هفتمین مرحله از دوره توانمندسازی فرهنگیان خوزستان در مشهد مقدس برگزار شد + تصاویر

به گزارش هورنیوز ؛ هفتمین مرحله از دوره های توانمندسازی مربیان و سرگروه های حلقه صالحین فرهنگیان خوزستان با حضور بیش از ۹۰ نفر در مشهد مقدس برگزار شد.

رضا طریفی رئس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان در این خصوص به خبرنگار هورنیوز گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان، اقدام به برگزاری دوره های توانمندسازی فرهنگیان استان به صورت ضمن خدمت نمودیم.

وی افزود: برای نخستین بار این دوره ها در هشت مرحله همراه با برگزاری کلاس های معرفت افزایی و مقابله با جنگ نرم با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از فرهنگیان استان در مشهد مقدس درحال برگزاری است.

۲۰۱۶۱۲۱۷_۰۳۱۲۳۵

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان گفت: برای راحتی هرچه بیشتر فرهنگیان عزیز و همچنین فراهم آوردن زمینه استفاده حداکثری از فضای معنوی مشهد الرضا (ع)، تمامی اعزام ها به وسیله هواپیما همراه با اسکان در هتل های مناسب صورت پذیرفته است.

سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان

طریفی خاطرنشان کرد: فرهنگیان در این دوره ها علاوه بر شرکت در کلاس های آموزشی، به زیارت علی بن موسی الرضا (ع) رفته و با هماهنگی های صورت گرفته، در مهمانسرای حرم، میهمان سفره پر برکت رضوی شدند.

بسیج فرهنگیان خوزستان

وی در ادامه با اشاره به حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این سفر فرهنگی اظهار داشت: دکتر تقی زاده پس از حضور در مشهد مقدس، در جلسه پرسش و پاسخ با فرهنگیان شرکت کننده در این دوره شرکت نموده و از نزدیک مشکلات و دغده های آنان را بررسی نمود.

%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%81%db%8c

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان در پایان ضمن تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش و همچنین همکاری و همراهی وی و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان، گفت: خوشبختانه فرهنگیان عزیز شرکت کننده در این دوره ها، رضایت کامل را از امکانات و همچنین نحوه برگزاری دوره داشته اند.

آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان دو بازوی فرهنگی در جامعه هستند

در همین خصوص محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار هورنیوز اظهار داشت: دوره های بسیار خوبی با تلاش های سازمان سیج فرهنگیان در طول چند ماهه اخیر برای کارکنان آموزش و پرورش استان در مشهد مقدس برگزار شد که تاثیر بسیار خوبی از نظر معنوی، سیاسی و مذهبی در همکاران ما داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: این دوره ها باعث می شود فرهنگیان بتوانند با هجمه های سیاسی، فرهنگی و مذهبی که از طرف وهابیت و سایر فرقه های ضاله وجو دارد، مقابله کنند.

img_5500

تقی زاده گفت: در حال حاضر بهترین ارتباط میان آموزش و پرورش و سپاه و همچنین فرهنگیان و بسیج فرهنگیان وجود دارد به صورتی که طی سه سال گذشته حتی یک مورد نیز اختلاف نظر وجود نداشته و هماهنگی خوبی وجود داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان دو بازوی فرهنگی در جامعه هستند و اگر بتوانیم فرهنگیان بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم مطمئناً می تواند تاثیر بیشتری خواهد داشت.

img_5456

تقی زاده  در پایان ضمن تشکر از برگزاری این دوره های فرهنگی، خاطرنشان کرد: این دوره ها از نظر امکانات رفاهی و موضوعات نرم افزاری خیلی خوب بود و همکاران نیز خوشبختانه رضایت کامل را داشته اند.

https://hoorkhabar.ir/640189کپی شد!
132
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.