تحقق شعار اقتصاد مقاومتی توسط شرکت ملی حفاری شمال/جایگاه این شرکت در صنعت قابل توجه است

به گزارش هورنیوز ؛ مدیرعامل شرکت ملی حفاری شمال در سفر خود به استان خوزستان در دیدارهای جداگانه ای با استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفتگو کرد.

محمدزاده در دیدار با آیت الله موسوی جزایری به تشریح اهداف، برنامه های استراتژیک و کلان شرکت حفاری شمال و ماموریتهای محوله پرداخت.

سپس آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه شرکت حفاری شمال از شرکتهای قوی در زمینه حفاری است، اظهار داشت: ماموریت های این شرکت جزء نیازهای جامعه و نفت است و در سالی که بنا به فرموده مقام عظمای ولایت “سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نام گذاری شده است، شرکت حفاری شمال می تواند به تحقق این شعار کمک کند.

حفاری شمال

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس محمدزاده در شرکت حفاری شمال گفت: نیاز امروز کشور در جهت پیشرفت و توسعه استفاده از نیروهای جوان حزب الهی، متخصص و آگاه به کار مدیریت می باشد و لذا اینجانب نیز برای شما و همکارانتان دعا می کنم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در دیدار با مدیرعامل شرکت حفاری شمال ضمن بحث و گفتگو در خصوص مسائل مختلف از جمله جایگاه و مأموریت شرکت حفاری شمال در سطح صنعت و کشور، و تعامل و همکاری استانداری با تمام شرکتها بویژه این شرکت، دستور واگذاری ۱۰  هکتار زمین مورد نیاز شرکت حفاری شمال را صادر کرد.

 

https://hoorkhabar.ir/630879کپی شد!
67
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.