تک امتیاز ارزشمند شاگردان پورموسوی در شب خونین غدیر اهواز

به گزارش هورنیوز ؛ دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران روز پنجشنبه از سری رقابتهای هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان پورموسوی در استقلال خوزستان که در این فصل خود را تیمی هجومی نشان داده اند، با هدف استفاده از امتیاز میزبانی برابر پرسپولیسی قرار گرفتند که با تفکرات مربی کُروات خود، در صدر جدول قرار داشت.

شاگردان جوان پورموسوی که ثابت کرده اند در بازی های بزرگ، تحت تاثیر نام تیم مقابل قرار نمی گیرد، از این رو بازی را سر تا پا هجومی آغاز کرد تا اینکه موفق شد پس از چند بار تهدید دورازه بیرانوند، در دقیقه ۳۵ از روی ضربه ایستگاهی تماشایی توسط رحیم زهیوی به گل برسد.

شاگردان برانکو که به لطف پرس سنگین و دقیق استقلالی های خوزستانی، در نیمه نخست حرفی برای گفتن نداشتند، در ۴۵ دقیقه دوم به فکر جبران نتیجه افتادند.

تیم میزبان در نیمه دوم به یکباره عقب نشست و در صدد انجام ضد حملات بود اما پرسپولیس های مثل همیشه از این فرصت استفاده کردند و نهایت فشار را روی دروازه حریف وارد کردند تا اینکه در صحنه ای مشکوک صاحب ضربه پنالتی شدند، اما حسین ماهینی با بی دقتی توپ را به خارج از چارچوب دروازه فرستاد.

زمان به سرعت برای سرخ پوشان پایتخت می گذشت و آنها هنوز موفق به باز کردن قفل دروازه استقلال نشده بودند، اما بالاخره در دقیقه ۸۳ این بازی، بازهم از روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر فرشاد احمدزاده، قفل دروازه میزبان شکسته شد و بازی به تساوی کشیده شد.

استقلال خوزستان با این تساوی، ۱۱ امتیازی شد و فعلا در جایگاه چهارم جدول رده بندی ایستاد.

 

شب خونین غدیر اهواز

بازی در فضایی آرام همراه با تشویق های هواداران دو تیم درحال برگزاری بود اما پس از سوت مشکوک حسین زرگر داور این دیدار به نشانه اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس، جو سکوها به یکباره متشنج شد.

از دست دادن فرصت گلزنی با این پنالتی توسط حسین ماهینی نیز، بنزینی روی آتش بود تا تماشاگران آبی و قرمز با پرتاب سنگ و اشیاء مختلف از خجالت یکدیگر دربیایند.

متاسفانه این درگیری ها برای چند دقیقه ادامه داشت تا جایی که چند تن از هواداران با سر و صورت خونین راهی بیمارستان شدند.

نکته قابل تأمل در این میان حضور تعداد زیادی تماشاگر پرسپولیسی بود که طبق قانون باید تیم میهمان تنها ۱۰ درصد از فضای سکوها را در اختیار داشته باشد که در این بازی این موضوع رعایت نشد.

در ادامه تصاویری دلخراش از حواشی این درگیری ها را مشاهده خواهید نمود:

حواشی بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

سلفی

بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

تصاویر بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

استقلال خوزستان و پرسپولیس

 

https://hoorkhabar.ir/631347کپی شد!
114
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • قرمز بهتره سکوت کنین با این گزارش مسخره و یکطرفتون اینقدر کوته فکر و حقیر هستین که حاضر نیستین اشتباهات اهوازی ها رو در میزبانی ببینین من از همه شما اهوازی ترم اما بدلیل همین کوته فکریها هیچ علاقه ای ب تیمهای اهوازی نداشته و ندارم
منتشر شده۱