مسابقات فوتبال ساحلی خوزستان برگزار می‌شود/ غیبت دروازبان استقلال خوزستان در تمرینات/ صدرنشینی مناطق نفت‌خیز در لیگ وزنه‌برداری

درحال بروزرسانی . . .

تاریخ حضور سرمربی استقلال در کمیته انضباطی مشخص شد

سید اکبر پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان که در مورد پیرامون مصاحبه های قبل و بعد از بازی با پرسپولیس به کمیته انضباطی دعوت شده بود، قرار است روز شنبه به فدراسیون فوتبال برود تا پاسخگو صحبت هایش شود.
پورموسوی به دلیل اظهار نظر درباره پرسپولیس و اینکه تمام ایران می خواهند تا این تیم قهرمان شود به کمیته انضباطی دعوت شده است.

۲۰۱۶-۰۹-۱۰_۲۱-۰۴-۳۸

غیبت غیرموجه دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان در تمرینات

علی پورکیانی درخصوص عدم حضور رافائل، گلر برزیلی این تیم در تمرینات، اظهارکرد: او خودش تمرینات را ترک کرده و به کشورش رفته است و ما هم علیه او به فدراسیون شکایت کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او از تیم جدا شده است، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: او با ما قرارداد دارد و هنوز فسخ دو طرفه صورت نگرفته است. او همین که متوجه شد دروازه‌بان ذخیره شده است، از تیم ما رفت.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان افزود: رافائل پیش از بازی با ماشین سازی تبریز تیم را ترک کرد و حتی بلیت او برای دیدار با تراکتورسازی هم است که او با ما نیامد.

وی درباره این که گویا او به خاطر عدم پرداخت مطالباتش به فدراسیون شکایت کرده است؟ نیز گفت: مبلغی که باید به او پرداخت می‌کردیم داده شده و درست است که می‌گوییم پول نداریم ولی درصدی پرداخت شده است. او هنوز از تیم ما جدا نشده است و با ما قرارداد دارد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۴_۲۰-۲۰-۳۳

رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی خوزستان با حضور ۱۱ تیم برگزار خواهد شد

علی شریفات، مسوول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان اظهار کرد: مرحله اول این رقابت ها، پنجم آذرماه در زمین ساحلی اهواز برگزار می شود.

وی با بیان این که مسابقات در دو گروه A و B به انجام می رسد، گفت: تیم های قدس ماهشهر، جهان نژادیان آبادان، بنادر و دریانوردی آبادان و طلوع اهواز در گروهA و تیم های فولاد اکسین خوزستان، ابوذر ماهشهر، وحدت چمران ماهشهر و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گروه B این رقابت ها حضور دارند.

مسوول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: برگزاری این مسابقات به پیشرفت و توسعه فوتبال ساحلی استان و شناساندن بیشتر این رشته به مردم خوزستان کمک می کند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۴_۲۰-۰۸-۰۶

اعزام تنیسورهای خوزستانی به مسابقات آزاد و دسته برتر امید کشور

جمال فتاحی، سخنگوی هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهار کرد: ‌این مسابقات از چهارم تا ششم آبان‌ماه به میزبانی اراک برگزار می‌شود و خوزستان با ۱۳ تنیسور در آن شرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: ‌مهدی نصیری، محمدمهدی‌ پورشیب، حسین طاهرزاده، مهدی لرکیان، نیما سلیمانی، ‌حامد باشت‌باوی، آرین و ارشیا کاویانی، دانیال کبیری، امیرحسین دانشیار، رضا شلتوکی، علی بهمنی و فرشید نوروزاصل در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

سخنگوی هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان با بیان این‌که ‌این رقابت‌ها در ۳۲ گروه و با حضور ۱۰۴ ورزشکار برگزار می‌شود، عنوان کرد: ۱۰ نفر برتر این مسابقات، مجوز حضور در دسته برتر کشور را به دست می‌آورند. همچنین با پیشنهاد سرمربی تیم‌ملی، دو نفر برتر، به صورت مستقیم به دسته یک بزرگسالان کشور راه پیدا می‌کنند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۴_۲۰-۰۵-۳۵

