دشمن در هر نقطه‌ای که باشد رصد می‌شود

هورنیوز – فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا گفت: امروز آمریکایی‌ها و دشمنان قسم خورده ما دنبال این هستند که ما را در یک جنگ نیابتی قرار دهند.

احمد خادم سیدالشهدا  با اشاره به برگزاری رزمایش حماسه عاشوراییان حسینی در این شهرستان اظهار کرد: این رزمایش ۳۰ هزار نفری حماسه عاشورایی استان در ۱۳ استان کشور برگزار شد و در آن نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر شرکت کردند.

وی افزود: همان‌گونه که سید الشهدا به تکلیف خود عمل کرد و طفل ۶ ماهه خود و حبیب ابن‌مظاهر را به میدان عمل آورد، امام راحل ما به این تکلیف عمل کرد.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا با بیان اینکه امروز این ارتش ۲۰ میلیونی در تمام صحنه‌ها حضور دارد اضافه کرد: حزب‌الله لبنان در مقابل اسراییل غاصب ایستاد و قوی‌ترین ارتش دنیا را به زانو در آورد این از همان فرمان امام بود و نشات گرفته از بیانات رهبر انقلاب اسلامی است.

خادم سیدالشهدا با بیان اینکه بزرگترین درس عاشورا این است که به‌دنبال حق باشیم و از حق دفاع کنیم خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم مانند امام خود از همه چیز خود گذشتند و از حریم ولایت دفاع کردند.

*دشمنان به دنبال جنگ نیابتی هستند

وی عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها و دشمنان قسم خورده ما دنبال این هستند که ما را در یک جنگ نیابتی قرار دهند اما رهبری با تدبیر و روشنگری این مساله را خنثی کردند و بعضی‌ها در داخل کشور گفتند ما نگران این تهدیدات هستیم و امام خامنه‌ای با اشاره به آیات قرآن و پاسخ این موضوع را داد.

خادم سیدالشهدا با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی افزود: اصلا هراس از آینده نداریم چرا که آینده از آن ماست و خدا با ماست؛ تمام دنیا ایران اسلامی را رصد می‌کنند و با تدبیر رهبری در جریانات منطقه نگذاشتند نا امنی به جمهوری اسلامی برسد.

وی با اشاره به اینکه امام ما فرمان جهاد و هجرت داده که برای اسلام و انقلاب اسلامی امنیت را برقرار کنیم گفت: پاسداران جوان ما، ارتشیان، بسیجیان و مردم از این انقلاب حمایت کردند.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا با بیان اینکه هزینه این مقاومت شهدای ما هستند که با جان خود و خون خود از این مرز و بوم دفاع می‌کنند خاطرنشان کرد: دشمن قرار بود با کامیون‌هایی انتحاری از طریق جنوب غرب و غرب وارد کشور شود و امنیت منطقه را به خطر بیندازد که با فداکاری نیروهای گمنام امام زمان دستگیر شدند.

* بسیجیان قهرمان خوزستان ثابت قدم ایستاده‌اند

وی تصریح کرد: دشمن از سال ۲۰۰۷ موضوع جنگ سوریه و عراق را برنامه‌ریزی کرده بود که در بین اسلام شکاف ایجاد کند که خوشبختانه نقشه شوم آنها خنثی شد.

خادم سیدالشهدا اضافه کرد: این همان فرمان ۲۰ میلیونی است و اگر تهدیدی شامل حال ما شود تمام نیروهای ما و موشک‌های ما با سرعت، نشانه‌گذاری و نشانه‌روی منتظر فرمان و شلیک هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در هر نقطه‌ای که باشد توسط ما رصد می‌شود، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مشکل بیکاری حل شود باید با حضور مردم و کمک ملت به دولت اشتغال حل شود، جهاد کبیر یعنی بصیرت افزایی و داشتن روحیه استکبار ستیزی؛ روحیه معنویت، جهادی و عاشورایی، زیرا در صحنه ها می‌شود دشمن را شکست داد و اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد.

https://hoorkhabar.ir/633623کپی شد!
403
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.