اعزام مبلغ به هیئت‌های مذهبی شادگان در ایام محرم

به گزارش هورنیوز ؛ حجت‌الاسلام عبدالله رضایی نسب اظهارکرد: به منظور توسعه فرهنگ عاشورایی و به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان این مبلغان به مساجد و حسینیه ها و تکایاهای سطح شهرستان شادگان اعزام شدند.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شادگان هرساله با اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه های سطح شهرستان شادگان تلاش می کند که نقش خود را در تبیین این واقعه تاریخی برای اقشار مختلف شادگان به خوبی ایفا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان تصریح کرد: هدف قیام اباعبدالله الحسین (ع) نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز بود به همین منظور این امر یکی از وظایف اصلی مبلغین اعزامی است.

وی افزود: مبلغان در کنار مردم به برنامه‌های هیئت‌های مذهبی پرداخته و به احکام شرعی و آداب اخلاقی، سبک زندگی  و نحوه برگزاری مراسم عزاداری می‌پردازند.

حجت الاسلام رضایی نسب در پایان گفت: تبیین  فلسفه  قیام عاشورا و زنده نگه‌داشتن حماسه عاشورا وظیفه اصلی ماست و باید آن‌گونه رفتار کنیم که جوانان و نسل جوان اطلاعات درست و هدف از قیام امام حسین (ع) داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/628234کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.