بانوی خوزستانی در بین برترین‎های لیگ پومسه کشور

رقابت‌های هفته‎های پنجم و ششم از چهارمین دوره مرحله رفت لیگ برتر پومسه بانوان “جام ستارگان” در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی با حضور ۱۳۶ پومسه‎رو جمعه (۳۰ مهرماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در بخش انفرادی رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال و ۴۱ تا ۵۰ سال با یکدیگر رقابت داشتند، در بخش ابداعی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به اجرای فرم پرداختند و در بخش تیمی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۳۱ سال روی شیاپ‌چانگ رفتند. در پایان هفته ششم این مسابقات تنها یک بانوی خوزستانی توانست در بین برترین‎ها جای گیرد؛ صفورا اردشیری از خوزستان در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال عنوان سوم را ازآن خود کرد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۲۰-۴۸-۳۸

 

مسابقات قهرمانی ووشو خوزستان با شناخت تیم‎های برتر پایان پذیرفت

سیدعلی فاضلی‎مطلق، مسوول کمیته مسابقات هیات ووشو استان اظهار کرد: این پیکارها پنج‌شنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰ مهرماه) به میزبانی شوشتر و در بخش ساندا به انجام رسید.

وی گفت: این رقابت‎ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و با شرکت ۱۴۰ سانداکار از ۱۶ شهر استان برگزار شد.

مسوول کمیته مسابقات هیات ووشو خوزستان با اشاره به تیم های برتر بخش جوانان بیان کرد: در این بخش، دزفول “الف” با کسب ۳ نشان طلا، ۳ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسید، ایذه با ۳ طلا و ۲ نقره در جایگاه دوم قرار گرفت و باشگاه فریاد اندیمشک نیز با یک طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۹-۴۶-۴۱

صدرنشینی مناطق نفت‌خیز در لیگ وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان

این هفته از مسابقات “یادواره شهدای مدافع حرم استان”، ۳۰ مهرماه به میزبانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

در پایان این هفته از مسابقات، مناطق نفت خیز جنوب با ۵۵۳ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، نفت و گاز مسجدسلیمان با ۵۳۵ در مکان دوم جای گرفت و تیم های اندیکا و ایذه با ۵۳۱ امتیاز به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

تیم های امیدیه با ۵۱۷ امتیاز، ملی حفاری با ۵۰۷ امتیاز، نفت آبادان با ۴۶۱ امتیاز و نفت گچساران با ۴۳۰ امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

تا پایان هفته دوم نیز تیم های مناطق نفت خیز جنوب با ۱۱۰۳ امتیاز، نفت و گاز مسجدسلیمان با ۱۰۶۸ امتیاز و اندیکا با ۱۰۵۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم جدول دره بندی جای دارند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۹-۴۰-۵۹

یک خوزستانی در بین برترین‎های لیگ پومسه کشور در پایان هفته ششم

رقابت‌های هفته پنجم و ششم لیگ برتر پومسه کشور “جام ستارگان”، پنجشنبه (۲۹ مهرماه) با حضور ۱۳۸ پومسه‌رو و در سه بخش انفرادی، ابداعی و تیمی پیگیری شد. در بخش انفرادی، رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال و بالاتر از ۶۱ سال به اجرای فرم پرداختند،

در بخش ابداعی، رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال روی شیاپ‌چانگ رفتند و در بخش تیمی، رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال در این رقابت‌ها حضور داشتند

در پایان هفته ششم این مسابقات، داوود رسولی‎زاده از تیم هیات تکواندو خوزستان موفق شد در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال، رده سوم بخش انفرادی را به خود اختصاص دهد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۲۳-۳۳-۵۳

