لزوم رفع موانع قانونی احداث جاده خوزستان به اصفهان/سفر پیشین رئیس جمهور دستاوردی برای استان نداشته است

به گزارش هورنیوز؛در ۲۴ ساعت گذشته هدایت الله خادمی و عباس پاپی زاده دو تن از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص بی توجهی دولت یازدهم به استان و لزوم اصلاح جاده های شمال خوزستان اظهار نظر کرده اند.

سفر پیشین رئیس جمهور دستاوردی برای استان نداشته است

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک با انتقاد از بی توجهی دولت به خوزستان اظهار داشت: یکی از مهم ترین دلایل پسرفت خوزستان کاهش چشمگیر بودجه ۹۵ است.

هدایت الله خادمی

وی با اشاره به سفر روحانی به خوزستان افزود: امیدواریم سفر روحانی به خوزستان دستاوردی برای مردم استان داشته باشد اما تاکنون که چنین اتفاقی نیفتاده است.

خادمی با بیان اینکه در سال آخر دولت اینگونه سفرها تبلیغاتی هستند، تصریح کرد: شرایط امروز حق خوزستانی‌ها نیست./رهیاب

لزوم رفع موانع قانونی احداث جاده خوزستان به اصفهان

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول نیز به تردد بسیار گردشگران از جاده های کوهستانی خوزستان اشاره و خاطر نشان کرد: طرح احداث جاده ای استاندارد در  مسیر جاده کوهستانی سردشت به اصفهان از سه سال پیش در دست پیگیری است.

%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%be%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87

وی افزود: :در این طرح پیش بینی شده جاده فرعی و درجه ۲ این مسیر به جاده اصلی درجه یک ارتقا یابد که با عرض مناسب و حذف پیچ های خطرناک ، کاهش مسیر را به دنبال داشته باشد.

پاپی زاده با بیان اینکه وزیر نفت دستور اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت را به این پروژه داد، گفت: موانع قانونی این پروژه باید رفع شود زیرا روند قانونی تعیین پیمانکار انجام شده و پروژه در هفته های آینده کلنگ زنی خواهد شد./ایرنا

 

https://hoorkhabar.ir/634903کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.