مقابل استقلال فقط به پیروزی فکر می‌کنیم/تنها ۱۰ درصد از ورزشگاه متعلق به تماشاگران میهمان است

هورنیوز – علیرضا اژدری‌زاده اظهار کرد:‌ واقعیت این است که هدف از برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال، پر کردن اوقات فراغت و شادابی جامعه است و این اتفاقاتی که در برخی از بازی ها رخ می دهد، به طور کلی از نظر هر فرد عاقل کاملا رد می شود و هیچ یک از مدیران عالی رتبه ورزشی و یا کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران واقعی دوست ندارند که چنین اتفاقاتی در استادیوم های ورزشی رخ دهد.

 

وی ادامه داد: ‌بهترین حالت این است که ما باید تابع واقعیتی که در زمین اتفاق می افتد، باشیم. می دانیم که هر رقابتی برد، باخت و مساوی دارد و باید تحمل مان را بالا و از انجام آن رقابت لذت ببریم. مطمئنا نیز برای بازی فولادخوزستان و استقلال تهران ما همین ایده را داریم و دوست داریم هر کسی کار خودش را به نحو احسنت انجام دهد.

 

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت:‌ ما در بازی با استقلال تهران به جز بردن به هیچ چیزی فکر نمی کنیم و تیم‌مان آماده است و امیدواریم به جز برد هیچ اتفاق دیگری نیافتد و تماشاگران هم با خوشحالی پس از پایان مسابقه استادیوم را ترک کنند.

وی در خصوص نامه‌اش به سازمان لیگ مبنی بر اینکه در دیدار فولادخوزستان و استقلال تهران تنها ۱۰ درصد از ورزشگاه به تماشاگران میهمان تعلق دارد، عنوان کرد:‌ من درخواست جدیدی نداشتم بلکه تذکر آیین‌نامه‌ای دادم و طبق آیین‌نامه موجود باید ۹۰ درصد از ورزشگاه در اختیار تیم میزبان و ۱۰ درصد آن در اختیار تیم میهمان باشد.

 

اژدری زاده بیان کرد:‌ من فقط تذکر دادم و متاسفانه فقط در اهواز است که چنین اتفاقی می افتد و استادیوم را ۵۰ – ‌۵۰ یا ۶۰ به ۴۰ به تیم میهمان می دهند، در حالی که در کل فوتبال ایران دقیقا چنین موضوعی رعایت می شود و تنها ۱۰ درصد متعلق به تیم میهمان است.

 

وی افزود: ما زمانی که در تهران با تیم های پرسپولیس و استقلال بازی داریم یا مقابل هر تیم دیگری به میدان می رویم حتی خیلی کمتر از ۱۰ درصد و شاید یکی دو درصد از ورزشگاه را به ما می دهند و مابقی آن در اختیار تماشاگران تیم میزبان است.

 

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: با توجه به اینکه اتحاد بسیار خوبی بین تماشاگران تیم های فولاد،‌ استقلال خوزستان، استقلال اهواز و نفت آبادان به وجود آمده است، تذکر آیین نامه ای دادم و انتظارم این است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال یا مراجع تصمیم گیرنده و اجرا کننده، این حق را برای ما قائل شوند و همین اتفاق بیافتد و همه استادیوم به جز ۱۰ درصد، در اختیار تماشاگران ما باشد.

 

وی افزود: از سوی دیگر درخواست دارم که یک حد فاصل و حائل مناسبی بین تماشاگران دو تیم ایجاد شود که خدای ناکرده اتفاق خاصی نیافتد و مطمئنا برای این بازی از طرف مراکز ذی‌صلاح تدابیر بهتری اندیشیده خواهد شد و من امیدوارم بازی به خوبی برگزار شود و بسیار امیدواریم که این بازی با نتیجه برد به سود ما به پایان برسد.

 

اژدری‌زاده خاطرنشان‌کرد: ‌به هر حال وقتی حقی از کسی گرفته می شود یا حقی به ناحق به دیگری داده می شود، خود به خود نارضایتی شروع می شود و وقتی تماشاگران تیم میزبان می بینند که به تماشاگران میهمان بیش از حق شان داده می شود، نارضایتی آغاز می شود و من همیشه گفتم که خودمان نباید مقدمه ایجاد یک اتفاق باشیم و باید از بوجود آمدن هر مشکلی جلوگیری کنیم و حتما هم منطقی پشت این موضوع بوده است که در آیین نامه آمده است که ۹۰ درصد ورزشگاه در اختیار تیم میزبان و ۱۰ درصد آن در اختیار تیم میهمان قرار داده شود. بنابراین این حق و منطق باید اعمال شود، حتی اگر استادیوم برای تیم میزبان خالی باشد و برای میهمان صد درصد پر باشد و این یک موضوع طبیعی و حق است و نباید خارج از آن عمل کنیم.

 

وی در ادامه در خصوص نتایج به دست آمده تیم فولاد تا این جای رقابت ها، گفت: ‌من خدا را شکر می کنم که امسال تیمی تقریبا بومی داریم و بسیار هم خوشحالم که ۱۷ بازیکن مان از آکادمی مان هستند و این شجاعت و درایت کادر فنی به ویژه آقای سعداوی و پشتیبانی خود من و هیات مدیره از تیم را می رساند.

 

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: بنابراین پتانسیل این که صد درصد تیم بومی باشد، وجود دارد و ما از این اتفاق بسیار خرسند هستیم و خوشحالیم که کادر فنی با درایت بالا تیم را آماده مسابقات کرده است و اکنون در بهترین شرایط هستیم و امیدواریم در ادامه راه نیز بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم و خودمان را جزو تیم های مدعی بالای جدول بدانیم.

 

وی بیان کرد: جا دارد از تک‌ تک اعضای کادر فنی از جمله آقای سعداوی و بازیکنان تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل، راه موفقیت را طی کنیم. همچنین از هواداران‌مان که تاکنون از ما حمایت داشتند و ابتدای فصل نیز صبر و حوصله نشان دادند، قدردانی می کنم و از آن‌ها می خواهم که همچنان پشتیبانی‌شان را از تیم و باشگاه داشته باشند تا برگ سبز دیگری به کارنامه باشگاه فولاد اضافه کنیم.

 

اژدری‌زاده در پایان گفت: ‌از مردم خوزستان و فوتبال دوستان دعوت می کنم که روز پنج شنبه برای تشویق تیم فولاد هم‌گرا و هم‌دل به استادیوم بیایند و با پوشیدن پیراهن های زیبای قرمز و زرد، ورزشگاه را پر کنند و یک روز به یادماندنی و خوشایند به وجود آورند.

https://hoorkhabar.ir/632055کپی شد!
82
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.