علیه استخدام غیربومی ها در ادارات خوزستان اعلام جرم می کنیم

هورنیوز – حجت الاسلام سید محمدرضا مرعشی دوشنبه در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز، با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف، تنها پرداختن به حجاب و بدپوشی و ناهنجاری اخلاقی را شامل نمی شود، بلکه هدف این است که به مساله رضایتمندی مردم و مسائل حکومتی و تخلفاتی که در ادارات و سازمان ها اتفاق می افتد نیز ورود کنیم.

وی گفت: گروه های بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان راه اندازی شده و این گروه ها نحوه استخدام نیروی انسانی و خرید کالا در سازمان ها و ادارات را بررسی می کنند.

مرعشی افزود: ادارات و سازمان هایی که به جای بکارگیری نیروی انسانی بومی، نیروهای غیربومی را استخدام می کنند و به جای خرید از تولیدات خوزستان، از سایر استان ها کالا وارد می کنند، برخلاف طرح اقتصاد مقاومتی عمل می کنند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر علیه آنها اعلام جرم می کند.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران زیر پرچم اقتصاد مقاومتی نمی آیند و از دیگر استان ها نیروی کار و کالا وارد می کنند، این در حالیست که خوزستان از مشکل بیکاری رنج می برد و رتبه دوم نرخ بیکاری در کشور را دارد.

مرعشی اضافه کرد: در یک مورد از بازرسی ها، یکی از ادارات استان سفارش بسیار زیادی لباس و امکانات اولیه خارج از استان داده بود که با این مساله برخورد شد.

وی همچنین شهرداری اهواز را یکی از نهادهای مرتبط با شهروندان دانست و با انتقاد از عملکرد فرهنگی این نهاد گفت: در شهر تابلوهای تبلیغاتی حاوی پیام ها و آموزش های فرهنگی وجود ندارد و شهرداری در اماکن عمومی و فضاهای تفریحی خود، برنامه منسجم فرهنگی اجرا نکرده است.

در این جلسه هوشنگ شیرمردی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر معرفی شد.

https://hoorkhabar.ir/640649کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.