مسئولان شادگان توجه به برنامه‌های فرهنگی را اولویت قرار دهند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی جامعه تأکید کرد و گفت: توجه به برنامه‌های فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد.

سعید جنامی اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و تأثیر آن در رشد اقتصادی، انتظار داریم در سال جاری حوزه فرهنگ در اولویت برنامه‌های مدیران اجرایی و فرهنگی شهرستان باشد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری فرهنگ را در کنار اقتصاد قرار داده‌اند و این مهم نشان می‌دهد فرهنگ به اندازه اقتصاد اهمیت دارد و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان یادآور شد: حمایت از جوانان، دانشجویان و نخبگان شهرستان شادگان و معرفی الگوهای برتر به مردم در راستای فرهنگ‌سازی و با اجرایی شدن برنامه‌های حمایتی در بخش ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان بسیار ضروری است.

جنامی خاطرنشان کرد: از جوانان شهرستان شادگان انتظار داریم برای توسعه و پیشرفت شهرستان در کنار مسئولان قرار گرفته و از طرح‌های توسعه‌ای شهرستان برای تحقق شعار سال با جدیت تلاش کنند.

وی در پایان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و موفقیت در این زمینه نیازمند ورود جوانان تحصیل کرده و متعهد است و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم از تشکل‌ها و جوانانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم.

https://hoorkhabar.ir/63115کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.