سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: بازیکنانم میل به پیشرفت دارند

هورنیوز – سهراب بختیاری‌زاده در خصوص تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر مس کرمان، اظهارکرد: بازی خوب بود و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه مس کرمان که سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارد، خلق کنیم.

 

وی گفت: مادر دو هفته اخیر با تیم‌های اکسین البرز و مس کرمان بازی کردیم که هر دو تیم برای لیگ برتر بسته شده‌اند و تیم‌های پر قدرتی بودند. من باید به بازیکنان تیمم یک خسته نباشید بگویم، چرا که آن‌ها فوق‌العاده بازی کردند. هدف ما این بود که از دو بازی اخیر شش امتیاز کسب کنیم که متاسفانه به چهار امتیاز رسیدیم ولی من از تیمم خیلی راضی هستم و خدا را شکر در یکی دو ماه اخیر پیشرفت بسیار خوبی از نظر فنی و کیفی داشتیم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:‌ بازیکنانم واقعا در بازی با مس کرمان،‌ سنگ تمام گذاشتند. ما تا دقیقه ۹۰ از حریف عقب با حساب ۲ بر یک عقب بودیم که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، حتی در دقیقه ۹۵ می‌توانستیم با حساب ۳ بر ۲ بازی را ببریم که متاسفانه توپ‌مان به تیرک دروازه خورد.

 

وی با اشاره به دیدار پیش‌رو تمیش مقابل ملوان نیز عنوان کرد: این بازی بسیار مهم است و با تیم پرقدرت ملوان بازی داریم. تلاش‌مان را می‌کنیم تا با دست پر به خوزستان برگردیم.

 

بختیاری‌زاده در خصوص تحول تیمش در دو هفته اخیر نیز خاطرنشان‌کرد: از ابتدا دوست داشتیم که هفته به هفته بهتر شویم. تیم ما جوان است و بازیکنانم خیلی با انگیزه کار می‌کنند. آن‌ها میل به پیشرفت دارند و همین نیز باعث می‌شود که با انگیزه‌تر کار کنیم و امیدوارانه تر هم به بازی‌ها نگاه کنیم.

 

وی بیان کرد: ما مشکلات زیادی را کنار زدیم و با حواشی بسیاری مبارزه کردیم که در این راستا مجموعه تیم، بازیکنان و کادرفنی تلاش کردند. همچنین جا دارد از هواداران واقعی تیم که در روزهای سخت کنارمان بودند و از تیم حمایت کردند، تشکر کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: تمام این تلاش‌ها برای این است که بتوانیم دل مردم و طرفداران را خوشحال و آن‌ها را راضی کنیم. قول می‌دهم در نیم‌فصل یک اردوی خوب برگزار و نقاط ضعف مان را برطرف کنیم تا نیم‌فصل دوم را خیلی خوب شروع و امتیازات از دسته رفته نیم فصل اول را جبران کنیم.

https://hoorkhabar.ir/638425کپی شد!
39
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.