درگیری خونین هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس / حضور بوکسورهای خوزستانی در مسابقات کشور/ عناوین برتر تیم‌های خوزستانی در مسابقات دو و میدانی

درحال بروزرسانی . . .

طالقانی: خسارت وارد شده به ورزشگاه غدیر هنوز برآورد نشده است

عبدالکاظم طالقانی در خصوص حواشی بازی روز گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس در اهواز، اظهار کرد: باتوجه به این که داوری در زمین مسابقه اشتباهاتی را از خود بروز می دهد، همین باعث می شود که تماشاگران نارضایتی خود را با انجام اعمالی نشان دهند، البته نمی توان گفت این گونه رفتارها طبیعی هستند ولی برخی تماشاگران نمی توانند احساسات خود را کنترل کنند و شروع به هنجاری شکنی می کنند.

طالقانی در پاسخ به پرسش دیگر که خسارت وارد شده به ورزشگاه غدیر چقدر بوده است؟ عنوان کرد: هنور برآوردی نداشته ایم و فردا (شنبه) این کار انجام می شود. در این بازی تماشاگران تعدادی از صندلی های ورزشگاه را شکستند و آن ها را به سمت یکدیگر پرتاب می کردند که خدا را شکر نیروی انتظامی با ورود به موقع، از به وجود آمدن درگیری های بیشتر خودداری کرد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۱_۱۹-۱۵-۵۳

پیروزی حفاری و نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

این هفته از مسابقات امروز (جمعه) برگزار شد.

حفاری در خانه خود با حساب ۸ بر یک از سد استقلال ساری گذشت و پالایش نفت آبادان هم برابر میزبان خود بازرگانی امیر نوشهر با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید.

تا این هفته از رقابت ها دانشگاه آزاد با ۱۵ امتیاز و با تفاضل گل ۶۱ +، ملی حفاری با ۱۵ امتیاز و با تفاضل گل ۴۲ + و پالایش نفت آبادان با ۱۲ امتیاز و با تفاضل گل ۲۰ + به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند

۲۰۱۶-۱۰-۲۱_۱۹-۱۴-۳۱

تیم استقلال خوزستان در هفته‌ چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تن به شکست داد

شاگردان فاطمه دغاغله امروز (جمعه) در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم قشقایی شیراز رفتند.

این بازی در نهایت نیز با نتیجه ۴ بر صفر به سود قشقایی شیراز به پایان رسید.

استقلال خوزستان که یک دیدار معوقه از هفته اول مسابقات را در پیش دارد، تا این هفته از رقابت ها سه شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

۲۰۱۶-۱۰-۲۱_۱۹-۱۲-۱۳

سرمربی استقلال خوزستان به کمیته اخلاق دعوت شد

سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل پرسپولیس، مطالبی را در خصوص داوری مسابقه و این که پیش از مسابقات قهرمان لیگ مشخص شده است، مطرح کرد. در همین راستا پرونده وی به کمیته اخلاق ارجاع شد تا در اسرع وقت، سرمربی استقلال خوزستان با مدارک و مستندات مستدل پاسخگوی اظهارات اعلام شده باشد.

۲۰۱۶-۰۹-۱۰_۲۱-۰۴-۳۸

درگیری خونین هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس

استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند.
بعد از پنالتی‌ که به سود پرسپولیس اعلام شد، درگیری بسیار شدیدی میان هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس به وجود آمد و آنها به سمت یکدیگر اشیاء مختلف و صندلی پرتاب می‌کردند، این اتفاق باعث شد که یکی از جایگاه‌هایی که هواداران پرسپولیس در آن نشسته بودند به طور کامل خالی شود، این درگیری به قدری شدید بود که بخشی از هواداران از روی نرده‌ها به طرف مقابل می‌پریدند و به یکدیگر صندلی پرت می‌کردند.
چندین تماشاگر پرسپولیس دچار مصدومیت شدند که آمبولانس و خودور آتش نشانی با استفاده از نردبان این تماشاگران از روی سکوها به داخل آمبولانس منتقل کردند.

