ساسان انصاری اقای گل لیگ برتر/ سینا صنعت در فینال کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان/ حواشی شهرآورد بدون تماشاگر اهواز

درحال بروزرسانی . . .

دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه هایی همراه بود.

این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر غدیر و در هوای آفتابی برگزار شد.

*دو تیم پیش از شروع بازی به همراه یکدیگر عکسی دسته جمعی گرفتند تا اتحاد خوزستانی خود را نشان دهند.

*پیش از آغاز مسابقه به دلیل درگذشت حسین کمائی از فوتبالیست های قدیمی خوزستان و همچنین بزرگداشت شهدای حله، یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حکفرما شد.

*بهمن روشنایی، سرپرست استقلالی ها به دلیل اخراج در بازی مقابل سایپا، از روی سکوها بازی را دنبال می کرد. همچنین رحیم زهیوی، بهترین گلزن آبی پوشان نیز به دلیل محرومیت در جایگاه ویژه حضور داشت.

*ارنست ان فور، مهاجم کامرونی فولاد نیز همچنان مانند بازی های قبل به دلیل مشکلاتی ک در قراردادش وجود دارد، از جایگاه تماشاگران بازی را نظاره گر بود.

*برگزاری بازی بدون حضور هواداران دو تیم تاثیر خود را روی بازی گذاشته بود، به صورتی که تا دقیقه ۳۵ بازی هیچگونه خطر جدی رو دروازه ها ایجاد نشد.

*اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۴۰ روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد شد که طی آن ضربه عبدالله ناصری در بین راه به ماتیاس چاگو درون محوطه جریمه و سپس به تیرک افقی دروازه آبی پوشان برخورد کرد.

photo_2016-12-09_19-28-55

ساسان انصاری؛ بدون توقف، بدون ترمز! 

بین حسرت ماتیاس چاگو به خاطر برخورد توپ‌اش به تیر دروازه استقلال خوزستان و شادی دسته‌جمعی فولادی‌ها برای جشن گرفتن گل اول، تنها چند دقیقه فاصله بود. درست مثل همه هفته‌های گذشته، ساسان انصاری در مرکز جشن گل دسته‌جمعی فولادی‌ها قرار داشت. او باز هم فرصت‌طلبی‌اش را به نمایش گذاشت و با یک فرار به قلب دفاع استقلال اهواز و یک ضربه آرام اما دقیق، تنها گل دربی اهواز را به ثمر رساند تا به تنهایی، سه امتیاز دیگر به حساب تیمش واریز کرده باشد. این دهمین گل ساسان در لیگ برترشانزدهم بود و مهاجم شماره ۳ فولاد، اولین بازیکنی شد که توانسته تعداد گل‌هایش در این لیگ را دورقمی کند. فصل گذشته مهدی طارمی تنها با۱۶ گل آقای گل فوتبال ایران شد اما حالا در فاصله دوهفته تا پایان نیم‌فص اول، ساسان ۱۰ بار دروازه رقبا را باز کرده و با این روند شانس خوبی برای شکستن رکورد گلزنی در یک فصل فوتبال ایران دارد. او در این راه البته سایه سنگین مرتضی تبریزی را نیز پشت سر خود احساس می‌کند.

۲۰۱۶-۱۲-۰۴_۱۹-۳۹-۴۸
تلفات فولاد برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان

دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از حضور در بازی بعدی این تیم محروم شدند.

نبرد تیم‌های قهرمان ادوار سیزدهم و پانزدهم لیگ برتر با یک گل به سود فولاد خوزستان همراه شد اما شکست دادن استقلال خوزستان برای فولادی‌ها با محرومیت دو بازیککن از بازی هفته آینده همراه شد.

محمود مطلق‌زاده به‌دلیل دریافت کارت قرمز از حضور در دیدار مقابل نفت آبادان محروم شد و یوسف وکیا نیز با دریافت سومین کارت زرد طی فصل جاری سه‌اخطاره شد.

فولاد خوزستان در هفته چهاردهم میزبان صنعت‌نفت آبادان است و هواداران دوتیم می‌توانند با حضور در استادیوم غدیر اهواز شاهد مصاف دو نماینده فوتبال خوزستان باشند.