۵ شکست، حاصل کار تیم پاییز اهواز در لیگ برتر شطرنج کشور

دورهای ششم تا یازدهم این مسابقات از سه‌شنبه (۲۷ مهرماه) تا جمعه (۳۰ مهرماه) با شرکت ۱۱ تیم به میزبانی استان لرستان برگزار شد.
تیم مدرسه شطرنج پاییز اهواز که به عنوان نماینده خوزستان در این مسابقات حضور دارد، در دورهای ششم تا هشتم به ترتیب مقابل تیم‌های راه‎وشهرسازی خرم‎آباد، ذوب‎آهن اصفهان و دنیافلز رشت با نتایج مشابه ۴٫۵ بر ۰٫۵ مغلوب شد و سپس در دور نهم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مسابقه را به تیم نخ و رنگ همدان واگذار کرد.
نماینده خوزستان سپس در دور دهم مقابل تیم دامون‎ساخت شمال به نتیجه تساوی ۲٫۵ بر ۲٫۵ دست یافت و در دور یازدهم نیز ۵ بر صفر برابر سایپا تهران تن به شکست داد. با برگزاری دور یازدهم این مسابقات، نیم‌فصل اول رقابت‌ها با قهرمانی تیم سایپا تهران به پایان رسید و تیم پاییز اهواز نیز در مکان نهم جدول ۱۱ تیمی قرار گرفت.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۲۳-۲۲-۳۵

حسن زاده: به زودی رای تخلف دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس اعلام می‌شود

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: از طریق رسانه‌ها و برخی مقامات رسمی مسابقات، متوجه حواشی دیدار‌های مختلف بوده‌ایم اما تا زمانی که گزارش کامل در اختیار نداشته باشیم، نمی توان به طور قطع مطلبی را عنوان کرد.
وی گفت: بدون شک حواشی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس و  سایر مسابقات را بررسی می‌کنیم و رای مورد نظر را به زودی اعلام خواهیم کرد. متاسف از این اتفات هستیم چرا که سلامتی تماشاگران در ورزشگاه‌ها به خطرافتاده است. کمیته انضباطی در هر شرایطی با توجه به گزارشاتی که در اختیارش قرار می‌گیرد و اتفاقاتی که محرز است را مورد به مورد بررسی و در نهایت رای صادر می‌کند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۲۳-۲۶-۲۲

تقابل دختران هوگوپوش در خانه تکواندو

هفته نهم و دهم هفتمین دوره لیگ تکواندو دختران در رده نونهالان ، ” جام شکوفه های تکواندو ” در خانه تکواندو در حال پبگیری است.
هعته نهم این رقابت ها که با حضور ۱۵ تیم در حال برگزاری است ساعت ۸:۳۰ امروز در خانه تکواندو پایتخت آغاز شد .
در نخستین دیدار تیم های هیلت تکواندو یزد و هیلت تکواندو جنوب شرق تهران به مصاف هم رفتند که این مبارزه در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۰ به سود تیم جنوب شرق تهران به اتمام رسید
در دومین مبارزه هوگوپوشان تیم های شهید نادری ابهر و هیات تکواندو خوزستان الف له روی شیاپ چانگ رفتند و در پایان تیم خوزستان الف موفی به شکست برد ۶ بر ۴ شد. در مبارزه سوم هیلت تکواندو قائم شهر به مصاف تیم لوازم خانگی کن رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۹-۵۸-۲۷

آغاز مسابقات تیراندازی بانوان خوزستان در اهواز

در مسابقات لیگ بر‌تر تیر اندازی بانوان که امروز به میزبانی اهواز، در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد در بخش تفنگ بادی تیم‌های قدس اهواز، حفاری اهواز و دزفول الف، موفق شدند به ترتیب در برابر تیم‌های نفت آبادان، دزفول ب و خرمشهر به پیروزی برسند.
با ادامه مسابقه و در بخش تپانچه بادی تیم‌های نفت آبادان، حفاری اهواز و خرمشهر به ترتیب برابر تیم‌های قدس اهواز، دزفول ب و دزفول الف پیروز شدند.
در بخش انفرادی و در رشته تفنگ بادی خانم‌ها مریم خوش نظر، معصومه دشت بزرگ و سانازصفدری و همچنین در رشته تپانچه بادی خانم‌ها مریم خواجوی، مناقیم و رزیتا نوروزی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۲۰-۰۲-۳۷