۲۰۱۶۱۰۲۰_۱۸۰۸۳۰

انتقاد سعداوی از قلعه‌نویی: آقایان با اعتراض‌های خود بازی را تحت تاثیر قرار دادند

سعداوی گفت: قصد ندارم خیلی درباره تراکتورسازی صحبت کنم؛ این تیم یک مربی باتجربه که خودش را در فوتبال ایران ثابت کرده در اختیار دارد و خود این تیم نیز به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شده و چند سال است خود را به عنوان مدعی مطرح کرده است.

وی افزود: این تیم هواداران پرشوری دارد و بازی در شرایطی که جو بسیار خوبی وجود دارد برای هر بازیکنی لذت‌بخش است. امروز نیز صحنه‌های بسیار جالبی از این مسائل دیدیم. من در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که دور هم جمع شده‌ایم تا برآیندی را نشان دهیم که در مجموع همه از آن لذت ببرند ولی باید تلاش کنیم هر کس در چارچوب وظایف خود تلاش کند تا خدای نکرده خدشه‌ای به فوتبال وارد نشود.

۲۰۱۶-۱۰-۱۴_۲۰-۵۱-۰۷

قهرمانی تیم نونهالان خوزستان در مسابقات تنیس‌روی‌میز دختران کشور

زهرا لیموچی، سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: ‌این مسابقات از روز سه شنبه ( ۲۷ مهرماه) به مدت سه روز به میزبانی اراک برگزار ‌شد.
وی بیان کرد: تیم استان با ترکیب آتنا علیپور، فرناز اسکندری، تینا ذکلی‌نژاد و ملیکا باشت‌باوی موفق شد، در فینال این مسابقات با نتیجه ۳ بر صفر تیم مازندران را شکست دهد و به قهرمانی برسد. مازندران و البرز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۴-۱۶-۴۰

اعزام بوکسورهای خوزستانی به مسابقات جوانان کشور

حمید زنگنه‌منش، نایب‌رییس هیات بوکس استان اظهارکرد: ‌این مسابقات از سی‌ام مهرماه تا چهارم آبان‌ماه به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: ‌عقیل آلبوشوکه، ‌اشکان رضایی، رضا سلیمانی، ‌طارق آلبوشوکه، ‌مهدی رازی‌پور و حسین اکبری به ترتیب در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۹، ۷۵ و ۹۱ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۳-۴۵-۳۰

هفته اول دور رفت مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان خوزستان برگزار می‌شود

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهار‌کرد: این مسابقات روز جمعه (۳۰ مهرماه) در اهواز برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد:‌ ‌هفت تیم از شهرستان‌های اهواز، دزفول، آبادان و خرمشهر در این مسابقات شرکت می‌کنند. همچنین قرار است، این لیگ به صورت رفت و برگشت و طی ۱۴ هفته برگزار شود.

رییس هیات تیراندازی خوزستان خاطرنشان‌کرد: ‌برگزاری این لیگ که بهترین‌های استان در آن شرکت می‌کنند، تاثیر بسیاری در آمادگی ورزشکاران خوزستانی دارد و باعث می‌شود، آن‌ها کمک برای مسابقات کشوری پیش‌رو آماده باشند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۳-۴۶-۱۰
عناوین برتر تیم‌های خوزستانی در مسابقات دو و میدانی معلولان کشور

مسابقات بخش بانوان و آقایان کشور به ترتیب ۲۷ و ۲۸ مهرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
رقابت های بخش بانوان، با حضور ۱۲۵ ورزشکار از ۲۷ استان کشور به انجام رسید.
در پایان مسابقات این بخش نیز تیم خوزستان با ۲۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، خراسان رضوی با ۲۴ امتیاز دوم شد و یزد با ۲۱ امتیاز در رده سوم قرار گفت.
همچنین رقابت های بخش آقایان، با حضور ۲۴۵ ورزشکار از ۲۸ استان کشور برگزار شد که در پایان، تیم خوزستان با ۴۱ امتیاز پس از تیم های لرستان با ۴۷ امتیاز و تهران با ۴۲ امتیاز، بر سکوی سوم ایستاد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۴-۱۵-۳۷

