لابی گری و سهم خواهی جای شایسته سالاری و توانمندی را گرفته است

به گزارش هورنیوز – هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: انشعاب شرکت مناطق نفت خیز به شرکت های اقماری اقدامی غیر کارشناسانه بود. تقسیم این شرکت به شرکت های مختلف منطقه ای از شرکت مناطق نفت خیز جنوب یک شرکت ناکارآمد ساخته است.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ایران نمی توانیم حتی وضعیت موجود در زمینه اشتغال را حفظ کنیم در صورتی که در کشور چین سالانه ۲۰ میلیون شغل ایجاد می شود. ما زمانی می توانیم ایجاد شغل کنیم که از سرمایه های خود به درستی استفاده کرده و از فرقه گرایی، جناح گرایی و قوم گرایی که آفت توسعه است پرهیز کنیم.

خادمی گفت: انتقال آب از سد کارون ۳ به شهرستانهای ایذه و باغملک جهت استفاده در مصارف کشاورزی و چهار بانده شدن محور اهواز ، باغملک ، لردگان از وعده های من بوده است که مجوز پروژه ساختن این جاده ، از وزارت راه و شهرسازی صادر شده است.

وی با تاکید بر اراده جدی بر انتقال آب کارون به فلات مرکزی افزود: دبی کارون را به شکل غیر واقعی در آمارهایشان نشان می دهند تا برای انتقال آن توجیهی داشته باشند با وجود چنین شرایطی توانستیم حق آبه کشاورزان را از وزارت نیرو اخذ نماییم.

نماینده مردم شهر ایذه و باغملک بیان کرد: در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری شهرهای ایذه و باغملک به طور کامل فراموش شده بودند و مسئولین مربوطه وقت در مورد این اتفاق معترف هستند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرهای شمالی استان خوزستان در این طرح جایی نداشته اند و این ظلمی است که مسئولان بر مردم روا داشته اند در حالی که زمین های ایذه و باغملک مستعد بوده، این طرح را در زمین های شوره زار اجرا کرده اند.

https://hoorkhabar.ir/640408کپی شد!
188
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.