طالب‌لو: هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌ام

هورنیوز – وحید طالب لو گفت که فولاد در این فصل جوانگرایی کرده است و به هواداران این تیم برای موفقیت در لیگ شانزدهم نیاز زیادی دارد.

 

به خاطر هواداران فولاد را انتخاب کردم
دلیل انتخاب کردن فولاد هواداران پرشور این تیم بود چراکه آنها بسیار برای تیمشان ارزش قائل هستند و این موضوع بسیار ارزشمند است. شاید خیلی‌ها ندانند ولی فولاد طرفداران پرشوری دارد که این یکی از دلایل انتخاب این تیم بود. من با اینکه مدت کمی است که در فولاد هستم با این حال بسیار هواداران به من لطف دارند. از آنها بابت این حمایت ممنون هستم.

 

از چند تیم پیشنهاد داشتم
به جز صبا من از چند تیم پیشنهاد داشتم اما برای انتخاب تیمم شرایطی را داشتم که فکر کردم فولاد بهترین انتخاب است و حالا هم از اینکه در این تیم هستم بسیار خوشحالم.

 

به شرایطم قانع نیستم
از اینکه در دو بازی اول که در درون دروازه فولاد قرار گرفتم موفق شده‌ام دو کلین‌شیت به ثبت برسانم، خوشحالم. این شرایط راضی‌کننده است اما هیچ کدام از بازیکنان تیم قانع نیستند. ما در دو بازی اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم اما باید از این هم بهتر شویم. متاسفم که بگویم بعد از این دو نتیجه خوب کاممان تلخ شد. یکی از تماشاگران خوب فولاد فوت کرد، امیدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد.

 

هنوز به آمادگی صددرصد نرسیدم
با وجود اینکه در دو بازی اخیر موفق شده‌ام دروازه فولاد را بسته نگه دارم خوشحالم اما اگر سوال شما این است که الان در آمادگی صددرصد هستم باید بگویم که اینطور نیست. بازی به بازی شرایط من و سایر بازیکنان بهتر می‌شود اما همین میزان آمادگی برای من خوب بوده است.

 

سیاست باشگاه جوانگرایی است
در یکی، دو سال گذشته سیاست باشگاه فولاد استفاده از بازیکنان جوان و بومی بوده است. البته فولاد در کنار بازیکنان جوان بازیکنان باتجربه بسیار خوبی دارد و ما امسال یک تیم هستیم که همه پشت هم تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. در حال حاضر شرایط ما در خط دفاعی خوب شده است و باید در کارهای تهاجمی هم موفق باشیم تا بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. البته کار بسیار سخت است و ما راه طولانی‌ای در پیش داریم که در این راه به حمایت هوادارانمان بسیار نیاز داریم.

 

پله‌پله پیش می‌رویم
ما در لیگ برتر پله‌پله جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم. در ابتدا شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشتیم اما رفته رفته شرایط‌مان خوب شد و الان به میانه‌های جدول رسیده‌ایم هرچند که خودتان می‌دانید اختلاف امتیاز در جدول بسیار کم است. تلاش می‌کنیم که به ثبات برسیم و نتایج خوبی در این فصل بگیریم.

 

برای موفقیت فولاد تلاش می کنم
با احترام  به هواداران خوب استقلال که همیشه به من لطف داشتند و دارند باید به  تیم خودم فکر کنم و براى موفقیت  تیمم تلاش کنم.

 

 

https://hoorkhabar.ir/625679کپی شد!
30
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.