نتایج صبح روز دوم رقابت های لیگ کشتی باشگاه های کشور مشخص شد

نتایج رقابت های صبح روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:
کشتی فرنگی:
بیمه رازی ۸ – هیأت کشتی قم صفر
سینا صنعت ایذه ۷ – فلک الافلاک تهران یک
شهدای مدافعین حرم اندیشمک ۷ – فلاک الافلاک تهران یک
سیناصنعت ایذه ۶ – هیأت کشتی قم ۲
کشتی آزاد:
ستارگان ساری ۴، برنده – رعد پدافند تهران ۴ (امتیاز مثبت ۱۷ به ۱۵ به سود ساری)
بیمه رازی ۸- ستارگان کاشان صفر
۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۲۰-۰۹-۴۷

۲ هزار ورزشکار شادگانی تحت پوشش بیمه ورزشی
رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در شهرستان شادگان بیش از ‌۲ هزار ورزشکار بیمه شده فعالیت ورزشی می کنند.
خلیل آمله با بیان این که در شهرستان شادگان ۱۲ هیئت ورزشی فعال وجود دارد، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ بیمه شده آقا و ۲۰۰ بیمه شده خانم در این شهرستان فعالیت های ورزشی می کنند.
وی افزود: این رقم نشان از تحرک و نشاط در روحیه مردم دارد و باید توجه داشت اگر قرار باشد فضای ورزشی ساخته شود بر اساس آمار بیمه های ورزشی است.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۲۰-۱۶-۰۳

تیم خرمشهر عنوان قهرمانی رقابت‌های مینی‌والیبال خوزستان را به دست آورد.

روشنک طالبیان، سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر اظهارکرد: این مسابقات روز پنجشنبه (۲۹ مهرماه) به میزبانی هندیجان برگزار شد.
وی با بیان این‌که پنج تیم در این رقابت‌ها با یکدیگر دیدار کردند، گفت: خرمشهر، ماهشهر، بندرامام، دزفول و هندیجان، تیم‌های شرکت‌کننده ‌در این مسابقات بودند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر عنوان کرد: در پایان این مسابقات، تیم خرمشهر موفق شد به قهرمانی برسد، ماهشهر نایب‌قهرمان شد و دزفول در جایگاه سوم قرار گرفت.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۴-۵۲-۰۳

بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۹ سال فراخوانده شد.

الهام عنافچه از استان در این اردو شرکت می‌کند.
اردوی تیم‌ملی زیر ۱۹ سال از سوم تا هفتم آبا‌ن‌ماه در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.
۲۸ بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند که از میان این نفرات، لیست ۲۳ بازیکن نهایی برای اعزام به مسابقات جوانان آسیا که در ویتنام برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۴-۴۶-۴۱

پایان خوب حفاری در نیم‌فصل اول لیگ برتر تیراندازی کشور

تیم ملی‌حفاری در هفته ششم و پایانی نیم‌فصل نخست این رقابت ها، روز گذشته (جمعه) در تهران به مصاف تیم هیات کرمان رفت و موفق شد در هر دو بخش تفنگ و تپانچه حریف خود را از پیش رو بردارد.
نماینده خوزستان در پایان نیم‌فصل اول، مشترکا با تیم نیروی زمینی ارتش در جایگاه نخست رشته تپانچه قرار گرفت. ملی‌حفاری در رشته تفنگ نیز رده سوم را به دست آورد.
هفت تیم در لیگ برتر تیراندازی کشور حضور دارند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۴-۴۹-۰۴

قهرمانی نفت امیدیه در مسابقات کشتی آزاد خوزستان

این مسابقات ۲۹ مهرماه، با حضور ۱۰۰ کشتی گیر از ۱۶ شهرستان به میزبانی اهواز برگزار شد.
در پایان این پیکارها، باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه با ۶۹ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، باشگاه فرهنگی ورزشی نفت اهواز الف با ۶۲ امتیاز دوم شد و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شوشتر الف با ۴۸ امتیاز مقام سوم را به دست آورد.
هیات کشتی دزفول الف با ۳۷ امتیاز، هیات کشتی اندیمشک با ۲۶ امتیاز و هیات کشتی خرمشهر الف با ۲۲ امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم  قرار گرفتند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۴-۴۹-۳۴
۱۰ ورزشکار و سه مربی خوزستانی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی کشتی فرنگی دعوت شدند.

