جسد چوپان باغملکی در کوهستان پیدا شد

هورنیوز – در خصوص این حادثه محسن علیزاده رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت:روز گذشته طی تماسی به ما اطلاع داده شد که چوپان میانسالی از اهالی روستای کوچک “چَهتون” در نزدیکی روستای پوتو به قصد چرای گوسفندان خود به کوه رفت ودیگر به خانه برنگشت ماهم سریعا نیروهای امدادی خود را به همراه یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام کردیم وبه کمک مردم حاضر درمنطقه برای پیدا کردن این شخص پیوستند.

علیزاده افزود: پس از چند ساعت جستجو نزیک به ساعت ۱۲ شب بود که باخبر شدیم فرد مورد نظر را پیدا کردند، اما متاسفانه فوت کرده بود وبه تشخیص نیروهای ما بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

مسئول جمعیت هلال احمر باغملک در ادامه بیان کرد: خیلی فوری با نیروی انتظامی هماهنگی های لازم صورت گرفت و جهت بررسی صحنه وچگونگی رخ دادن حادثه به نیرو های خود اعلام کردیم که از تغییر موقعیت جنازه خود داری کنند تا نیروی انتظامی به منطقه برسد. پس از اتمام بررسی های نیروی انتظامی درساعت ۲ بامداد باکمک مردم و اهالی روستا جنازه را برای انتقال به پزشکی قانونی از منطقه خارج کردیم.

گفتنی ست در دو ماه گذشته چوپان جوانی ساکن روستای دره زرد از توابع بخش صیدون که برای چرای دام خود به کوهستان رفته بود در کوه های اطراف به ضرب گلوله به قتل رسید.

https://hoorkhabar.ir/640331کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.