خوزستان در مرحله نهایی بسکتبال جوانان کشور

هورنیوز – شهرام پرنیاک رییس هیات بسکتبال استان اظهار کرد: ‌این مرحله از مسابقات ۱۵ و ۱۶ مهرماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

وی گفت: ‌در مرحله ضربدری این مسابقات، ۱۵ مهرماه تیم خوزستان به مصاف تیم تهران می رود و نماینده خراسان رضوی هم با تیم اصفهان دیدار می کند. تیم‌های برنده در فینال و تیم‌های بازنده در مرحله رده‌بندی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان در ادامه با اشاره به نشست با استاندار خوزستان، عنوان کرد:‌ هفته گذشته با دکتر شریعتی نشستی داشتیم که در این جلسه گزارشی از وضعیت بسکتبال استان در کشور و رویدادهای در حال انجام و پیش رو ارائه دادیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌وضعیت حضور باشگاه پتروشیمی بندرامام در مسابقات باشگاه‌های آسیا، وضعیت انصراف باشگاه شهرداری دزفول نماینده سوم استان از مسابقات لیگ برتر کشور، شرایط بسکتبال کلانشهر اهواز و تلاش برای پیگیری حامی مالی جهت تیم‌داری در این شهر و چگونگی جایگاه تیم‌های رده‌های سنی پایه استان در مسابقات کشوری، از اهم موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

پرنیاک گفت: استاندار نیز ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان استان در مسابقات کشوری و برون‌مرزی، ‌از همکاری و تلاش برای مرتفع کردن موانع و مشکلات پیش روی بسکتبال استان، خبر داد.

https://hoorkhabar.ir/628105کپی شد!
119
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.