تشریح نقش ایران در انتخابات لبنان

هورنیوز – پایگاه اینترنتی «نیویورک پست» در مطلبی تحت عنوان «ایران چگونه برنده انتخابات ریاست‌ جمهوری لبنان شد» به چرایی انتخاب «میشل عون » به عنوان رئیس جمهور لبنان پرداخت.

پایگاه اینترنتی «نیویورک پست» در مطلبی تحت عنوان «ایران چگونه برنده انتخاب ریاست‌جمهوری لبنان شد» به چرایی انتخاب «میشل عون » می پردازد که از متحدان اصلی ایران و حزب‌الله و حامی محور مقاومت در لبنان است.
«نیویوک پست» با اشاره به انتخاب «میشل عون» به مقام ریاست‌جمهوری لبنان می نویسد: هم اکنون تمام رویدادهای خاورمیانه در راستای راهبرد ایران در منطقه در حال تغییر است.
«نیویورک پست» در ادامه می‌افزاید: عوامل انتخاب «میشل عون» حاصل تلاش اوباما برای بازآرایی خاورمیانه است که موجب قدرت‌گیری هرچه بیشتر ایران در منطقه شد و دوم اتحاد روسیه و ایران در منطقه است که قدرت آنها را افزایش داده است.

این روزنامه آمریکایی با اشاره به اولین نطق «میشل عون» پس از انتخاب‌شدن به عنوان رئیس جمهور لبنان می‌نویسد: سخنان «میشل عون» پیام روشنی داشت که او از سیاست حزب الله در سوریه و محور مقاومت در خاورمیانه دفاع خواهد کرد.
«واشنگتن پست» همچنین با اشاره به تماس تلفنی روحانی با «میشل عون» می‌نویسد: رئیس جمهور لبنان به مقامات ایرانی اطمینان داد که آماده است که در مقابل هرنوع تهدید از سوی گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونستی ایستادگی می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/633231کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.