تیتر داغ (۱۴)

۱۹۴۱۱۷۸_۵۴۱

*سفر پرحاشیه رئیس جمهوری به خوزستان

هفته گذشته حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور به منظور افتتاح چند طرح وارد خوزستان شد که این سفر به علت محدود بودن زمان سفر و عدم دیدار با مردم استان حاشیه های فراوانی داشت.

عدم حضور رئیس جمهور در یادمان شهدای شلمچه به رغم فاصله اندک با محل مراسم افتتاح پایانه، موجب تعجب زائران این یادمان شد. علاوه بر انبوه زائران راهیان نور، بسیاری از مسئولان کشور هنگام حضور یا سفر به خرمشهر، بواسطه جایگاه والای شهدای اسطوره ای کربلای شلمچه به زیارت یادمان این شهدا می روند.

احمد ایراندوست بازیگر فیلم های طنز نیز در فضای مجازی خطاب به رئیس جمهور نوشت: کاش یه چرخی در شهر میزدین تا ببینین وعده هاتون چقدر تحقق پیدا کرده است.

۵۴۱۹۷۰۱_۹۷۲

*گروگانگیری در ملاثانی به سبک واشنگتن دی سی

هفته گذشته فردی معتاد با ورود به اتوبوسی در ملاثانی چند تن از مسافران را گروگان گرفت و دو تن را نیز زخمی کرد. این شخص پس از چند ساعت التهاب آور با خودرویی که مأموران پلیس در اختیارش قرار داده بودند متواری شد. چند روز بعد نیز توسط مأموران پلیس در شهرستان باوی دستگیر شد.

resized_630932_300

* ورود کامیون به مغازه کبابی در جاده سراک ایذه

یک دستگاه کامیون ۱۰چرخ هفته گذشته به دلیل خواب آلودگی راننده و عدم کنترل به دیواره یک باب مغازه کبابی در جاده سراک_ایذه برخورد کرد.

۶۳۶۰۲۲۲۰۲۷۱۲۹۴۹۸۵۵

*برملا شدن حقوق های نجومی مدیران غیربومی در خوزستان

یکی از رسانه های فضای مجازی استان مدعی دراختیار داشتن اسنادی شد که نشان می دهد مدیران ارشدی شرکتی در خوزستان در سال ۹۴ نزدیک به ۵ میلیارد دریافتی داشته اند که این مبلغ حتی از حقوق نجومی مدیران تهرانی نیز بیشتر برآورد شده است.

jamnewsimage06380159

*سفر رئیس دولت دهم یک هفته پس از سفر رئیس جمهور به خوزستان

شنیده ها حاکی است محمود احمدی‌نژاد، این هفته همزمان با اربعین حسینی به استان خوزستان سفر خواهد کرد.گفته می شود این سفر در ادامه سلسله برنامه‌های بازخوانی خط امام(ره) و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام می‌شود، این سفرها درحالی از سوی رئیس جمهور دولت نهم و دهم درحالی صورت می گیرد که رهبری در توصیه ای وی را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ منع کرد.

۶۴۰۰۱۸_۲۵۷

*حضور یک میلیون زائر در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از آغاز ماه صفر یعنی ۱۱ آبان ماه تا پایان هفته گذشته یک میلیون و ۱۱ هزار و ۷۶۲ زائر اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کرده‌اند.

%d9%86%d8%a7%d8%b5%d8%b1%db%8c-1

*تذکر جدی نماینده خوزستان به وزیر نیرو

نماینده شادگان و رییس مجمع نمایندگان خوزستان خطاب به وزیر نیرو در خوزستان گفت: شما در سفر به استانهای اصفهان و یزد مژده انتقال اب کارون و کرخه را می دهید در حالیکه در سفر به استان خوزستان ادعای توقف طرح انتقال اب را دارید؟

jamnewsimage12202570

* دستگیری پزشک قلابی توسط پلیس مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پی یک فقره فوت مشکوک، از دستگیری دکتر قلابی در این شهرستان خبر داد.

%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%b2%d9%87%d8%b1%d9%87%d9%87%d9%86%d8%af%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86

*سرانجام تلخ رودخانه زهره

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: رودخانه زهره هندیجان بعد از سالیان سال و به سبب‌های مختلف متأسفانه خشک‌شده است.

وی افزود: رودخانه زهره قبل از مصارف کشاورزی، آب شرب مردم هندیجان و روستاهای اطراف را تأمین می‌کند و متأسفانه در حال حاضر آب این رودخانه خشک‌شده و این مصیبت عظمای هندیجان است.

androidonlinenewsimage

*توصیه عجیب یکی از مسئولان به زائران!

سه مرز مهران، چذابه و شلمچه وظیفه انتقال زائران به کربلای معلی را برعهده دارند که به علت ازدیاد جمعیت در مرز مهران و بسته شدن این مرز، زائران به سمت مرزهای خوزستان هجوم آوررده اند. در این میان مدیرکل حج و زیارت ایلام در اظهارنظری عجیب خطاب به مردم گفته مسافران سفر به کربلا را به سال آینده موکول کنند!

۶۲۱۸۱_۴۸۷

*سردرگمی چهارساله ساکنان یک منطقه سرانجام به پایان رسید

پس از جدا شدن شهرستان کارون از اهواز و عدم تعیین دقیق مرز این دو، مشکلات بسیاری برای مردم به ویژه ساکنان مهدیس ایجاد شد چراکه هیچ کدام از دوشهرداری خدمات مطلوبی به آن ارائه نمی کردند. در هفته گذشته با دخالت استاندار خوزستان تکلیف این منطقه مشخص و خدمات رسانی به شهرداری اهواز واگذار شد.

https://hoorkhabar.ir/635757کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.