۲۰۱۶-۱۲-۰۵_۱۹-۰۷-۴۱
 سینا صنعت در فینال کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان

سینا صنعت نماینده کشورمان به دیدار پایانی رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در مجارستان راه یافت.

در نیمه نهایی این مساباقات امروز ، تیم های بیمه رازی و سینا صنعت ایذه  نمایندگان کشورمان برابر هم به روی تشک رفتند که در پایان، تیم سینا صنعت با برتری ۶ به ۲  برابر حریف، جواز حضور در دیدار پایانی را به دست آورد .

در دیگر بازی این مرحله، استانبول بیوک شهیر ترکیه ۵ به ۳  نماینده کشور میزبان را شکست داد و حریف تیم کشورمان در دیدار پایانی شد.
بدین ترتیب امشب در دیدار پایانی، سینا صنعت با استانبول مصاف می دهد و بیمه رازی هم برای کسب جایگاه سوم رو در روی نماینده میزبان قرار می گیرد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۹_۲۰-۴۱-۰۱
غیاثی: ترکی یک پنالتی برای صنعت‌نفت نگرفت

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: محسن ترکی در دقایق پایانی بازی به علت جاگیری بدش و نداشتن زاویه دید مناسب نتوانست به درستی خطای هند مدافع سایپا راتشخیص دهد.

رضا غیاثی در خصوص گلایه‌های نادر دست نشان از محسن ترکی گفت: در روزی که محسن ترکی داور بازی نفت آبادان و سایپا تهران قصد داشت با نشان دادن آماگی جسمانی خوبش و از آن مهم‌تر با یک قضاوت بدون اشتباه به همه شوایع و شواهد تست دادن یا تست ندادنش در کلاس داوران الیت آسیا خاتمه دهد بازهم یک صحنه مشکوک به هند پنالتی در اواخر بازی در محوطه جریمه تیم سایپا توسط بازیکنان این تیم تمام تلاش‌های او را بی ثمر کرد.

وی تاکید کرد: محسن ترکی که در دقیقه ۱۰ بازی به درستی یک خطای پنالتی را در محوط جریمه نفت به نفع تیم سایپا اعلام کرده بود متاسفانه در دقایق پایانی بازی به علت جاگیری بد و نداشتن زاویه دید مناسب نتوانست به درستی خطای هند مدافع سایپا راتشخیص دهد. از بخت بد او رحیم‌پور کمک داور دوم بازی که بر صحنه هند مسلط بود ترکی را در اعلام پنالتی یاری نکرد تا این پنالتی شاید اثر گذار در نتیجه بازی از دید ترکی پنهان بماند. البته  در سایر اوقات بازی و صحنه های حادث شده در بازی تصمیمات ترکی قابل قبول بود.

۲۰۱۶-۱۲-۰۹_۱۹-۲۱-۳۶
زلاتکو تا اطلاع ثانوی در تیم نفت آبادان می ماند

زلاتکو جوانوویچ بازیکن خارجی تیم بسکتبال نفت آبادان قرار است به دلیل مشکلات شخصی این تیم را ترک کند اما تا پیدا شدن بازیکن جدید در تیم خواهد ماند.

زلاتکو تا پیدا شدن بازیکن جدید در تیم می ماند . زلاتکو جوانوویچ بازیکن خارجی تیم بسکتبال نفت آبادان به دلیل مشکلات شخصی قرار است تیم نفت آبادان را ترک کند اما تا پیدا شدن بازیکن خارجی جدید در تیم خواهد ماند و در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال برابر تیم شهرداری کاشان به میدان می رود.

تیم نفت آبادان در هفته ششم موفق شد تیم پتروشیمی بندرامام را شکست دهد و با کسب ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.شاگردان هماد سامری در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال میزبان شهرداری کاشان خواهند بود.

۲۰۱۶-۱۱-۰۹_۲۰-۳۳-۴۳
بغلانی بازی با فولاد را از دست داد

بغلانی مدافع باتجربه تیم صنعت نفت بازی با فولاد خوزستان را غایب خواهد بود.

حسین بغلانی مدافع تیم صنعت نفت با دریافت کارت زرد در بازی با سایپا سه کارته شد تا بازی با فولاد خوزستان در اهواز را از دست بدهد.

دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت ۲۶ آذرماه در ورزشگاه غدیر به مصاف هم خواهند رفت.

