ادای احترام دبیر تشخیص مصلحت نظام به شهدا در اهواز

هورنیوز – سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه در ۸ سال دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مظلوم حله، شهدای مدافع حرم، مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش نسبت به مقام شامخ شهدا ضمن قرائت فاتحه ادای احترام کرده و بر تداوم راه پرفیض شهدا و امام شهدا تاکید کرد.

۲

یادگار ۸ سال دفاع مقدس ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم. گلزار شهدای اهواز مرکز کربلای ایران است. باید با بهترین نحو تجهیز و مراقبت شود. بحمدلله و المنه این مهم به خوبی در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز رعایت شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. آرامگاه شهدای والامقام دفاع مقدس در اهواز باید بهترین آرامگاه های شهدا در کشور باشد.

۳

در ادامه سردار سرلشکر محسن رضایی از سایت اداری سازمان آرامستانها بازدید نمود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از سایت اداری سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز گفت: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی و تابلوی ماندگاری از حماسه آفرینی ها و رشادت ها از خود به نمایش گذاشتند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ییان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد. این سازمان مکان آبرومندی را برای انجام امور اداری و تسهیل کار ارباب رجوع فراهم آورده است.

۴

فرمانده سپاه در ۸ سال دفاع مقدس بیان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.

رضایی اضافه کرد: همچنین مطلع شدم در بهشت آباد اهواز قطعاتی ویژه برای شهدای مدافع حرم، والدین شهدا، سرداران،جانبازان و هنرمندان و ورزشکاران احداث و سامان داده شده است که این اقدام جای تقدیر و سپاسگزاری از مدیریت سازمان آرامستان ها را دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این اقدامات مثبت در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات رضایتمندی شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا را بدنبال داشته باشد.

۲۰۱۶-۱۲-۲۳_۹-۲۶-۳۴

https://hoorkhabar.ir/640284کپی شد!
472
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.