم می‌گذارم و خواهش می‌کنم اگر می‌خواهند به استقلال کمک کنند این حرف‌ها نزنند و بگذارند تیم کارش را در آرامش دنبال کند.

۲۰۱۶-۱۲-۲۶_۲۰-۲۵-۳۴
آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با دربی تیم های جنوبی

نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان با بازی دو تیم پالایش نفت آبادان و ملی حفاری در دربی جنوب آغاز می شود.
قهرمان و تیم سوم نیم فصل اول در دربی جنوب
نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با انجام ۶ بازی از پنج شنبه ۹ دی ماه آغاز می شود.
در تنها بازی روز پنج شنبه، کویر کرمان میزبان سپید رود رشت است.
طبق برنامه از روز جمعه ۱۰ دی ماه در مهم ترین بازی دربی جنوب در آبادان برگزار می شود که تیم فوتسال بانوان ملی حفاری صدرنشین نیم فصل اول به مصاف تیم فوتسال  پالایش نفت این شهر می رود.

در تهران دانشگاه آزاد برای کسب سه امتیاز کامل بازی به مصاف سایپا می رود تا در صورت لغزش ملی حفاری بتواند به صدر بازگردد.

در دیگر بازی ها شهرداری رشت میزبان استقلال ساری است و بازرگانی امیر رشت با کارا شیراز رقابت می کند، سپاهان نیز در زنجان مقابل شهرداری این شهر صف آرایی خواهد کرد.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۰-۳۲-۰۸
بازیکن استقلال خوزستان خداحافظی کرد

مدافع شمالی تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

سید جلال عبدی مدافع راست تیم استقلال خوزستان که برای جدایی از این تیم موافقت سیروس پورموسوی را گرفته است، با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش ضمن تشکر از مسئولان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان، با فوتبالدوستان خوزستانی خداحافظی کرد.

گفته می‌شود که سید جلال عبدی مورد توجه تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت آبادان قرار گرفته است و تیم بعدی وی در روزهای آینده مشخص می‌شود.

۲۰۱۶-۱۲-۲۸_۲۰-۲۲-۴۲
اعلام اسامی داوران هفته اول لیگ برتر بسکتبال

هفته اول از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای تهران،شیراز،کاشان و ماهشهر پیگیری می شود.همچنین از سوی کمیته داوران فدراسیون بسکتبال اسامی داوران بازی های فردا اعلام شد.

شهرداری کاشان-شهرداری تبریز

صادق قنبری-رامین فتحی-مهران کیش

پتروشیمی بندرامام-شهرداری اراک

علیرضا صالحیان-محمد شهرمیرزاوی-فرشاد هاشمی

لوله آ.اس شیراز-نفت آبادان

جعفر محمدپور-محمود اولیازاده-مصطفی شریعتی

دانشگاه آزاد-نیروی زمینی

جواد زارع-محسن روشن ضمیر-ژوبین جلیلی

شمیدر تهران-شهرداری گرگان

ابراهیم شجاعی-سروش خادم حسینی-محمد دوست

۲۰۱۶-۱۱-۱۹_۲۲-۴۰-۴۰

https://hoorkhabar.ir/640888کپی شد!
197
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.