این اردو به منظور شرکت تیم ملی در مسابقات بین المللی شاهد، از دوم تا پنجم آبان ماه در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
بر این اساس از خوزستان، علی یاری زاده و پویا دادمرز در وزن ۵۰ کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در وزن ۵۵ کیلوگرم، کرامت عبدولی و حامد تاب در وزن ۶۰ کیلوگرم، حسین اسدی در وزن ۶۶ کیلوگرم، مهید شربی نیازی در وزن ۷۴ کیلوگرم، آرمان علیزاده در وزن ۸۴ کیلوگرم، سهیل کهنسال در وزن ۹۶ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۲۰ کیلوگرم در این اردو شرکت می کنند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۴-۵۰-۰۲

تیم ملی حفاری در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور برابر حریف خود به پیروزی رسید.

ملی حفاری در این هفته عصر امروز (جمعه) در خانه خود پذیرای فرش آرای مشهد بود.
این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر ۲ در حال پیگیری بود که ملی حفاری موفق شد با زدن گل سوم، این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد.
حفاری تا این هفته از رقابت ها به چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرده است.
ملی حفاری با این برد، در جدول رده بندی ۱۳ امتیازی شد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۴-۵۰-۲۸

بهروان: پرونده دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس به کمیته انظباطی می‌رود

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش اعلام کرد: پرونده اتفاقات رخ داده در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد تامسئولان انضباطی در مورد این مسابقه تصمیم گیری کنند.
در این مسابقه تماشاگران استقلال خوزستان با سنگ سر شماری از تماشاگران پرسپولیس را شکستند. این دومین مرتبه است که در لیگ برتر در اهواز سنگ پرانی و جراحت در تماشاگران رخ می دهد

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۴-۵۳-۳۶

حربه فولادی ها برای شکست استقلال

به درخواست نعیم سعداوی و در راستای افزایش آمادگی بیشتر فولاد در آستانه دیدار حساس با تیم استقلال تهران، بازیکنان تیم فولاد خوزستان از گفتگو با رسانه ها منع شدند.
تیم فولاد خوزستان که در پایان هفته نهم از رقابت های لیگ برتر فوتبال با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته است، در ادامه این رقابت ها میزبان تیم استقلال تهران است و در تلاش است تا با آمادگی هرچه بیشتر در این دیدار و بازی های بعد از آن حضور یابد.بر این اساس از سوی کادر فنی به بازیکنان این تیم گفته شده که تا زمان برگزاری این دیدار از هرگونه گفتگو و مصاحبه با رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب خود داری کنند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۲_۱۹-۱۹-۱۸

در انتظار برخورد انضباطی با سرمربی جنجالی

اظهاراتی شبیه آن‌چه پورموسوی به زبان آورد، تبدیل به جزئی از ادبیات رایج در فوتبال ایران شده است. پورموسوی اولین کسی نیست که تیمی دیگر را متهم به بهره‌مند بودن از حمایت‌های پنهانی می‌کند. پیش از او بسیاری دیگر چه به صورت رسمی و چه غیررسمی، اتهاماتی نظیر این را به تیم‌های دیگر وارد کرده اند. استقلال،سپاهان،تراکتور نیز در سال‌های قبل از سوی مربیان و مدیرانی به داشتن حمایت‌های پشت‌پرده متهم شده‌اند.

۲۰۱۶۱۰۱۹_۱۶۳۶۲۵

https://hoorkhabar.ir/631447کپی شد!
133
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.