تنها مکتب حسین (ع) می تواند انقلاب را حفظ کند/ مرزهای ما امروز امن است و هیچ نگرانی از این بابت نداریم

به گزارش هورنیوز ؛ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم رعایت تقوا در جامعه اظهار کرد: عزیزان ما در نیروی انتظامی که کارشان مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، حواسشان هست اما حواسشان را بیشتر جمع کنند زیرا آنها مجری احکام اسلام هستید.

وی افزود: اینکه شما نمازگزان شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهید، نهی از منکر است و شار مرگ بر آمریکا بزرگترین نهی از منکر است.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: مظهر امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) است، نام حسین (ع) با تحولات گره خورده است و باید ایشان را بشناسیم.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: دشمن امروز در فضای مجازی هزاران گروه ایجاد کرده اند تا به مقدسات ما اهانت کنند زیرا فهمیدند که از حسین و راه حسین (ع) ضربه خورده اند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود اظهار کرد: رهبر انقلاب پیش از برجام بارها فرمود که با دست خالی که خزانه خالی است، به سمت دشمن نروید اما متاسفانه بعضی ها کلاً خواب عمیق و سنگینی دارند.

حاجتی افزود: رهبر انقلاب در دیدار ۳۱ مرداد ۹۵ فرمودند که امروز قدرت های درجه یک دنیا در غرب آسیا زمین گیر شده اند و دلیل آن انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی است، یعنی مکتب امام حسین (ع).

خطیب نماز جمعه اهواز خاطرنشان کرد: مکتب حسین (ع) انقلاب را به وجود آورد و فقط این مکتب می تواند آن را حفظ کند، بزرگترین راهپیمایی هایی که کمر رژیم پهلوی را شکست در ماه محرم بوده است و امام خمینی (ره) نیز فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

حجت الاسلام حاجتی اظهار کرد: در نهم دی ماه ۸۸ نیز امام حسین (ع) فتنه بزرگ را خاموش کرد و رهبر انقلاب در خصوص آن گفت که ما دست امام حسین (ع) را در نهم دی دیدیم.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: امروز حسین (ع) یک موج جهانی به وجود آورده است که یک قطره آن راهپیمایی ۲۵ میلیون عاشق حسین (ع) در اربعین است.

وی افزود: با تلاش های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مرزهای ما امروز امن است و هیچ نگرانی از این بابت نداریم اما امروز مرزها درحال برداشته شدن است و امیدواریم ویزای عراق برداشته شود.

https://hoorkhabar.ir/627206کپی شد!
118
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.