۲۰۱۶-۱۲-۰۹_۱۹-۱۸-۴۹
راه‌یابی سینا صنعت ایذه به فینال کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان

تیم سینا صنعت ایذه با برتری برابر بیمه رازی، قهرمان دو دوره گذشته مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان، شگفتی سازی شد و به فینال این رقابت ها رسید.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که امروز (جمعه) برگزار شد، نماینده خوزستان موفق شد، بیمه رازی را با حساب ۶ بر ۲ شکست دهد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

سینا صنعت ایذه روز گذشته نیز با کسب سه پیروزی متوالی مقابل نمایندگان قرقیزستان، لهستان و روسیه به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

هنوز حریف سینا صنعت ایذه در فینال مشخص نشده است ولی احتمال می رود، تیم پرمهره استانبول ترکیه دیگر فینالیست این پیکارها باشد.

سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان از روز گذشته (پنجشنبه) در مجارستان آغاز شده است و امروز با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۰_۱۷-۳۹-۳۷
سعداوی: خوش‌شانس‌تر از استقلال خوزستان بودیم و بردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که دو تیم بازی گرم و تماشاگرپسندی را ارائه دادند، گفت: ما در این بازی خوش‌شانس‌تر بودیم و بردیم.

نعیم سعداوی در نشست خبری پس از دیدار فولاد و استقلال خوزستان که با برتری یک صفر فولادی‌ها همراه بود، اظهار کرد: تنها اصفهان از اینجا سردتر بود اما گرمایی که در این بازی در شیوه بازی بازیکنان وجود داشت، سرمای اهواز را تحت‌الشعاع قرار داده بود. با وجود این عدم حضور تماشاگران در بازی باعث سردی بازی شده بود.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این بازی، گفت: فوتبال بدون تماشاگر معنی و مفهومی ندارد. به نظر من حق طبیعی هواداران و فوتبال دوستان خوزستانی بود که در یک روز تعطیل و هوای خوب به ورزشگاه می آمدند و شاهد این داربی می‌بودند. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۰۱-۱۱-۰۸
پورموسوی: به غرورمان باختیم/غیبت زهیوی بر روحیه بازیکنانم اثرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که تیمش در این بازی به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشد، گفت: کاملا در این دیدار مستحق باخت بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، سیداکبر پورموسوی در نشست پایان دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار کرد: ما امروز کاملا مستحق باخت بودیم، چرا که تیمی که مدعی قهرمانی است و شعارش این بود که امسال نیز می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و وقتی که به این راحتی چنین تیمی دروازه‌اش باز می شود مطمئنا سزاوار شکست است.

وی افزود: امروز مشخص شد هنوز به آن افکاری که مدنظرمان است، نرسیده‌ایم. به تیم فولاد تبریک می‌گویم زیرا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و به قصد برد پا به زمین مسابقه گذاشته بودند. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در ادامه لیگ روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

۲۰۱۶-۰۹-۱۰_۲۱-۰۴-۳۸
بازیکن خارجی جدید به تیم اضافه می‌شوند/ میرزایی پست ۵ خوبی برای تیم ملی می‌شود

حماد سامری درخصوص پیروزی تیمش مقابل پتروشیمی اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داشتم، باتوجه به بازیکن‌های جدیدی که جذب کردیم کمی دچار نوسان شدیم. البته تمرینات خوبی در این دو هفته انجام دادیم تا دو بازیکن کلیدی پتروشیمی را تحت نظر داشته باشیم که توانستیم به ثبات لازم برسیم و پیروز میدان شویم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ما یک بازیکن خارجی خود را در اختیار نداشتیم و با ۸ بازیکن مسابقه دادیم، این رقابت بزرگی برای بازیکنانم به خصوص میثم میرزایی بود که امسال با عملکرد خوب خود مطمئنم می‌تواند کمک کند که پست پنج فوق العاده‌ای را از این به بعد در تیم ملی داشته باشیم.

سامری در پایان عنوان کرد: یک بازیکن خارجی که از عملکردش راضی نبودیم را برکنار کردیم و چند گزینه داریم که انتخاب می‌کنیم که نهایتا تا هفته آینده بازیکن خارجی به تیم اضافه شود و با قدرت بیشتری در لیگ شرکت کنیم.

۲۰۱۶-۱۲-۰۹_۱۹-۱۲-۱۳

https://hoorkhabar.ir/638569کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.