شهرداری و بهزیستی باید برای جمع‌آوری متکدیان تلاش کنند

هورنیوز – معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: تکدی‌گری و تجاهر به اعتیاد، چهره شهر را زشت می‌کند و سازمان‌های ذی‌ربط همچون شهرداری و بهزیستی باید برای جمع‌آوری و ساماندهی این افراد و زیباسازی چهره شهر تلاش کنند تا شاهد شهری شاداب باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در جلسه شورای پیشگیری استان خوزستان گفت: تکدی‌گری و تجاهر به اعتیاد، چهره شهر را زشت می‌کند و سازمان‌های ذی‌ربط همچون شهرداری و بهزیستی باید برای جمع‌آوری و ساماندهی این افراد و زیباسازی چهره شهر تلاش کنند تا شاهد شهری شاداب باشیم.

وی افزود: حکومت علوی نباید یک مخالف هم داشته باشد و موافقت‌ها همه از روی رضایت درونی افراد باشد.در حکومت اسلامی دو وظیفه به عهده مسئولان است. یکی حفظ نظام و دیگری تلاش در جهت حفظ انگیزه مردم.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد: حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد به مواد مخدر، مفاسد اخلاقی و مفاسد اجتماعی از مسائلی است که مرتفع کردن آن در کشور، مورد تأکید مقام معظم رهبری است و اقداماتی در سطح کشوری صورت گرفته است. در استان خوزستان نیز باید به این مسائل به صورت ویژه توجه شود.

وی گفت: سن مفاسد اخلاقی در جامعه پایین آمده است و این مسئله جامعه را با بحران مواجه می‌کند و مانع از توسعه کشور و موجب بروز آسیب‌های اجتماعی دیگر و برخی جرائم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی بیان کرد: روزانه گزارش‌های متعددی به این معاونت ارسال می‌شود اما هدف ما ورود به موارد نیست بلکه موضوع باید در سطح گسترده‌تر دیده شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: کشورهای استعمارگر با ترویج فساد از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، به دنبال رفع قبح این‌گونه مفاسد هستند تا با تخدیر افکار عمومی کشورهای در حال توسعه، مانع از رشد و شکوفایی آن‌ها شوند و با رواج دادن مسائلی همچون تنوع طلبی و مدگرایی، بسترهای وابستگی آنان به خود را بیش از پیش فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد: ما به عنوان مسئولان نظام در قبال مردم وظایفی داریم و اگر همه ما شرافت و حمیت داشته باشیم و دلسوز مردم باشیم، باید با تدوین به اجرا درآوردن طرح‌های کاربردی، مانع از تحقق اهداف شوم این کشورها شویم و به رشد و بالندگی جامعه‌مان کمک کنیم.

وی گفت: مردم ولی نعمت‌های مسئولان هستند و نیازمند آرامش و امنیت پایدار و همه‌جانبه هستند. باید امیدوار و فارغ‌البال باشند تا بتوانند همراه و همگام با مسئولان عمل کنند.

https://hoorkhabar.ir/636313کپی شد!
308
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.