عضویت ۳ خوزستانی در تیم‌ملی وزنه‌برداری جوانان

ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد که سه خوزستانی نیز در ترکیب هشت نفره تیم قرار دارند.
رحمان اورامه در دسته ۹۴ کیلوگرم، علیرضا دهقان در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و میلاد پوررشنو در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم، تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کنند.
مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان آسیا از ۱۸ تا ۲۶ آبان ماه در توکیوی ژاپن برگزار خواهد ‌شد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۴-۱۹-۴۷

مصاف‌ شطرنج‌بازان برتر کشور در پیکارهای “جام اروند” آبادان

مزدک ارزانی‎پور، مسوول کمیته مسابقات ورزشی با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ این مسابقات از ششم تا دوازدهم آبان‎ماه در فرهنگ‎سرای نفت‎آبادان و با شرکت بانوان و آقایان به انجام خواهد رسید.
وی با بیان این‎که این رقابت‎ها ویژه درجه‎داران زیر ۲۱۵۰ است، افزود:‌ کلیه مقررات فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) بر مسابقات حاکم خواهد بود.
مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان با اشاره به روند برگزاری پیکارها نیز گفت:‌ این رقابت‎ها در ۹ دور به روش سوئیسی به انجام می‎رسد و در صورت حضور بیش از ۱۵۰ شرکت‎کننده، از روش شتاب استفاده خواهد شد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۴-۲۰-۱۴

برگزاری آزمون‌های کشوری ارتقا درجه تکواندو در خوزستان

احمد اناری، دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان اظهار کرد:‌ آزمون بخش بانوان،‌ پنج‌شنبه (۲۹مهرماه) با حضور ۱۰۰ نفر شرکت‎کننده به میزبانی سالن شهدای تکواندو مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار خواهد شد و آزمون بخش آقایان نیز جمعه (۳۰ مهرماه) با حضور ۱۵۰ نفر شرکت‎کننده در همین مکان به انجام خواهد رسید؛ ضمن این‎که هر دو آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شوند.
وی افزود:‌ براساس آیین‎نامه فدراسیون، ‌هفت نفر در بخش آقایان و پنج نفر نیز در بخش خانم‌ها به عنوان ممتحن ‌حضور خواهند داشت و یک ناظر خانم و یک آقا از فدراسیون نیز به ترتیب در بخش بانوان و آقایان بر روند برگزاری آزمون‎ها نظارت خواهند داشت.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۴-۲۱-۴۴

بوکسور خوزستانی به اردوی تیم‌ملی نوجوانان دعوت شد.

دانیال ولی پور در وزن ۳۹ کیلوگرم از استان به این اردو فراخوانده شد.
اردوی تیم‌ملی نوجوانان بوکس، از روز شنبه (اول آبان‌ماه) در مجموعه ورزشی شیرودی، سالن بوکس شهید همت برگزار خواهد شد.
غلامرضا کریمی، سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ۲۸ بوکسور را به این مرحله از اردو دعوت کرده است.
۶ ورزشکار و یک مربی خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی فراخوانده شدند.
در این اردو که در اوزان غیر المپیکی برگزار می‌شود، مهدی زیدوند و محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم، عظیم گرمسیری در وزن ۷۱ کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم و رامین طاهری و آرمان علیزاده در وزن ۸۰ کیلوگرم حضور خواهند داشت.
مهرزاد اسفندیاری فر نیز به عنوان مربی از خوزستان در این اردو حضور دارد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۴-۲۳-۰۳

سانداکاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی ووشو استان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

این پیکارها پنج‌شنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰ مهرماه) به میزبانی شوشتر به انجام خواهد رسید.
این مسابقات در دو رده‌ سنی جوانان و بزرگسالان و در بخش ساندا برگزار خواهد شد.
نفرات برتر این رقابت ها به اردوی انتخابی تیم استان دعوت خواهند شد.
۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۴-۲۵-۳۲

https://hoorkhabar.ir/631259کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.