بدون روادید، مانع تردد زائران در مرزها می شویم

به گزارش هورنیوز – عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسائل زیربنایی مرزها اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود ۴۰ درصد افزایش زوار در این منطقه داشته باشیم که سال قبل نیز نسبت به سال ۹۳، ۵۰ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه برای رفع نقاط ضعف در زمینه تردد زائران  اربعین تلاش فراوانی می شود، افزود: امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مضاعف مسئولان به خصوص از این تاریخ تا روز اربعین که زمان زیادی نیست، بتوانیم شرایط مناسبی برای زیارت خوب و توام با معنویت و آرامش فراهم کنیم.

وزیر کشور اقدامات صورت گرفته را در حد وسع و توان مسئولان دانست و تصریح کرد: امسال حتما باید روادید صادر شود و کسی بدون وسزا اجازه عبور ندارد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه صدور روادید امسال زودتر از پارسال آغاز شده، یادآور شد: شرایط دریافت رویداد بسیار آسان در نظر گرفته شده است و زائران از طریق سامانه معرفی شده می‌توانند نسبت به دریافت رویداد اقدام کنند. تاکید می‌شود که مردم به هیچ‌وجه بدون روادید به مرزها مراجعه نکنند. بدون روادید، قطعا مانع تردد زائران در مرزها خواهیم شد.

 

https://hoorkhabar.ir/626618کپی شد!
165
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.