معرفی نفرات برتر جشنواره شعر عربی یادمان ولایت

هورنیوز – تلاش برای گسترش و توسعه‌ی فرهنگ ولایی و ایثار و شهادت، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی علمی و مذهبی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای ارزشی از اهداف این جشنواره بود.

پنجمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت در بخش‌های ولایت و رهبری، ایثار و شهادت و بخش آزاد برگزار شد.

برگزیدگان در بخش امامت و رهبری: نفر اول فاضل عچرش از آبادان، نفرات دوم امجد مزرعه از اهواز و یوسف شرهانی از حمیدیه و نفرات سوم فؤاد یورانی از اهواز و محمدحسن عرادی از بندرماهشهر بودند. در بخش ایثار و شهادت: نفر اول محمد هلیچی از کارون، نفر دوم عبدالحسین صیاحی و نفر سوم عادل صخراوی از اهواز و در بخش آزاد: نفر اول نسیم بنگانی از کارون، نفر دوم عماد غراوی از شوش و نفر سوم زهرا بی‌یباره از رامشیر بودند. هم‌چنین از رضا لفته حمیداوی، خلیل طرفی، نصرت عقیلی، حسین سویطی و هانی پوررضا تقدیر شد.

داوران این جشنواره، سید شبر محسنی، رحیم سواری و مرتضی حیدری‌آل‌کثیر تعداد ٧٠ اثر را پس از بررسی اولیه، داوری کردند. دبیری جشنواره بر عهده‌ی همایون ساکی‌حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت‌ازادگان بود.

هم‌چنین فؤاد یورانی به عنوان نماینده این جشنواره به هفتمین جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت در استان جنوب کرمان، شهرستان جیرفت برای سرودن شعر به زبان عربی معرفی شد.

گفتنی است، جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت هر ساله در سه استان، آذربایجان غربی به زبان ترکی و آذری، خوزستان به زبان عربی و جنوب کرمان به زبان فارسی برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/638696کپی شد!
177
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.