خط و نشان یک نماینده برای ظریف!

هورنیوز – شهاب نادری گفت: نمایندگان قطع به یقین دنبال این هستند تا وزیر امور خارجه را مجدد به مجلس فرابخوانند تا در این خصوص پاسخگو باشد و انشاءالله جواب این برخورد آقای ظریف را حتما خواهیم داد.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس در گفت و گو با بسیج با ابراز ناراحتی و نارضایتی از برخورد توهین آمیز وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس تصریح کرد: آقای ظریف اصلا چنین اجازه‎ای نداشته که با این ادبیات توهین آمیز با نمایندگان مجلس برخورد کند و باید توجه داشت که نمایندگان مجلس حق هر گونه دخالت در امور کشور را دارند.

نادری در خصوص معذرت خواهی وزیر امور خارجه نیز بیان داشت: این عذرخواهی آقای ظریف برای ما قابل قبول نبود؛ حتی ما فیلم صحبت‎های او را بازبینی کردیم که توهین او به نمایندگان مشخص بود در حالی که وزیر امور خارجه حق توهین به یک نماینده مجلس را ندارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس وکیل الدوله نیستند گفت: آنها نماینده مردم هستند و از حق و حقوق مردم دفاع می‎کنند و این بحثی که آقای کریمی قدوسی داشت خیلی منطقی بود و نمایندگان دوست داشتند تا در مورد آن بیشترصحبت شود اما وقت به او داده نشد.

نماینده مردم پاوه در مجلس با اشاره به نحوه برکزاری جلسه توسط علی مطهری نیز عنوان کرد: آقای مطهری به این نماینده اجازه وقت بیشتر برای صحبت کردن نداد و در نحوه برگزاری جلسه ضعف مدیریتی داشت حتی درصفحه مانیتور آرا را اشتباه اعلام کرده بود اما از دید اکثریت نمایندگان آقای کریمی قدوسی برنده میدان بود.

نادری در خاتمه خاطر نشان کرد: نمایندگان قطع به یقین دنبال این هستند تا وزیر امور خارجه را مجدد به مجلس فرابخوانند تا در این خصوص پاسخگو باشد و انشاءالله جواب این برخورد آقای ظریف را حتما خواهیم داد.

https://hoorkhabar.ir/628197کپی شد!
165
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.