سرمربی جدید استقلال اهواز: آمده‌ام که سخت تلاش کنم

هورنیوز – محمد سجادیان در خصوص پذیرفتن هدایت این تیم، اظهار کرد:‌ ابتدای فصل کمی شناخت نسبت به این تیم داشتم و اکنون هم شرایط به صورتی بود که احساس کردم، می‌توانم به این تیم کمک کنم. به همین خاطر نیز هدایت استقلال را پذیرفتم. با توجه به این‌که مربی تیم پتروکیان شوشتر بودم، از این باشگاه که به من اجازه دادند از آن جدا شوم، بسیار تشکر می‌کنم.

 

وی با بیان این‌که دوست دارم حرف‌های‌مان را در زمین بزنیم، عنوان کرد: شرایط این تیم خیلی سخت است و همه استان هم این را می‌دانند ولی به نظر من هر کسی که فکر می‌کند می‌تواند به استقلال اهواز کمک کند باید جلو بیاید و من هم بر حسب وظیفه آمدم.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز گفت:‌ امیدمان این است که استقلال اهواز از این شرایط جدا شود و اگر این امید را نداشتیم، جلو نمی‌آمدیم.

 

وی درخصوص جذب بازیکن هم عنوان کرد: ‌فضای خالی در تیم داریم ولی فعلا تا نیم‌فصل هر بازی برای ما، حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. استقلال اهواز همیشه در رده‌های سنی پایه در کشور حرف برای گفتن داشته است و اکنون هم خیلی از بازیکنان این باشگاه در تیم‌های بزرگ کشور بازی می‌کنند.

 

سجادیان افزود:‌ در حال حاضر باید ار داشته‌های فعلی‌مان استفاده کنیم و اکنون فرصت نداریم به مسایل دیگر فکر کنیم. تا نیم‌فصل نزدیک به یک ماه دیگر زمان داریم و آن موقع در خصوص جذب بازیکن فکر می‌کنم. در حال حاضر گرفتن امتیاز و همین داشته‌ها برای‌مان مهم هستند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ‌بازیکنان تیم نیز هم‌قسم شده‌اند که همگی کمک کنند و همه نیز می‌خواهند که تیم به موفقیت برسد. همه آمده‌ایم که این اتفاق بیافتد و استقلال اهواز از این شرایط خارج شود. جا دارد از مدیرعامل باشگاه و همچنین تماشاگران که هر روز دلگرمی می‌دهند، قدردانی کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت:‌ استقلال اهواز مهم‌ترین تیم استان از نظر هوادار و ریشه‌دار بودن است ولی متاسفانه شرایطی باعث شده است که این اتفاقات برای این تیم پیش بیاید. به نظر من با یکی دو نتیجه و تلنگر، شرایط این تیم تغییر می‌کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما تا پایان فصل در این تیم خواهید ماند یا خیر؟ عنوان کرد:‌ ما ‌به دنبال یکسری ساختارسازی‌ها در بحث فنی هستیم تا هر کسی که باشد، بتواند کار کند. به هر حال هر مربی ساکش روی دوشش است و ما هم به همین شکل هستیم و نمی‌دانیم آینده چیست ولی با امید کار می‌کنیم و همه آمده‌ایم که سخت تلاش کنیم و وقتی این‌گونه تلاش کنیم، فکر می‌کنم نتیجه هم حاصل شود.

https://hoorkhabar.ir/635930کپی شد!
56
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.